Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Ik heb begrepen dat mijn naam hier weer over de tong gaat dus vandaar dat ik besloten heb om toch weer even te reageren.

“Het verhaal van Nathalieke kennen we zelf ook wel...Slim, ballen aan haar lijf? Of dom verwend nestje die op de vloer van de winkel gaatliggen schreeuwen tot ze krijgt wat ze wil?! Ik heb er mijn mening over, jij deuwe. De bevoegde rechtbank zal dat wel bepalen, al denk ik dat het striktjuridisch voor haar wel eens een hele nachtmerrie kan worden...”
    Geschreven door member Timmeke-Tim.

Ik kan jullie vertellen dat D’Ieteren het kortgeding heeft verloren die zij tegen mij hebben aangespannen op 12 oktober. Ondanks dat zij de beste advocaat van België in dienst hebben op het gebied van merkenrecht. Ik ben dus niet aangeklaagd wegens laster en smaad. Dat zou al helemaal geen kans van slagen zou hebben gehad gezien het feit dat ik niets anders dan de waarheid heb verkondigd in mijn postings.

Ik was enorm geschrokken van de dreigbrief vande advocaat van Beerens NV, maar nu weet ik wel beter. Dreiging met strafrechtelijkevervolging wegens zogenaamde laster en smaad sloeg gewoon nergens op. Nu ik de klappen van de zweep aan den lijve heb ondervonden laat ik mij dus echt niet meer intimideren door zogenaamde boze brieven van advocaatjes. Als je de waarheid spreekt heb je namelijk niets te vrezen of ze het nou willen horen ofniet.

D’Ieteren eiste staking tot gebruik van de desbetreffende website binnen 24 uur en daarbij €50.000 per dag. Maar gelukkig wilde de rechter meer van deze zaak horen en is de zaak voorgekomen op 1 februari en de uitspraak was 7 maart. Dus als ik dat zou willen zou ik door mogen gaan met posten op de website waar ik overigens als sinds 19 september mee ben gestopt. Ook tijdens de zitting werd ik afgeschilderd als een verwend kreng dat wild om zich heen begon te slaan toen ik zogenaamd mijn zin niet kreeg. Zoals door vele op dit forum, maar gelukkig ziet de rechter dit anders.

Daarnaast heeft Beerens mij ook aangeklaagd tot afname van de auto of anders het verbreken van de koopovereenkomst en daarbij 10 % enz….Nou, als het erop aankomt heb ik nog geld van ze tegoed aangezien ik €9.000 heb aanbetaald. Ik heb dit toen al voorgesteld, maar de zaakvoerder wilde hier niets van weten. Ook Beerens wilde zich er hier snel vanaf maken maar de rechter heeft besloten dat hij meer over de zaak wil horen en deze komt dus voor op 29 januari 2013.

Dus als je de balans opmaakt een jaar na de bestelling van een Audi A5 Coupé met roze leren bekleding. Had ik gewild dat ik mijn poot daar nooit over de drempel had getrapt, maar het lot heeft anders beslist. En nu mogen jullie mij lekker weer de grond intrappen en uitschelden voor Paris Hilton en ga zo maar door. Maar het deert mij niet het recht heeft gezegevierd. Dus voor alle criticasters, angsthazen en lafaards waaronder Timmeke-Tim die zeiden dat ik de auto moest afnemen en gewoon niet moest klagen. Ik ben blij dat ik niet naar jullie advies heb geluisterd, want dit verwende kreng heeft mooi wel gewonnen.

En voor alle ontevreden klanten van auto dealers/ importeurs wees niet bang om je mening te uiten en laat je zeker niet intimideren.
    As jij in je recht staat en de waarheid spreekt heb je ook niets te vrezen.

Groetjes,

Nathalie

Het zijn twee verschillende zaken namelijk

1. D'Ieteren / Nathalie (Deze heb ik gewonnen)
    2. Beerens / Nathalie Deze loopt nog

Zij vragen nu ontbinding van de koopovereenkomst mocht ik de auto niet afnemen.
    De auto heb ik niet afgenomen dus we gaan over naar ontbinding van de koopovereenkomst!
    10% van €52.000 = €5200 - €9.000 aanbetaling = €3800 wat ik dan nog terug dien te krijgen van Beerens NV mocht de rechter
    in hun voordeel beslissen! Dit voorstel heb ik in augustus al gedaan aan de zaakvoerder. Hij wilde daar toen niets van weten
    ondanks dat de auto nog niet was geproduceerd!

Ik kreeg een brief op 8 september waar ze vroegen of ik de auto nog steeds wilde
    annuleren, want ze wilde een oplossing voor de bestelbon. Mijn antwoord hierop was ja. Nooit met een oplossing gekomen, maar
    kreeg een dreigbrief van hun advocaat in de plaats. Beerens NV heeft de zaak van laster en smaad nooit doorgezet ipv daarvan heb
    ik D'ieteren op mijn dak gekregen waarvan ik de zaak heb gewonnen.

