Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat een gezeik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
      voor aleer alle fantasie hier op hol slaat;
      Beeldekes

Zonder ook hautain te willen doen: nu niet zo wreed hé... have done better
      Geef deze donkere meisje een banaan!!!
      Last edited by ; 26/04/2012, 14:28.

Comment

Uw banaan zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Geef die neger een banaan!!!
          Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Uw banaan zeker.
          WTF haha xD

Comment

Straks nog een rechtzaak tegen de forummers hier . Vergeet niet dat ze een rijke papa heeft met vrienden uit een beter milieu hé

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Moest ik een rijke papa hebben zou ik me toch geen basic a5'' ke vragen ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                Moest ik een rijke papa hebben zou ik me toch geen basic a5'' ke vragen ze
                Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Geef die neger een banaan!!!
                  ongepaste uitspraak
                  www.peugeotforum.be

Comment

Pff . U reactie is er pas over TCT. Show some respect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Pff . U reactie is er pas over TCT. Show some respect.

WTF?? Respect tonen voor zo iemand? LOL
                      Ik blijf erbij , en denk ervan wat ge wil.. maar hare surinaamse kak stinkt even hard als de mijne! en mss soms nog harder zelfs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                        WTF?? Respect tonen voor zo iemand? LOL
                        Ik blijf erbij , en denk ervan wat ge wil.. maar hare surinaamse kak stinkt even hard als de mijne! en mss soms nog harder zelfs
                        Ik had het over de taalgebruik. ( Belediging als '' neger '' horen niet op een forum ) . Of je haar als persoon respecteert of niet is iets anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk Berichten
                          Ik blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
                          Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!
                          deze quote bevestigd alles wat je tot nu toe al hebt tegengesproken over jezelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                            Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha!
                            eigenlijk wel, ik heb moeten werken voor de mijne , verdomme toch.
                            Maar heb er wel niet voor moeten schooien bij een ander ,zelfs niet bij de bank dat kan ons Nathalieke niet zeggen.

Maar al bij al is de mijne is toch zwaarder Om mijn klein Pietje te compenseren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Ik had het over de taalgebruik. ( Belediging als '' neger '' horen niet op een forum ) . Of je haar als persoon respecteert of niet is iets anders.

Ok misschien is het woord "neger" wel een beetje ongepast, aangezien er hier misschien nog negers bevinden op het forum die zich wel gedragen.
                              Dus vanaf nu, als je het woord "neger" wil gebruiken met duiding op mevrouw Nathalie-showtrien-dikkenek, kan nu dus beter dit gebruiken ipv "neger" => Verwend-chocomadammeke

Comment

of gewoon zwarte, neger is ook ongepast,
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Spijtig dat ze met al haar geld geen manieren kan kopen. Degoutant dat er zo'n mensen zijn.
                                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Vorig bericht aangepast!

Evenveel respect als zij toont en minstens even vriendelijk... Alleen met minder woorden...

Comment

Ik ruik een ban! BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN

GELIEVE TROUWENS OP HET TAALGEBRUIK TE LETTEN KINDERS

MVG,

SERVER

Comment

Man, man ben ik blij dat ik moet werken voor mijn geld. Mochten mijn dochters ooit zo'n hautain taalgebruik hanteren ik onterf ze.
                                        Last edited by ; 08/04/2012, 22:53.

Comment

• Een ban zal niet nodig zijn. Hopelijk zijn haar ogen opengegaan en staat ze terug met beide voetjes op de grond. Volgens mij schaamt ze zich kapot en durft ze hier nooit nog terug te komen. Een verontschuldiging voor haar gedrag zou échter wel wenselijk zijn maar daarvoor vertoeft ze wellicht in een te goed milieu...
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X