Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Mij kan ze krijgen
    Alles kan u krijgen, zolang het maar dikke tetten heeft.

Comment

• Mij ook maar ze mag niet praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NathalieRozeAudiA5 Bekijk Berichten
        @Pforever het lijkt erop dat wij loners zijn tussen deze gasten.
        Ja...daarover gesproken...dat is een exclusieve club waar je niet echt trots op wil zijn denk ik...
        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Alles kan u krijgen, zolang het maar dikke tetten heeft.

Denk dat dat poppemieke hier €millions gewonnen heeft
          Benieuwd of het iets in deze strekking is qua carrosserie

http://

Comment

• Beste Nathalie,

Mijn rescpect voor jou is groot!!! Durven opkomen tegen zo'n praktijken die het imago van de autosector kraken!
            Ik heb ook al genoeg gehad van D'ieteren hoor. Is een organisatie als een bananen republiek. Streng voor iedereen maar zelf......
            Succes met je strijd maar zie vooral dat je er zelf geen schade door oploopt want trucjes hebben die genoeg hoor
            Last edited by MRJ; 27/03/2015, 18:06.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Voor hater David67 van het eerste uur

Hoe gaat het met je? Hopelijk net zo goed als met mij. Even ter info: Ik ben gewoon de boeken gaan neerleggen van een faillissement kan je dus niet spreken als je nooit wat met die BVBA hebt gedaan. Een depressie klopt ook niet een hoog stress gehalte wel. Misschien ben jij elke keer rechtszaken en deurwaarders aan je deur gewend nou ik niet, maar voor alles is een eerste keer. Dat had je graag gezien he David67 hater van het eerste uur but no worries. Ik ben net terug van een heerlijke reis door Argentinie, Barcelona en Brazil en daarvoor lekker op de witte stranden van Cuba waar zat jij? Let me guess te haten op internet hahahahaha Het doet je pijn he SCHAT het liefst had je natuurlijk gezien dat ik door die Audi aan lager was geraakt! Laat het duidelijk zijn dat ik geen dag minder heb gegeten. Zelfs op Dieteren en Beerens ben ik niet meer boos dus ik neem het jou ook niet kwalijk SCHAT ik zal voor je bidden!

Ik geniet hier gewoon van al dat gehaat dat was jaren terug wel anders, maar zoals ik al zei therapie heeft me goed gedaan en ik schaam mij er ook niet voor. In Argentinie zit iedereen bij een therapeut! Dat zou hier meer moeten gebeuren
              dat zou het hoge gehalte van mensen die zo zuur zijn als een Granny Smith drastisch doen verlagen

Nathalie

NOT A SPOILED BITCH BUT AN UNAPOLOGETICBITCH

#therewillbehaters

Comment

• Als ik het goed heb. Maakt ze haar nog steeds druk in een zaak van 2011... pfff. Zet u erover. Trouwens snap niet goed wat het probleem was. Je was verliefd op audi a5, maar na uw bestelling blijkt dat er een nieuw model komt en dan ineens is de "prachtige" wagen niet goed meer. Ik zou zeggen koop u alvast geen smartphone of computer, tegen dat je terug thuis bent van de winkel is er een nieuw model.

Comment

Niemand op het forum kent mij echt jullie doen alleen maar ongefundeerde uitspraken. Eerst kwam ik van rijke ouders en nu heb sex met oude mannen voor geld allemaal de grootst mogelijke onzin.
                  Alles wat ik heb daar heb ik keihard voor gewerkt daar is geen penis aan te pas gekomen in tegenstelling tot wat velen beweren die mij helemaal niet kennen. En al zou dat wel het geval zijn
                  zijn dat mijn zaken en niet die van anderen. Vrouwen die dat wel doen: wie zijn jullie om daar een oordeel over te vellen laat het oordelen maar aan god over.
                  Een ieder mag doen wat hij of zelf wilt of je nou rijke mannen wilt wippen voor geld of iets anders more power to them.

Ik ben de dochter van een alleenstaande moeder die mij op haar 18e heeft gekregen. Wij leefden van een bijstandsuitkering en vanaf mijn 18e zorg ik al helemaal alleen voor mezelf.
                  Ik heb zelf mijn studie betaald en de universiteit doorlopen. I went through many trials and tribulations en dat van Beerens was just a bump in the road ook daar ben ik sterker uitgekomen.

Als iemand weet wat armoede is dan ben ik het wel ik sliep met mijn moeder op een matrasje zonder meubels en aardbeien was een luxe.
                  We hebben jarenlang in een opvangtehuis gewoond en dat wens ik mijn ernstige vijand nog niet toe. Ik heb alles behalve een prettige
                  en onbezorgde jeugd gehad en ook dit heb ik moeten verwerken tijdens therapie. Armoede is relatief trouwens in Afrika, India en in Brazil daar heb je echte armoede.

Ik ben opgegroeid zonder materiele welvaart dus ik kan heel goed zonder. Maar maak mij geen verwijten als ik me nu een beter leven kan permitteren dan voorheen.
                  Dus ik sta zeker met beide benen op de grond! Ik weet namelijk heel goed waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga en schaam mij daar ook niet voor.
                  Ik voel me dan ook niet zeker beter dan een ander en de mensen die mij echt kennen weten wat voor een persoon ik ben en dat is wat telt.

Ik weet heel goed wat belangrijk is in het leven @david67 en dat zijn zeker niet de materiele dingen anders had ik allang in een andere auto
                  rondgereden. Ik heb geen Audi of wat dan ook nodig om gelukig te zijn. Daar ben ik niet mee geboren en neem het ook niet mee mijn graf in als
                  ik het aardse voor het hiernamaals verruil mijn herinneringen aan mijn reizen wel.

Daarom ben ik ook gaan reizen want ik haal voldoening uit andere mensen en culturen leren kennen.
                  Een ieder doet dat op zijn eigen manier.

Jij moet leren om geen uitspraken te doen als je de achtergrond van mensen niet kent.
                  En voor alle anderen die Sky is the Limit hier bij halen. Ik ben even gaan googlen en het feit al dat jullie naar zulke
                  onzin kijken zegt meer over jullie dan over mij. Ik besteed mijn vrije tijd aan andere zaken dan onzin tv.

@Pforever het lijkt erop dat wij loners zijn tussen deze gasten. Ik wil je nog wel even bedanken voor je wijze woorden.
                  Deze zijn toch een opsteker geweest. Ik zal niet meer op het forum reageren. Als het niet voor faker Hans de Vries was had ik
                  hier ook nooit meer gereageerd zeker niet na 3 jaar.

ImageUploadedByTapatalk1427483836.700505.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    [ATTACH]107806[/ATTACH]
                    Even zichtbaar maken;

Comment

• ik denk dat er weinig topics beter als de deze worden gevolgd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Even zichtbaar maken;

Thx!

Met tapatalk lukt het niet altijd.

Comment

Niemand op het forum kent mij echt jullie doen alleen maar ongefundeerde uitspraken. Eerst kwam ik van rijke ouders en nu heb sex met oude mannen voor geld allemaal de grootst mogelijke onzin.
                          Alles wat ik heb daar heb ik keihard voor gewerkt daar is geen penis aan te pas gekomen in tegenstelling tot wat velen beweren die mij helemaal niet kennen. En al zou dat wel het geval zijn
                          zijn dat mijn zaken en niet die van anderen. Vrouwen die dat wel doen: wie zijn jullie om daar een oordeel over te vellen laat het oordelen maar aan god over.
                          Een ieder mag doen wat hij of zelf wilt of je nou rijke mannen wilt wippen voor geld of iets anders more power to them.

Ik ben de dochter van een alleenstaande moeder die mij op haar 18e heeft gekregen. Wij leefden van een bijstandsuitkering en vanaf mijn 18e zorg ik al helemaal alleen voor mezelf.
                          Ik heb zelf mijn studie betaald en de universiteit doorlopen. I went through many trials and tribulations en dat van Beerens was just a bump in the road ook daar ben ik sterker uitgekomen.

