Wat een gezeik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichtenvoor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
Beeldekes
Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGeef die neger een banaan!!!Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenUw banaan zeker.
Comment
-
Straks nog een rechtzaak tegen de forummers hier. Vergeet niet dat ze een rijke papa heeft met vrienden uit een beter milieu hé
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk BerichtenMoest ik een rijke papa hebben zou ik me toch geen basic a5'' ke vragen ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGeef die neger een banaan!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenPff . U reactie is er pas over TCT. Show some respect.
WTF?? Respect tonen voor zo iemand? LOL
Ik blijf erbij , en denk ervan wat ge wil.. maar hare surinaamse kak stinkt even hard als de mijne! en mss soms nog harder zelfs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWTF?? Respect tonen voor zo iemand? LOL
Ik blijf erbij , en denk ervan wat ge wil.. maar hare surinaamse kak stinkt even hard als de mijne! en mss soms nog harder zelfs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk BerichtenIk blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha!, ik heb moeten werken voor de mijne , verdomme toch.
Maar heb er wel niet voor moeten schooien bij een ander ,zelfs niet bij de bank dat kan ons Nathalieke niet zeggen.
Maar al bij al is de mijne is toch zwaarderOm mijn klein Pietje te compenseren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk had het over de taalgebruik. ( Belediging als '' neger '' horen niet op een forum ) . Of je haar als persoon respecteert of niet is iets anders.
Ok misschien is het woord "neger" wel een beetje ongepast, aangezien er hier misschien nog negers bevinden op het forum die zich wel gedragen.
Dus vanaf nu, als je het woord "neger" wil gebruiken met duiding op mevrouw Nathalie-showtrien-dikkenek, kan nu dus beter dit gebruiken ipv "neger" => Verwend-chocomadammeke
Comment
-
Een ban zal niet nodig zijn. Hopelijk zijn haar ogen opengegaan en staat ze terug met beide voetjes op de grond. Volgens mij schaamt ze zich kapot en durft ze hier nooit nog terug te komen. Een verontschuldiging voor haar gedrag zou échter wel wenselijk zijn maar daarvoor vertoeft ze wellicht in een te goed milieu...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment