Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Lol, nog een andere bedoelde ik . Heb hem ondertussen gevonden maar met al die updates krijg ik hem hier niet meer geplaatst

http://www.vroom.be/nl/forum/images/smilies/icon_hi.gif
    Die updates zijn het probleem niet, het is het gebrek aan opvolging.

Als je een nieuw softwarepakket installeert die je op 100 manieren kan customisen en je gooit gewoon de standaardversie op het web en kijkt er achteraf niet meer na heb je dus dit als gevolg.

Ik heb de laatste dagen hier al 20 dingen gehoord die op 2 min op te lossen zijn ...

Maar over u probleem, gewoon tussen [img] [/img] zetten zoals vroeger gaat of op het fotokadertje klikken en dan voor het 2e tabje kiezen en het vinkje uitzetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk Berichten
      Ik blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
      Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!
      Jezus... Diep droeve mentaliteit...

Ik vond het nochtans bewonderenswaardig dat je de strijd aan ging tegen de grote reus, maar als ik dan zo dingen lees, dan verdwijnt al mijn sympathie op slag en vraag ik mij zelf af hoe gekleurd jouw waarheid dan wel allemaal niet is.

Anyhow, ik hoop ook van deel 2 van de rechtzaak de uitslag te kunnen vernemen. Zéér benieuwd!
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Die updates zijn het probleem niet, het is het gebrek aan opvolging.

Als je een nieuw softwarepakket installeert die je op 100 manieren kan customisen en je gooit gewoon de standaardversie op het web en kijkt er achteraf niet meer na heb je dus dit als gevolg.

Ik heb de laatste dagen hier al 20 dingen gehoord die op 2 min op te lossen zijn ...

Maar over u probleem, gewoon tussen [img] [/img] zetten zoals vroeger gaat of op het fotokadertje klikken en dan voor het 2e tabje kiezen en het vinkje uitzetten.
        Super!!! Thanks! Ik werk normaal altijd op een windows pc en daar staan die rechte haakjes op het toetsenbord Bij een Macbook blijkbaar niet... Hmmmm... Kan geluk een copy paste doen van jouw [img] .

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
          voor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
          Beeldekes

Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better
          niet m'n ding

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          Tranen in de ogen.

Wat een respectloos gepalaver. Mocht ik die gepubliceerde documenten niet gezien hebben, ik was nu overtuigd dat je een trol was.
          Een ondernemer denkt in oplossingen en houdt zich niet enkel bezig met het afschuiven en toewijzen van verantwoordelijkheden voor de problemen die hij tegenkomt.

Gegroet,
          ICM,
          die al zijn wagens heeft laten financieren wegens insolvabiliteit.
          de bank laat weten dat ze morgen al je wagens komen ophalen

Comment

puur uit nieuwsgierigheid. maar welke wagen heb je uiteindelijk gekocht? en heb je daar ook een babyroos interieur ingestoken?
            wimoptiek.be op

Comment

Dus madam besteld een auto en wilt niet betalen ?

Normaal reageer ik ook niet op zoits belachelijk maar haar laatste post ging er wel zwaar over . Achter een pc schermpke voele ze zich allemaal groot en sterk .

Zou graag eens wille wete waar die vrouw staat in het leven zonder het geld van een ander .

1 ding is duidelijk opvoeding heeft ze kenbaar niet gekent .

Over smaken en kleuren valt veel te betwisten en gelukkig dat niet iedereen hetzelfde wilt maar dit gaat er idd over .

Ik hoop echt dat nathalie zeker er niet als winnaar uitkomt alleen al omwille van haar mediageile stunt opt autoforum .

Mvg
              Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

Haha ze is net als haar A5, zwart met een roze interieur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                  voor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
                  Beeldekes

Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better
                  Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
                  Haha ze is net als haar A5, zwart met een roze interieur
                  Das een vuiltje!!

Huidskleur heeft hier niets mee te maken, attitude wel maar dat zal de rechter haar wel uitleggen wanneer de zaak voorkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
                    Gaat het trouwens over deze audi : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210813892 ?
                    Zo weinig opties
                    Geen Quattro
                    En dan nog een 4 cilinder

Oh dear.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Zo weinig opties
                      Geen Quattro

Oh dear.
                      Instapmodelleke
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

schoon kas om een V8 in te lepelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          schoon kas om een V8 in te lepelen
                          Zal ze eerst nog es over den bil van haren sugardady moeten wrijven vrees ik...zal ook nog ni den sugardaddy van de sugardaddy's zijn want als je maar een instapmodelleke krijgt....
                          2008 Mercedes Viano
                          2012 Citroen DS3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Zo weinig opties
                            Geen Quattro

Oh dear.
                            Dat bedoelde ik dus al met m'n eerste post, zo'n dikke nek, zoveel poeha en dat allemaal voor zo'n kale A5 waarvan er 1001 rondrijden?? :o

Ze is het niet waard

Comment

Nathalie
                              Heeft er iemand een foto van haar?
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                Nathalie
                                Heeft er iemand een foto van haar?
                                Op de vorige pagina staat er een link.
                                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

"Hooghartigheid gaat vooraf aan ellende, hoogmoed komt voor de val." Denk daar maar eens over na beste Nathalie...
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Dat bedoelde ik dus al met m'n eerste post, zo'n dikke nek, zoveel poeha en dat allemaal voor zo'n kale A5 waarvan er 1001 rondrijden?? :o

Ze is het niet waard

Met dat lelijk roze interieur, daar rijdt er maar 1 van rond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Met dat lelijk roze interieur, daar rijdt er maar 1 van rond
                                      Als hij al ooit zal rondrijden. Je moet zot zijn om die auto te kopen voor die prijs

Comment

daarom dus: aan lagere prijs verkopen zodat interieurwissel mogelijk wordt. OF zelf interieur aanpassen als verkoper uiteraard.
                                        korte pijn = best.
                                        De waarde van de wagen gaat niet stijgen door er naar te staan staren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          daarom dus: aan lagere prijs verkopen zodat interieurwissel mogelijk wordt. OF zelf interieur aanpassen als verkoper uiteraard.
                                          Gezien Beerens bij de bron zit is dat het beste dat ze kunnen doen!

Comment

Working...
                                          X