Als iemand weet wat armoede is dan ben ik het wel ik sliep met mijn moeder op een matrasje zonder meubels en aardbeien was een luxe.
                          We hebben jarenlang in een opvangtehuis gewoond en dat wens ik mijn ernstige vijand nog niet toe. Ik heb alles behalve een prettige
                          en onbezorgde jeugd gehad en ook dit heb ik moeten verwerken tijdens therapie. Armoede is relatief trouwens in Afrika, India en in Brazil daar heb je echte armoede.

Ik ben opgegroeid zonder materiele welvaart dus ik kan heel goed zonder. Maar maak mij geen verwijten als ik me nu een beter leven kan permitteren dan voorheen.
                          Dus ik sta zeker met beide benen op de grond! Ik weet namelijk heel goed waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga en schaam mij daar ook niet voor.
                          Ik voel me dan ook niet zeker beter dan een ander en de mensen die mij echt kennen weten wat voor een persoon ik ben en dat is wat telt.

Ik weet heel goed wat belangrijk is in het leven @david67 en dat zijn zeker niet de materiele dingen anders had ik allang in een andere auto
                          rondgereden. Ik heb geen Audi of wat dan ook nodig om gelukig te zijn. Daar ben ik niet mee geboren en neem het ook niet mee mijn graf in als
                          ik het aardse voor het hiernamaals verruil mijn herinneringen aan mijn reizen wel.

Daarom ben ik ook gaan reizen want ik haal voldoening uit andere mensen en culturen leren kennen.
                          Een ieder doet dat op zijn eigen manier.

Jij moet leren om geen uitspraken te doen als je de achtergrond van mensen niet kent.
                          En voor alle anderen die Sky is the Limit hier bij halen. Ik ben even gaan googlen en het feit al dat jullie naar zulke
                          onzin kijken zegt meer over jullie dan over mij. Ik besteed mijn vrije tijd aan andere zaken dan onzin tv.

@Pforever het lijkt erop dat wij loners zijn tussen deze gasten. Ik wil je nog wel even bedanken voor je wijze woorden.
                          Deze zijn toch een opsteker geweest. Ik zal niet meer op het forum reageren. Als het niet voor faker Hans de Vries was had ik
                          hier ook nooit meer gereageerd zeker niet na 3 jaar.

Willen we je eigenlijk wel kennen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                            Wat is er erg aan een faillissement? Vandaag een bedrijf in faling, morgen al terug vijf andere opgestart. bedrijven starten en in faling laten gaan is zoals van onderbroek veranderen
                            Schande dat dit mogelijk is.

Sent from here
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ongelooflijk hoe dit hier volledig gedraaid wordt....het gaat wel over wat Nathalie voor heeft en hoe D'ieteren erop reageert....
                              Echt waar! Moedige vrouw!!!
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                Wat is er erg aan een faillissement? Vandaag een bedrijf in faling, morgen al terug vijf andere opgestart. bedrijven starten en in faling laten gaan is zoals van onderbroek veranderen
                                Zo bouw je natuurlijk ook een ijzersterke reputatie op.
                                Met mensen die zo werken zou ik nooit zaken doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  Schande dat dit mogelijk is.

Sent from here
                                  +1!!!

Comment

• Wat een zielig meisje ben jij toch.

Eigenlijk ben je super onzeker. Dat is wat ik lees.

Comment

• kan allemaal zijn, ik heb nog nooit zo snel kunnen lezen zo'n lange tekst op dees forum
                                      zonder te hebben moeten terugspoelen

mmmm

Comment

• Ze was beter weggebleven dan kon ze de hele affaire laten rusten...
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          Ze was beter weggebleven dan kon ze de hele affaire laten rusten...
                                          Dat geldt ook voor al de andere mensen die hier beginnen reageren en schelden, laat ook niet echt zien dat men volwassen is (maar zich wel zo voordoen). Topic is al die tijd onaangeroerd gebleven en plots moet iedereen dit weer afstoffen...
                                          Leven en laten leven, laat het hier gewoon bij. Het verhaal is wat het is, of je er voor bent of niet. De waarheid zal altijd liggen tussen wat beide partijen zeggen. Ik vind het moedig dat ze tegen hen ingaat om de reden die zij aanhaalt.
                                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
                                          X