Ik ben inderdaad geen stap verder gekomen, maar het hebben van een Audi A5 is niet het belangrijkste in mijn leven.
    Integendeel heb ik een hele wijze les geleerd en ben ik hierdoor geestelijk alleen maar sterker geworden. Want laten
    wij wel wezen D'Ieteren en Beerens zijn niet de minste. De angst die ik voelde is als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Zelfs mijn huisarts waar ik een aantal bezoekjes aan heb gebracht door de stress zei laatst dat ik er weer sprankelend uit zag.

En aan het einde van rit heeft het alleen maar geld gekost, maar dat is ook niet het einde van de wereld.
    Het blijft tenslotte alleen maar GELD! Maar de auto die zij mij met alle geweld door de strot wilde duwen is ze niet gelukt!

Last edited by ; 30/03/2012, 15:19. Reden: Update

Een vrouw die haar niet zomaar laat doen of vlug van haar melk is, gelijk of geen gelijk.....als ze een duw krijgt duwt ze terug...hoe groot de tegenstand ook is....een vrouw naar mijn hart.....ik ben verliefd..

Comment

Over de grond van de zaak moet de uitspraak blijkbaar nog volgen, volgend jaar pas dus jezelf als onovertroffen overwinnaar uitroepen is mijns inziens voorbarig.

Comment

Hoe kan je gewonnen hebben als de zaak met een jaar is uitgesteld? Of is de huidige afgesloten en wordt dat een nieuwe zaak?

Comment

als ik het goed lees waren er 2 rechtzaken
          ivm de site qua laster en dan de A5 die ze niet wilt aanvaarden, dat eerste heeft ze gewonnen en da 2de is voor volgend jaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            als ik het goed lees waren er 2 rechtzaken
            ivm de site qua laster en dan de A5 die ze niet wilt aanvaarden, dat eerste heeft ze gewonnen en da 2de is voor volgend jaar?
            Zo zie ik het ook. Haar website, excuseer, die van haar moeder is dus geen inbreuk op het merkenrecht van D'Ieteren. Die zaak heeft ze "gewonnen".
            De zaak over het al dan niet afnemen van die A5 moet dus nog voorkomen. En dat, mijn beste Nathalie, zal andere koek zijn. Begin maar al te sparen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
              Zo zie ik het ook. Haar website, excuseer, die van haar moeder is dus geen inbreuk op het merkenrecht van D'Ieteren. Die zaak heeft ze "gewonnen".
              De zaak over het al dan niet afnemen van die A5 moet dus nog voorkomen. En dat, mijn beste Nathalie, zal andere koek zijn. Begin maar al te sparen.
              Vrees het ook, dus momenteel nog altijd geen A5 en 9.000euro voorschot betaald? :s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                10% van €52.000 = €5200 - €9.000 aanbetaling = €3800 wat ik dan nog terug dien te krijgen van Beerens NV mocht de rechter
                in hun voordeel beslissen! Dus hoezo sparen?

Comment

Gaat het trouwens over deze audi : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210813892 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
                    Gaat het trouwens over deze audi : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210813892 ?
                    Mooie wagen! Spijtig van dat Fristi-interieur.

Comment

Krijg dat maar eens verkocht, kale A5 zonder opties en met zo'n interieur. Ze gaan hem mogen opeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        Krijg dat maar eens verkocht, kale A5 zonder opties en met zo'n interieur. Ze gaan hem mogen opeten
                        Zou er een mogelijkheid zijn om dat interieur te veranderen naar knalgeel?

En de auto naar een facelift?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Zou er een mogelijkheid zijn om dat interieur te veranderen naar knalgeel?

En de auto naar een facelift?
                          Haha, vraag me af als Nathalie dat eigenlijk mooi vindt?

Ze besteld dus een kale A5, geen geld voor opties maar wel voor zo'n exclusive interieur?? Man... ik zou hem zelfs niet willen voor 5.000euro.
                          Ze kunnen best de zetels overtrekken met een ander kleurtje.

Enja de facelift, zoveel is er niet veranderd hé. De achterlichten kan je vervangen en de voorkant is braver geworden dus veel fuss for nothing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk Berichten

Dus als je de balans opmaakt een jaar na de bestelling van een Audi A5 Coupé met roze leren bekleding. Had ik gewild dat ik mijn poot daar nooit over de drempel had getrapt, maar het lot heeft anders beslist. En nu mogen jullie mij lekker weer de grond intrappen en uitschelden voor Paris Hilton en ga zo maar door. Maar het deert mij niet het recht heeft gezegevierd. Dus voor alle criticasters, angsthazen en lafaards waaronder Timmeke-Tim die zeiden dat ik de auto moest afnemen en gewoon niet moest klagen. Ik ben blij dat ik niet naar jullie advies heb geluisterd, want dit verwende kreng heeft mooi wel gewonnen.

