man man man wat een soep is me dat ???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichteneigenlijk wel, ik heb moeten werken voor de mijne , verdomme toch.
Maar heb er wel niet voor moeten schooien bij een ander ,zelfs niet bij de bank dat kan ons Nathalieke niet zeggen.
Maar al bij al is de mijne is toch zwaarderOm mijn klein Pietje te compenseren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenHoor ik hier mijn naam ? ;-)
Lieve schat;Laat het niet aan je hart komen ! Goed dat de grote namen ook eens tegenwind krijgen !!!
Maar een forum is niet de ideale plaats om een situatie tot in de details uit te leggen... waardoor onbegrip ontstaat en enige vorm van assertiviteit.
Ik bergrijp je reactie als je op de man begint te spelen, maar zorg dat het niet uit de hand loopt... Ook voor de anderen. Laat eens zien wie de slimste is...
Ik lees gewoon af en toe eens mee en glimlach.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenpuur uit nieuwsgierigheid. maar welke wagen heb je uiteindelijk gekocht? en heb je daar ook een babyroos interieur ingestoken?
I'm dead serious....LOLLast edited by 't Cliptje; 13/04/2012, 13:58.2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5 Bekijk BerichtenIk blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!
Zelfs in België heb je het recht om een auto te annuleren……Het zal wel aan de Belgische mentaliteit liggen. Geen wonder dat het zelfmoordpercentage hier een van de hoogste van Europa is op Finland na! Liever wegkwijnen dan je mond open te doen. Allemaal bang van wat andere mensen zouden zeggen. Ik heb nieuws voor jullie ik veeg mijn achterwerk af met jullie mening hahahahahahaha. Dat jullie je nou allemaal als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden… Allemaal ballen in de broek voor nothing het woord man zijn de meeste van jullie niet waardig. Het grappigste van alles is dat ik veel mannelijk vrienden heb die aan de bovenkant van de samenleving verkeren en mij allemaal gelijk geven. Daarentegen zijn het altijd de paupers die het hoogst van de toren blazen. Er annuleren duizenden mensen dagelijks een bestelling ik ben daar geen f…… uitzondering op. Er heeft zelfs een man een Bentley geannuleerd omdat de auto dealer hem niet het afgesproken inruilwaarde bedrag wilde geven.
Timmeke Tim: Wat is er mis met een SugarDaddy. Zeker jaloers omdat jij never nooit een SugarDaddy zal kunnen zijn hahahahahaha! Je hebt zeker een hekel aan vrouwen die van luxe houden. Weet je waarom omdat jij je zo’n vrouw nooit zal kunnen veroorloven! Het zijn altijd de mannen zonder geld die een hekel hebben aan vrouwen die een SugarDaddy hebben. Volgens mij heb jij sowieso een hekel aan vrouwen. De manier hoe jij reageerde op Cathy Liekens en mij daar lusten de honden geen brood van.
Jij verdedigt D’Ieteren en Beerens met je leven ben je soms een van hun soldaten ?Je bent zo gierig om te reageren dat je het verschil tussen Dirkse en Dirk195 niet eens ziet! Lezen is moeilijk .
Jij hebt je roeping gemist jij had gevechtspiloot moeten worden aangezien jij jezelf voor hen in de frontlinie zet. Hopelijk heb jij ook een wijze les geleerd namelijk: Niet te bemoeien met zaken waar jegeen verstand hebt. Heb je geen leven of houd die van mij je zo bezig? Mijn leven zal waarschijnlijk interessanter voor je zijn dan je eigen leven. Nou als je het toch wilt weten….. Ik heb een heerlijk leven hoor en geniet met volle teugen
Prettige PaasdagenAll hail the Ovlov
Comment
-
Over Patrick Smets (de BMW dealer) stond er een roze VW Bora. Zou dit de voorganger zijn van Nathalie haar Audi.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenOver Patrick Smets (de BMW dealer) stond er een roze VW Bora. Zou dit de voorganger zijn van Nathalie haar Audi.
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Haar papa heeft ooit wellicht deze auto gehad
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenRoze Bora was van iemand die woonde tussen Beerzel en Berlaar heikant .
Comment
-
-
Ge doet u eigen iets aan als ge met zoiets trouwt, kies maar een gewone vrouw, die zijn gemakkelijker in de hand te houden
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenGe doet u eigen iets aan als ge met zoiets trouwt, kies maar een gewone vrouw, die zijn gemakkelijker in de hand te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenNochtans,een zwarte carrosserie met een roze interieur,lekkerrrrrr
Comment
Comment