Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
    Proficiat. Ik heb respect voor mensen die uit overtuiging hun poot stijf houden. 'k Heb hetzelfde ooit gedaan bij de Orde van Archirecten, die dachten dat ze een jonge architect wel gemakkelijk zouden kunnen intimideren. Pech voor hun. Zelfs als je niet volledig gelijk krijgt bij de rechtszaak, is het volgens mij de moeite zeker waard.
    Dat is waar, en ik ben ook zo... als ik ook recht in men schoenen sta.
    Dit verhaal is echter iets heel anders me dunkt. En de manier waarop al helemaal.

Als jij architect bent, en ik laat me door jou een huis met enkele speciallekes tekenen en bouwen. En ik kom dan wanneer de ruwbouw winddicht staat ineens zeggen "nee jong ik wil liever een huis waar er een hoek afgerond is, laat maar vallen en teken/zet me maar een nieuw" Dan ga jij dat gewoon efkes doen of wat? En zelf zien dat je van het eerste huis vanaf geraakt?

Wil ik wel eens zien, dan geef je me maar gelijk je gegevens door :-p
    Last edited by Timmeke-Tim; 01/04/2012, 00:35.
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Comment

inderdaad; zo'n architect zouk ook wel willen, kzou nogal bouwen tot ik mijn goesting zie staan

Comment

Deze heeft binnenkort een wagen nodig -> http://www.vt4.be/videos/opzij-en-na...t-als-het-haar
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Wat is de volgende stap? Audi een proces aandoen omdat de A5 te hard lijkt op de rest van het gamma?

Comment

omfg...

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Deze heeft binnenkort een wagen nodig -> http://www.vt4.be/videos/opzij-en-na...t-als-het-haar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
              inderdaad; zo'n architect zouk ook wel willen, kzou nogal bouwen tot ik mijn goesting zie staan
              Te oordelen naar hoe Vlaanderen er vandaag uitziet, wordt dat al voortdurend gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Krijg dat maar eens verkocht, kale A5 zonder opties en met zo'n interieur. Ze gaan hem mogen opeten
                Mocht ik van hen zijn, ik laat dat interieur in een neutraal kleur overtrekken door een bekleder. Kost wel iets maar doet de verkoopkansen fenomenaal stijgen...
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Der zal nog wel eens een verwend nestje met haar sugardaddy in de showroom passeren zeker? :-p
                  www.meevliegen.be

Comment

Ik blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
                    Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!

Zelfs in België heb je het recht om een auto te annuleren……Het zal wel aan de Belgische mentaliteit liggen. Geen wonder dat het zelfmoordpercentage hier een van de hoogste van Europa is op Finland na! Liever wegkwijnen dan je mond open te doen. Allemaal bang van wat andere mensen zouden zeggen. Ik heb nieuws voor jullie ik veeg mijn achterwerk af met jullie mening hahahahahahaha. Dat jullie je nou allemaal als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden… Allemaal ballen in de broek voor nothing het woord man zijn de meeste van jullie niet waardig. Het grappigste van alles is dat ik veel mannelijk vrienden heb die aan de bovenkant van de samenleving verkeren en mij allemaal gelijk geven. Daarentegen zijn het altijd de paupers die het hoogst van de toren blazen. Er annuleren duizenden mensen dagelijks een bestelling ik ben daar geen f…… uitzondering op. Er heeft zelfs een man een Bentley geannuleerd omdat de auto dealer hem niet het afgesproken inruilwaarde bedrag wilde geven.

Timmeke Tim: Wat is er mis met een SugarDaddy. Zeker jaloers omdat jij never nooit een SugarDaddy zal kunnen zijn hahahahahaha! Je hebt zeker een hekel aan vrouwen die van luxe houden. Weet je waarom omdat jij je zo’n vrouw nooit zal kunnen veroorloven! Het zijn altijd de mannen zonder geld die een hekel hebben aan vrouwen die een SugarDaddy hebben. Volgens mij heb jij sowieso een hekel aan vrouwen. De manier hoe jij reageerde op Cathy Liekens en mij daar lusten de honden geen brood van.

Jij verdedigt D’Ieteren en Beerens met je leven ben je soms een van hun soldaten ? Je bent zo gierig om te reageren dat je het verschil tussen Dirkse en Dirk195 niet eens ziet! Lezen is moeilijk .Jij hebt je roeping gemist jij had gevechtspiloot moeten worden aangezien jij jezelf voor hen in de frontlinie zet. Hopelijk heb jij ook een wijze les geleerd namelijk: Niet te bemoeien met zaken waar jegeen verstand hebt. Heb je geen leven of houd die van mij je zo bezig? Mijn leven zal waarschijnlijk interessanter voor je zijn dan je eigen leven. Nou als je het toch wilt weten….. Ik heb een heerlijk leven hoor en geniet met volle teugen

Prettige Paasdagen
                    Last edited by ; 02/04/2012, 23:10.

Comment

Hoor ik hier mijn naam ? ;-)
                      Lieve schat; Laat het niet aan je hart komen ! Goed dat de grote namen ook eens tegenwind krijgen !!!

Maar een forum is niet de ideale plaats om een situatie tot in de details uit te leggen... waardoor onbegrip ontstaat en enige vorm van assertiviteit.

Ik bergrijp je reactie als je op de man begint te spelen, maar zorg dat het niet uit de hand loopt... Ook voor de anderen. Laat eens zien wie de slimste is...
                      Last edited by ; 02/04/2012, 23:27.

Comment

Miauwwww.

Comment

Uit curieusiteit: Wat houdt die "bovenkant van de samenleving" precies in?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                            Uit curieusiteit: Wat houdt die "bovenkant van de samenleving" precies in?
                            zomersjaaltjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mistlicht Bekijk Berichten
                              zomersjaaltjes
                              Ennnn... strijk gaan.

Comment

A woman with balls
                                2008 Mercedes Viano
                                2012 Citroen DS3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mistlicht Bekijk Berichten
                                  zomersjaaltjes
                                  Moh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
                                    A woman with balls
                                    2008 Mercedes Viano
                                    2012 Citroen DS3
                                    Daar is uw pietje te kort voor jongen
                                    www.meevliegen.be

Comment

Tof dat we het vervolg hier te lezen krijgen
                                      Ik vind nog steeds de basis van Nathalies opmerkingen terecht, mits wat extra betalen had ze vandaag gewoon met de auto gereden die ze wou... Een beetje flexibiliteit van de importeur was zeker klantvriendelijker geweest, de auto was nog niet in productie toen het probleem begon dus kon men nog alle kanten uit.
                                      Maar het hier op de man spelen, uit de hoogte doen en dan nog iedereen over dezelfde kam scheren, is er dan weer los over...

Nathalie, welke auto heb je dan uiteindelijk in plaats gekocht?
                                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Och Nathalieke toch, ge moet niet zo in uw gat gebeten zijn
                                        Toch niet slecht geslapen?

Of ik sugardaddy kan zijn zal blijken. Of ik dat WIL zijn kan ik inderdaad nu al ontkrachten :-p

Ik heb liever een sterke vrouw die haar sporen verdiend heeft en in haar waardigheid blijft en mij graag ziet omwille van "mij", dan ééntje die mooi staat te wezen, af en toe plat gaat liggen en verder blij is zolang haar mastercard geaccepteerd wordt. Allemaal leuk voor dat type vrouwen, tot hun daddy een jonger veulen heeft zien dartelen of, eens de 40 voorbij, ze afgeschreven zijn. Allemaal al gezien in de vrienden en kennissenkring, meermaals zelfs (En toeval of niet: net steeds diegenen die meer "bovenaan de samenleving" verkeren die elk gala wel een andere mokkel bij hebben. We doen al niet meer de moeite om de naam te onthouden

Maar net als bij kleuren van autozetels: smaak en goesting zeker hé Ieder zijn leven!

En mij ouders zien mij ook graag hoor: enkel zien zij dat als advies raad en opvoeding geven, en niet wat centen en onvoorwaardelijk en fanatiek hun kinderen goedpraten. Ik zou al lang wat kletsen gekregen hebben van mijn pappie

Eén van die wijze lessen was inderdaad nooit auto's kopen op lening of wat dan ook, pas uitgeven als je het effectief verdient hebt. Dat hebben we dan toch gemeen Wijze les!

Ik ben zeker geen soldaat van D'ieteren of Beerens, als je alles goed had gelezen had je gezien dat ik zelfs ook erg kritisch was op hen nadat ik met een nieuwe Passat op onderhoud geweest was. Ik zou daar ook niet meer aankloppen, maar goed.

Net als bij Cathy Liekens gaat het om principes en manier waarop. Daar hebben jullie veel raakvlakken: er worden 20 mogelijke goeie oplossingen aangereikt, maar het enige wat jullie interesseert is dat JULLIE gelijk hebben en verder kunnen schelden en tieren... Mja, dan geef ik idd tegenwind, noem mij gerust een moraalridder met een groot rechtvaardigheidsgevoel. Ik ben ook al naar de rechtbank geweest voor o.a. een parkeerboete van 25€ die niet correct was. Dus ik slik zeker niet zomaar alles! Maar ik wil wel 's ochtends in de spiegel kunnen kijken bij alles wat ik doe.

Problemen vergen een oplossing. Een goed manager of ondernemer (wat jij naar eigen zeggen bent) bezit de vaardigheden om dit conflict om te buigen op een efficiënte manier. Nu ben je aan annulering alleen al dik 5K kwijt, voor dat geld had je dus de nieuwe voorlichten, achterlichten en bumper gehad en was het daar gestopt (enige verschil in de facelift 2012). Nu ben je dat ook kwijt, heb je niets, en loop je nog steeds risico op gerechtskosten, kosten advocaat en volgens mij inhouding van het volledige voorschot. Als je zo al je zaken managed, hoop ik dat je inderdaad onvoorwaardelijke fondsen hebt, want er zijn al CEO's voor minder gevlogen.

En ja,annulering kan, binnen bepaalde voorwaarden hé... dat zal de rechter jou wel uitleggen binnenkort vermoed ik.

Nu soit, het was me heel amusant allemaal (en dat is het nog steeds) Ik hoop dat je zeker nu en dan nog eens een update komt geven! Ik ben wel benieuwd naar het einde van het verhaal. Het zorgde bij mij alvast tot de nodige ontspanning en zelfrelativering.

Geniet zeker verder van je leven, ik zal zeker hetzelfde doen!
                                        Ik denk dat we alletwee kunnen doen wat we graag doen, en er nog iets aan overhouden ook, dus alles goed hé!
                                        www.meevliegen.be

Comment

@ Nathalie: Ik volg ook al een tijdje met aandacht dit topic. Ik vind het knap dat je ervoor gaat maar die laatste post is in mijn ogen er zwaar over en verre van correct. Check bijvoorbeeld het topic "mijn duitse auto" eens. Je bent heus niet de enige forummer die zich een mooie auto kan veroorloven.

Verder vraag ik me ook af wat je nu gaat doen? Ga je nog steeds een andere Audi A5 kopen of niet?
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X