Zij vragen nu ontbinding van de koopovereenkomst mocht ik de auto niet afnemen.
                            De auto heb ik niet afgenomen dus we gaan over naar ontbinding van de koopovereenkomst!
                            in hun voordeel beslissen! Dit voorstel heb ik in augustus al gedaan aan de zaakvoerder. Hij wilde daar toen niets van weten
                            ondanks dat de auto nog niet was geproduceerd!

Ik kreeg een brief op 8 september waar ze vroegen of ik de auto nog steeds wilde
                            annuleren, want ze wilde een oplossing voor de bestelbon. Mijn antwoord hierop was ja. Nooit met een oplossing gekomen, maar
                            kreeg een dreigbrief van hun advocaat in de plaats. Beerens NV heeft de zaak van laster en smaad nooit doorgezet ipv daarvan heb
                            ik D'ieteren op mijn dak gekregen waarvan ik de zaak heb gewonnen.

Ik ben inderdaad geen stap verder gekomen, maar het hebben van een Audi A5 is niet het belangrijkste in mijn leven.
                            Integendeel heb ik een hele wijze les geleerd en ben ik hierdoor geestelijk alleen maar sterker geworden. Want laten
                            wij wel wezen D'Ieteren en Beerens zijn niet de minste. De angst die ik voelde is als sneeuw voor de zon verdwenen.
                            Zelfs mijn huisarts waar ik een aantal bezoekjes aan heb gebracht door de stress zei laatst dat ik er weer sprankelend uit zag.

En aan het einde van rit heeft het alleen maar geld gekost, maar dat is ook niet het einde van de wereld.
                            Het blijft tenslotte alleen maar GELD! Maar de auto die zij mij met alle geweld door de strot wilde duwen is ze niet gelukt!

Allez proficiat!

Dat grapke heeft u minstens 5200€ gekost, allicht een hoop stress, zorgen en energie, een pak kosten aan advocaten en rechtspleging en ge kunt nog steeds in uwe oude auto rijden ipv uw "droomwagen". Ik zou eerst ook maar eens nakijken of die verbrekingsvergoeding van uw voorschot af gaat, en niet BIJ BOVENOP uw reeds betaalde voorschot komt. Ik zou het eerlijk gezegd niet logisch vinden dat ze een deel voorschot terugbetalen bij annulering van een bestelling als er al een hoop in productie is.

Ge blijft volhouden dat hij niet geproduceerd is...maar hij staat wel in de showroom van Beerens en te koop op het net?!
                            Ge kunt er zelfs 9K euro korting op hebben nu :-p

Dus als ge die nu gaat kopen en ze aanvaarden uw voorschot nog, dan zout ge iets behaald kunnen hebben.

Nu hebt ge enkel veel wind gemaakt, een pak geld achtergelaten en er niets voor terug gekregen buiten zorgen. Ik zou me ook pas stoppen met zorgen maken als er een akkoord is ondertekend OF er rechtspraak geweest is in zaak nr 2. Als die advocaten hetzelfde willen als jij al wilde geven, waarom gaan ze dan naar de rechtbank?!

Die levensles: ik hoop het voor u!
                            Maar rechtspraak is iets raar, en als je nu hoogmoedig gaat worden kan het alsnog ferm keren vrees ik.

Maar soit!

Proficiat met de resultaten van uw avontuurtje!!
                            Last edited by Timmeke-Tim; 30/03/2012, 18:04.
                            Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                            www.meevliegen.be

Comment

Proficiat. Ik heb respect voor mensen die uit overtuiging hun poot stijf houden. 'k Heb hetzelfde ooit gedaan bij de Orde van Archirecten, die dachten dat ze een jonge architect wel gemakkelijk zouden kunnen intimideren. Pech voor hun. Zelfs als je niet volledig gelijk krijgt bij de rechtszaak, is het volgens mij de moeite zeker waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Beerens heeft er gegarandeerd zen tanden al op stuk gebeten

Comment

Hopelijk niet
                                  Wie zo'n draak van een auto samenstelt kan toch geen smaak hebben.
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Amai, ik zou me toch wel kapot schamen als ik in het 2007 model moest rondrijden ipv de 2012 facelift!

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

venten zouden dit nooit kopen (tenzij een bepaalde groep van kappers misschien), maar om het daarom slechte smaak te noemen gaat wel heel ver (zeker als het komt van mannen die al van nature een afkeer hebben van roze). Vrouwen genoeg die dit wel mooi vinden.
                                      Valt me trouwens op dat de korting die gegeven wordt verdacht veel lijkt op het bedrag dat Nathalie naar voor schuift.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

@natalie verwend kreng:

U bent een zaagmadam
                                        Meer kan ik er niet van zeggen.. mss moet je uw mama hier ook een account laten aanmaken om al jankend het verhaal van jou te komen vertellen...

bestellen = kopen en betalen. Madame Deville

Comment

Working...
                                        X