Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMiauwwww.
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten@ Nathalie: Ik volg ook al een tijdje met aandacht dit topic. Ik vind het knap dat je ervoor gaat maar die laatste post is in mijn ogen er zwaar over en verre van correct. Check bijvoorbeeld het topic "mijn duitse auto" eens. Je bent heus niet de enige forummer die zich een mooie auto kan veroorloven.
Verder vraag ik me ook af wat je nu gaat doen? Ga je nog steeds een andere Audi A5 kopen of niet?
Alé ik ga mijn Dacia Logan eens gaan wassen se
P.S.: ik ben persoonlijk ook niet tevreden van Beerens en mij zien ze daar ook nooit meer maar dat heeft niets met deze soap te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk BerichtenIk blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem! [/SIZE]
Zelfs in België heb je het recht om een auto te annuleren……Het zal wel aan de Belgische mentaliteit liggen. Geen wonder dat het zelfmoordpercentage hier een van de hoogste van Europa is op Finland na! Liever wegkwijnen dan je mond open te doen. Allemaal bang van wat andere mensen zouden zeggen. Ik heb nieuws voor jullie ik veeg mijn achterwerk af met jullie mening hahahahahahaha. Dat jullie je nou allemaal als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden… Allemaal ballen in de broek voor nothing het woord man zijn de meeste van jullie niet waardig. Het grappigste van alles is dat ik veel mannelijk vrienden heb die aan de bovenkant van de samenleving verkeren en mij allemaal gelijk geven. Daarentegen zijn het altijd de paupers die het hoogst van de toren blazen. Er annuleren duizenden mensen dagelijks een bestelling ik ben daar geen f…… uitzondering op. Er heeft zelfs een man een Bentley geannuleerd omdat de auto dealer hem niet het afgesproken inruilwaarde bedrag wilde geven.
Timmeke Tim: Wat is er mis met een SugarDaddy. Zeker jaloers omdat jij never nooit een SugarDaddy zal kunnen zijn hahahahahaha! Je hebt zeker een hekel aan vrouwen die van luxe houden. Weet je waarom omdat jij je zo’n vrouw nooit zal kunnen veroorloven! Het zijn altijd de mannen zonder geld die een hekel hebben aan vrouwen die een SugarDaddy hebben. Volgens mij heb jij sowieso een hekel aan vrouwen. De manier hoe jij reageerde op Cathy Liekens en mij daar lusten de honden geen brood van.
Jij verdedigt D’Ieteren en Beerens met je leven ben je soms een van hun soldaten ?Je bent zo gierig om te reageren dat je het verschil tussen Dirkse en Dirk195 niet eens ziet! Lezen is moeilijk .
Jij hebt je roeping gemist jij had gevechtspiloot moeten worden aangezien jij jezelf voor hen in de frontlinie zet. Hopelijk heb jij ook een wijze les geleerd namelijk: Niet te bemoeien met zaken waar jegeen verstand hebt. Heb je geen leven of houd die van mij je zo bezig? Mijn leven zal waarschijnlijk interessanter voor je zijn dan je eigen leven. Nou als je het toch wilt weten….. Ik heb een heerlijk leven hoor en geniet met volle teugen
Prettige Paasdagen[/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Ook trouwens af te lezen van uw website ( neen niet dieterensucks.blablabla) waar je duidelijk laat blijken dat je jezelf een of ander "fenomeen" vind.
Wel meiske ik kan hier maar 1ding op zeggen: UWE SURINAAMSE KAK STINKT OOK HOOR
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenDaar is uw pietje te kort voor jongen2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
voor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
Beeldekes
Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichtenvoor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
Beeldekes
Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk wil het begin van het verhaal kennen!
Comment
-
ban haar, desnoods brandstapel, beste remedie tegen speknekken en heksen. niet iedereen heeft een rijke man die een a5 koopt zodat hij kan scheefpoepen. sry voor de taal maar wat een ***wijf is me daToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenban haar, desnoods brandstapel, beste remedie tegen speknekken en heksen. niet iedereen heeft een rijke man die een a5 koopt zodat hij kan scheefpoepen. sry voor de taal maar wat een ***wijf is me da
Een ander zijn geld uitgeven is natuurlijk gemakkelijk.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichtenvoor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
Beeldekes
Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenban haar, desnoods brandstapel, beste remedie tegen speknekken en heksen. niet iedereen heeft een rijke man die een a5 koopt zodat hij kan scheefpoepen. sry voor de taal maar wat een ***wijf is me da
Comment
-
Nathalie zien we HOPELIJK nooit meer terug... Met zo een mentaliteit kan je moeilijk respect verdienen... Ongeacht of ze gelijk heeft of niet... Spijtig dat ik de smiley niet meer kan terugvinden van dat manneke dat iemand uitwuift...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk BerichtenHoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven.Tranen in de ogen.
Wat een respectloos gepalaver. Mocht ik die gepubliceerde documenten niet gezien hebben, ik was nu overtuigd dat je een trol was.
Een ondernemer denkt in oplossingen en houdt zich niet enkel bezig met het afschuiven en toewijzen van verantwoordelijkheden voor de problemen die hij tegenkomt.
Gegroet,
ICM,
die al zijn wagens heeft laten financieren wegens insolvabiliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenTranen in de ogen.
Wat een respectloos gepalaver. Mocht ik die gepubliceerde documenten niet gezien hebben, ik was nu overtuigd dat je een trol was.
Een ondernemer denkt in oplossingen en houdt zich niet enkel bezig met het afschuiven en toewijzen van verantwoordelijkheden voor de problemen die hij tegenkomt.
Gegroet,
ICM,
die al zijn wagens heeft laten financieren wegens insolvabiliteit.
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk BerichtenIk blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!
...
Prettige Paasdagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenNathalie zien we HOPELIJK nooit meer terug... Met zo een mentaliteit kan je moeilijk respect verdienen... Ongeacht of ze gelijk heeft of niet... Spijtig dat ik de smiley niet meer kan terugvinden van dat manneke dat iemand uitwuift...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten. Heb hem ondertussen gevonden maar met al die updates krijg ik hem hier niet meer geplaatst
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment