Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en altijd komt er iemand ons updaten met een "verse" account
je copy-paste van een ander forum, dus jij bent Nathalie?
Hopelijk kan het hier netjes worden gehouden want op autoforum.be werd ik uitgemaakt voor verwend kreng en dat ik het voertuig gewoon had moeten accepteren.
Hier ook nog een ander verhaal van Cave Taxi vs Beerens:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hier ook nog een ander verhaal van Cave Taxi vs Beerens:
Tjaaaaa...Cave taxi...zij zijn/waren "berucht" in het milieu. Als je al "wankel" op de benen staat moet je geen "constructie" gaan uitvinden met Beerens om bezig te kunnen blijven...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tja, een fatsoenlijk taxibedrijf rijdt dan ook Mercedes.
looooooooooooool
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Dat speelde voor hen geen enkele rol, Audi (RS6 bvb), VW (transporters bvb), BMW alles was aan de man te brengen...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ik kan het niet met 100 procent maar wel met 99 procent zeggen dat ik nu weet wie onze roze audi natalie echt is. Een paar weken geleden was ik met dat vrouwke van mij in de Louis Vuitton store in het Antwerpse. Komt daar een madam binnen gelopen die leek wel zo uit de boekskes te zijn gelopen en dan heb ik het niet over de story of dag allemaal maar van die fashion waar mij vrouwke altijd mee thuis komt. Ze kwam 2 tassen ophalen en stelde zich voor als natalie. De verkoopster kwam met 2 tassen terug waarvan een met de initialen nsm in het roze en een andere waarvan dat vrouwke van mij helemaal gek was zo een klein koffertje. Dus die ging erbij staan om het te bekijken en de verkoopster vroeg aan haar hoe haar vakantie was. Ze was namelijk net een dag terug uit Rio de Janeiro en was 4 maanden lang op reis waaronder Brazilië en Argentinië dus ze liet foto’s zien van Patagonia nu wil mijn vrouw ook de glacier gaan beklimmen effin, maar ik dacht na jaren niets gelezen te hebben op autoforum dat ze wel terug in Nederland zou zitten. Ze komt wel sympathiek over niet zo’n dikke nek madam wat gij wel verwacht. Mijn vrouw was wezen winkelen met een groep vriendinnen en een vriendin van haar werkt in een winkel waar natalieke af en toe binnenstapt schijnt een keer bij haar binnen zijn geweest ze woont in een penthouse op de Meir en wist te vertellen dat ze Imelda marcos wel lijkt ze viel bijna achterover ze had wel meer dan 300 paar schoenen en allemaal designer van het goede spul zoals louboutin, jimmy choo. De boeken neergelegd van www.excitinginconcepts.com maar al te slecht zal het niet gaan dan he. www.dieterensucks.com is ook nog steeds in de lucht dat dat dieteren en beerens dat van internet wilde hebben dat is dus niet gelukt. De auto heeft ze ook al niet afgenomen. Ik heb wel gesmuld van de verhalen bracht wel wat spanning op het forum. Weet iemand eigenlijk hoe het nou echt is afgelopen ik ben namelijk wel benieuwd .
Ik blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd! Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!
amai, dat kan tellen als quote! Jammer dat dit topic van voor mijn tijd is.
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Zoals op de vorige pagina te lezen staat is die wagen gewoon doorverkocht door Beerens. Iemand heeft hem hier dan gepost ergens op het forum.
Het is trouwens niet omdat iemand er goed uitziet en op het eerste zicht niet uit de hoogte doet dat alles zomaar ok is.
Als ik mij niet vergis verkoopt Beerens ondertussen al een hele tijd geen VAG meer in het Antwerpse.
Volgens mij zitten ze nog altijd over Metropolis met VAG maar zijn wel aan een nieuw bouwproject bezig op de Boomsesteenweg in Schelle als uitbreiding van hun Nissan activiteiten.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment