Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er zitten een paar zalige verwoordingen in zoal "Scheldproza" en de vertaling van "het geponeerde in hoofdletters, vet gedrukt en met drie uitroeptekens "D'Ieteren YOU SUCK....!!!! (vrij vertaald D'Ieteren, jij bent waardeloos....!!!)"

Maar uiteindelijk gaat het nog steeds allemaal over de blog... Er staat wel in dat Beerens correct handelde bij bestelling, maar niets over de mogelijkse aanpassing van de bestelling en een uitspraak daarrond....
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ze beroept zich ook altijd weer op het 5th amendment van freedom of speech. Maar schiet haar doel voorbij door taal te spreken die schade kan brengen zonder daarvoor echt bewijs te hebben of een rechtspraak.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Woont dus hier in A'pen:

51°13'08.09" N 4°24'49.29" O

Nogal een kantoorgbouw...
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Om te beginnen zou de credibiliteit al een stuk hoger zijn als ze zonder dt-fouten kon schrijven.

Comment

• Het is en blijft een onnozel wicht.

Comment

• dus maw is ze nu al een dwangsom aan't betalen want de website is nog steeds online?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Ze beroept zich ook altijd weer op het 5th amendment van freedom of speech. Maar schiet haar doel voorbij door taal te spreken die schade kan brengen zonder daarvoor echt bewijs te hebben of een rechtspraak.
                Inderdaad. (los van van de grondwet van de VSA natuurlijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  dus maw is ze nu al een dwangsom aan't betalen want de website is nog steeds online?
                  Wel, dat is niet echt duidelijk... er staat ergens in dat de website al sinds september 2011 niet meer in gebruik is. En eerst mocht het wel, maar daarna niet meer en uiteindelijk staat er een dwangsom van 10.000 euro per dag of dagdeel op het gebruik van de domeinnaam. Maar de domeinnaam is niet van haar, maar Nathalie is wel verantwoordelijk voor de dingen die eropstaan in haar naam. Ze wordt beschuldigd van deze site te gebruiken als haar spreekbuis. Maar gezien die niet van haar is, kan zij die eigenlijk niet offline halen. Dus als ik het goed begrijp moeten al haar verhalen van die site. De site moet ook offline gaan, maar dat is eigenlijk een andere zaak, gezien de moeder van Nathalie (eigenaar van de domeinnaam en site) niet de gedagvaarde was (wegens geen deel van het bedrijf dat als gelijke van Nathalie wordt aanschouwd). Zo heb ik het begrepen na het lezen van gans dienen boek. Maar niet 100% zeker, tis nogal gecompliceerd....

Ik heb vooral de indruk dat ze veel meer had kunnen bereiken moest ze een andere ingesteldheid hebben gehad en meer feitelijk en minder emotioneel de zaak benaderd hebben.
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• wauw... ik ben graag met en aan auto's bezig maar dit gaat toch mijn petje te boven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Wel, dat is niet echt duidelijk... er staat ergens in dat de website al sinds september 2011 niet meer in gebruik is. En eerst mocht het wel, maar daarna niet meer en uiteindelijk staat er een dwangsom van 10.000 euro per dag of dagdeel op het gebruik van de domeinnaam. Maar de domeinnaam is niet van haar, maar Nathalie is wel verantwoordelijk voor de dingen die eropstaan in haar naam. Ze wordt beschuldigd van deze site te gebruiken als haar spreekbuis. Maar gezien die niet van haar is, kan zij die eigenlijk niet offline halen. Dus als ik het goed begrijp moeten al haar verhalen van die site. De site moet ook offline gaan, maar dat is eigenlijk een andere zaak, gezien de moeder van Nathalie (eigenaar van de domeinnaam en site) niet de gedagvaarde was (wegens geen deel van het bedrijf dat als gelijke van Nathalie wordt aanschouwd). Zo heb ik het begrepen na het lezen van gans dienen boek. Maar niet 100% zeker, tis nogal gecompliceerd....

Ik heb vooral de indruk dat ze veel meer had kunnen bereiken moest ze een andere ingesteldheid hebben gehad en meer feitelijk en minder emotioneel de zaak benaderd hebben.
                      Klopt volledig. Haar verhalen zijn er intussen dan ook al verwijderd. De blog is van haar moeder en zij is geresideerd in de VS. Dus ook de reden waarom ze zich beroept op het 5de amendement. D'Ieteren zal dus naar het Europese grondwettelijk hof moeten om hun gelijk te halen. De site wordt ook gehost vanuit de VS.

Comment

• Fieuw... Dat D'ieteren sucks niet mag, lijkt me niet meer dan normaal. Maar hoe zit het nu met die Audi A5 zelf. Moet D'ieteren haar nu een facelift model aanbieden of niet want dat is me niet duidelijk. En wat gebeurt er met het voorschot dat reeds betaald is? Of heb ik erover gelezen?
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          is dat haar nieuwe auto?? :p

Ik heb deze auto vorige maand bij mijn carrossier zien staan. De voorkant was wat bijgewerkt. De eigenaar van deze auto heeft ook nog een opvallende Porsche.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Fieuw... Dat D'ieteren sucks niet mag, lijkt me niet meer dan normaal. Maar hoe zit het nu met die Audi A5 zelf. Moet D'ieteren haar nu een facelift model aanbieden of niet want dat is me niet duidelijk. En wat gebeurt er met het voorschot dat reeds betaald is? Of heb ik erover gelezen?
                            Volgens mij is dat een andere zaak. Deze zaak was D'Ieteren die haar aanklaagde voor smaad enzo. De andere zaak is NAthalie die D'Ieteren aanklaagt voor het verkopen van een gedateerde wagen. Je kan geen twee aanklachten tegen verschillende partijen in 1 zaak hebben. Je kan wel verschillende aanklachten tegen een partij in een zaak verzamelen.

De feiten worden er wel in vermeld, maar enkel als aanleiding tot oprichten van de site, er wordt niet verder op ingegaan als ik goed gelezen heb.
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Daar moet je ook de slimste voor zijn: Het vonnis inscannen en op de site plaatsten die je niet meer mag gebruiken op straffen van een dwangsom...
                              Flink gewerkt meiske... Daar gaat ook meteen het argument dat niet zij maar mammie de site beheert, buiten haar weten en wil om.

Maar dat ze niet de intelligentste of verstandigste was wisten we al zekers?
                              Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                              www.meevliegen.be

Comment

• Het is, integendeel, net een smart move om de site te laten hosten door haar moeder vanuit de VS. Ze kunnen haar niets meer verwijten wegens geen aandeel meer in de blog. En toch blijft hij bestaan.
                                Indien mama wordt verplicht te sluiten, kunnen ze naar een ander persoon gaan die de site host. D'Ieteren mag dan steeds weer opnieuw zijn advocaten aanspreken. Proactive thinking noemen ze dat.

Comment

• Tis te hopen voor haar dat het verf pakt... zal anders een duur spelleke worden. Los van haar kosten aan advocaten kan ze al de gerechtskosten en rechtspleging van de 2 zittingen ophoesten. En aangezien de uitspraak er is denk k dat de rechtbank haar alsnog verantwoordelijk acht voor de website. Hoe kan mama vanuit de states anders het vonnis erop publiceren?!
                                  Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                  www.meevliegen.be

Comment

• Persoonlijk vind ik de manier van handelen van NAthalie over gans de lijn mis. Maar toch vind ik het eigenlijk allemaal geen slechte zaak. D'Ieteren heeft af en toe wel eens de neiging om zich op te stellen als een monopolist. Het is wel goed dat er eens iemand stevig tegen die schenen schopt. Het is enkel jammer dat het op zo een wijze moet gebeuren en met een zaak die weinig eum... zaak houdt.

Ze mag dan wel overkomen als een rot verwend kind dat op de grond ligt te schreeuwen en voetstampen tot ze haar zin krijgt -wat ze wss helaas ook is-, ze heeft wel het lef om te gaan voor wat ze in geloofd, ongeacht wie de tegenspeler is. Dat is toch ook wel iets waard. Moesten we allemaal zoveel lef en vechtlust hebben, de wetgevende en inrichtende macht in ons land zou zoveel niet met ons voeten spelen...

Maar nogmaals, enkel jammer van de wijze waarop... Die is diep droef...
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Het is, integendeel, net een smart move om de site te laten hosten door haar moeder vanuit de VS. Ze kunnen haar niets meer verwijten wegens geen aandeel meer in de blog. En toch blijft hij bestaan.
                                      Indien mama wordt verplicht te sluiten, kunnen ze naar een ander persoon gaan die de site host. D'Ieteren mag dan steeds weer opnieuw zijn advocaten aanspreken. Proactive thinking noemen ze dat.
                                      De dwangsom is inderdaad van toepassing zolang ze de website nog 'gebruikt' voor haar uitlatingen. Het hof oordeelt dat het duidelijk is dat Nathalie de posts heeft gedaan op de betreffende site. Van wie de domeinnaam is, waar en hoe die is gehost is niet relevant. De site mag blijven bestaan, maar de posts moeten weg.

Dat is gebeurd. Geen dwangsom.

Comment

• Ik even aan het surfen en kwam ik een sugardaddy coming soon pagina tegen
                                        Sugardaddy4U An Upscale Sophisticated Dating Service For A Mutually Rewarding Arrangement http://mutuallyrewardingarrangement.com/
                                        daar zullen de belgische golddiggers ook wel op af komen op http://sugardaddy4u.be/ toch even ingeschreven het sprak me wel aan
                                        en dus ook kijken van wie dit is blijkt het van de roze audi a5 madam te zijn dus zo slecht zal het wel niet gaan.
                                        De sugardaddy4u trein dendert gewoon door ze heeft wel tig sugardaddy4u domeinen geregistreerd ben benieuwd van italie tot duitsland
                                        hoe het eruit gaat zien en wat madam te bieden heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aliain Bekijk Berichten
                                          dit is blijkt het van de roze audi a5 madam te zijn dus zo slecht zal het wel niet gaan.
                                          Waaruit concludeer je dit? Omdat ze een aantal domeinnamen heeft geregistreerd?

Comment

Working...
                                          X