Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Volgens mij zitten ze nog altijd over Metropolis met VAG maar zijn wel aan een nieuw bouwproject bezig op de Boomsesteenweg in Schelle als uitbreiding van hun Nissan activiteiten.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Begin vorig jaar toch ergens gelezen dat het verhaal Beerens en VAG ten einde was.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
      Gij zou haar gratis geholpen hebben he
      Nee van zulke cliënten gruwel ik. Zij weten het altijd en overal beter dan iedereen.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Begin vorig jaar toch ergens gelezen dat het verhaal Beerens en VAG ten einde was.

Sent from here
        Ha oké. Zal er één van de dagen eens opletten dan. Thanks.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Idd, die hebben verkocht aan d'Ieteren geloof ik. Ze doen nu alleen de Nissan (Citroen ook?) en tweedehandswagens nog.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Wow zijn er zo nog meer verborgen topics ��

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NathalieAUDIA5
              Ik blijf de gemoederen bezig houden. Hoor ik daar een vleugje jaloezie hahahahahaha! Allemaal een grote mond, maar de meesten vanjullie rijden zeker in een krot of moeten bij de bank een lening afsluiten om überhaupt een auto te kunnen kopen. Zal mij niets verbazen als velen van jullie allemaal van die armoedzaaiers zijn die elk dubbeltje moeten omdraaien en daarom een ander het daglicht in de ogen niet gunnen. Ik hoef niet bij de bank aan te kloppen en te smeken of ik niet een lening krijgen om een auto te kunnen kopen die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Als jullie mij verwend vinden so be it! Liever verwent dan verwaarloosd!
              Elke moeder zou het voor haar kind opnemen als die problemen heeft dus haal mijn moeder uit jullie waffel. Dat jullie misschien ouders hebben die jullie in de stront zouden laten zitten……….not my problem!

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
              amai, dat kan tellen als quote! Jammer dat dit topic van voor mijn tijd is.
              Geld heeft ze mss wel,maar goede smaak..

Comment

• Kan er iemand eens een samenvatting geven waarover dit werkelijk gaat?
                Mevrouw besteld een audi met roos interieur, ze weigert die, waarom?
                Waarom de dreigbrief van beerens? Waarom de lastersite?
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Als ik mij niet vergis: mevrouw bestelt een A5 net voor de facelift uitkomt. Dan ziet ze de facelift en wil ze plots de facelift. Beerens weigert en madam start een lastercampagne tegen Beerens.

Comment

• Een soap dus. Ik heb het alleszins niet gevolgd, ik hou niet van soaps en nu ik 1 berichtje van "madame" heb gelezen (het lange bericht hierboven) staat het mij van toon helemaal niet aan en ook de t achter "verwend", het idee dat er ook maar iemand jaloezie zou koesteren tegenover zulke mensen, doen mij concluderen dat het nog eerder niveau big brother is dan een soap. Misschien toch maar volgen dan. Uitlachtelevisie op zaterdagmiddag..
                    Last edited by metalpe; 14/02/2015, 12:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Als ik mij niet vergis: mevrouw bestelt een A5 net voor de facelift uitkomt. Dan ziet ze de facelift en wil ze plots de facelift. Beerens weigert en madam start een lastercampagne tegen Beerens.
                      en had ergens gelezen geloof k dat de verkoper bij de bestelling van Madame gezegd had dat er geen facelift ging komen

Comment

• Ik weet niet wat er van juist is maar heb ooit gehoord dat Beerens invoerder wilde worden in de plaats van d'ieteren. En dat zou mislukt zijn.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Ha oké. Zal er één van de dagen eens opletten dan. Thanks.

Het beerens verhaal is al een tijdje gedaan.. Noemt nu autonatie.. Een van de dagen toch is langsgaan..

Comment

• Dat mens Nathalie lijkt me eerlijk gezegd krapuul te zijn....

Comment

• Wat een haat en jaloezie hier op het forum jegens Natalie. Sommige van jullie hier hebben echt een beperkt denk vermogen. Niet een van jullie kent haar persoonlijk denk ik maar doen allemaal uitspraken gebaseerd op veronderstellingen in plaats van feiten. Heb lang getwijfeld om te reageren maar ik voelde mij genoodzaakt hier toch even het een en ander recht te zetten aangezien vele van jullie erop gebrand zijn haar naam door het slijk te halen! Ik heb haar leren kennen tijdens mijn werk. Ik ben namelijk de privé chauffeur van een zeer vermogende multi miljonair (Quote 500) uit ’t Gooi in Nederland.

Natalie is alles behalve een verwend kreng zoals jullie haar hier beschrijven en je ziet genoeg van deze types voorbij komen in ‘t Gooi. Voor zover ik weet heeft ze economie in Amsterdam en Financieel Recht in Rotterdam aan de Erasmus universiteit gestudeerd. Ze is slimmer dan menig van jullie hier dat staat als een paal boven water. Ze is zeer geïnteresseerd in kunst, cultuur, reizen en lezen. Zij heeft ook geen kapsones en is altijd oprecht geïnteresseerd in een ander. Hoeveel van jullie koopt eten voor zwervers als ze aangeven honger te hebben dat heeft mij nog het meest versteld doen staan. Dat een zwerver aangaf honger te hebben en ze zo een restaurant naar binnenliep en eten voor hem bestelde. Weet je wat ze zei: als iemand aangeeft honger te hebben mag je nooit weigeren als je het je kan veroorloven om eten voor die persoon te kopen zo ben ik opgevoed. Dit zal ik nooit vergeten.

Waarom dan hier op autoforum vragen komen stellen? Een echte man spreekt haar toch gewoon aan in plaats van stiekem achter jou computer zitten roddelen en naar informatie vissen. En dan die vriendin heeft die nooit gehoord van discreet zijn. Gaat ze bij mensen thuis om te kijken wat ze wel en niet bezitten is ze soms jaloers. Het debacle met die Audi heeft zich afgespeeld voor ik haar heb leren kennen dus ik weet hier niets vanaf aangezien ze hier nooit iets over heeft gezegd. Maar ik betwijfel of jullie wel alle feiten kennen. Wat ik wel weet is dat als zij zou willen zij morgen nog in een Maserati, Bentley, Ferrari of wat zij ook maar zou willen kunnen rijden. Maar zij gaf aan dat ze geen behoefte heeft om daar een auto te bezitten en geen enkele Belgische autodealer zou ooit een cent aan haar verdienen maar heeft nooit echt een reden gegeven. Ze vertikt het gewoon nu snap ik wel waarom. Maar die Audi behoort echt wel tot het verleden.

Vincent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VincentV74 Bekijk Berichten
                                Het debacle met die Audi heeft zich afgespeeld voor ik haar heb leren kennen dus ik weet hier niets vanaf aangezien ze hier nooit iets over heeft gezegd. Maar ik betwijfel of jullie wel alle feiten kennen.
                                Dit topic gaat net over het debacle met de A5. Ge weet hier zelf niets van af, en zegt dat ge betwijfelt of wij wel alle feiten kennen...
                                Tsja, informatieve post van jou

Hier zou beter een slotje op komen.

Comment

Wat een haat en jaloezie hier op het forum jegens Natalie. Sommige van jullie hier hebben echt een beperkt denk vermogen. Niet een van jullie kent haar persoonlijk denk ik maar doen allemaal uitspraken gebaseerd op veronderstellingen in plaats van feiten. Heb lang getwijfeld om te reageren maar ik voelde mij genoodzaakt hier toch even het een en ander recht te zetten aangezien vele van jullie erop gebrand zijn haar naam door het slijk te halen! Ik heb haar leren kennen tijdens mijn werk. Ik ben namelijk de privé chauffeur van een zeer vermogende multi miljonair (Quote 500) uit ’t Gooi in Nederland.

Natalie is alles behalve een verwend kreng zoals jullie haar hier beschrijven en je ziet genoeg van deze types voorbij komen in ‘t Gooi. Voor zover ik weet heeft ze economie in Amsterdam en Financieel Recht in Rotterdam aan de Erasmus universiteit gestudeerd. Ze is slimmer dan menig van jullie hier dat staat als een paal boven water. Ze is zeer geïnteresseerd in kunst, cultuur, reizen en lezen. Zij heeft ook geen kapsones en is altijd oprecht geïnteresseerd in een ander. Hoeveel van jullie koopt eten voor zwervers als ze aangeven honger te hebben dat heeft mij nog het meest versteld doen staan. Dat een zwerver aangaf honger te hebben en ze zo een restaurant naar binnenliep en eten voor hem bestelde. Weet je wat ze zei: als iemand aangeeft honger te hebben mag je nooit weigeren als je het je kan veroorloven om eten voor die persoon te kopen zo ben ik opgevoed. Dit zal ik nooit vergeten.

Waarom dan hier op autoforum vragen komen stellen? Een echte man spreekt haar toch gewoon aan in plaats van stiekem achter jou computer zitten roddelen en naar informatie vissen. En dan die vriendin heeft die nooit gehoord van discreet zijn. Gaat ze bij mensen thuis om te kijken wat ze wel en niet bezitten is ze soms jaloers. Het debacle met die Audi heeft zich afgespeeld voor ik haar heb leren kennen dus ik weet hier niets vanaf aangezien ze hier nooit iets over heeft gezegd. Maar ik betwijfel of jullie wel alle feiten kennen. Wat ik wel weet is dat als zij zou willen zij morgen nog in een Maserati, Bentley, Ferrari of wat zij ook maar zou willen kunnen rijden. Maar zij gaf aan dat ze geen behoefte heeft om daar een auto te bezitten en geen enkele Belgische autodealer zou ooit een cent aan haar verdienen maar heeft nooit echt een reden gegeven. Ze vertikt het gewoon nu snap ik wel waarom. Maar die Audi behoort echt wel tot het verleden.

Vincent
                                  Je bent me kwijt geraakt met je insinuaties over het feit dat ze slimmer zou zijn dan menig van ons.

Ik woon vlakbij schilde en brasschaat, dus ik kom vaak in aanraking met dergelijke "rijke" mensen en vooral de kinderen ervan.

Comment

Wat een haat en jaloezie hier op het forum jegens Natalie. Sommige van jullie hier hebben echt een beperkt denk vermogen. Niet een van jullie kent haar persoonlijk denk ik maar doen allemaal uitspraken gebaseerd op veronderstellingen in plaats van feiten. Heb lang getwijfeld om te reageren maar ik voelde mij genoodzaakt hier toch even het een en ander recht te zetten aangezien vele van jullie erop gebrand zijn haar naam door het slijk te halen! Ik heb haar leren kennen tijdens mijn werk. Ik ben namelijk de privé chauffeur van een zeer vermogende multi miljonair (Quote 500) uit ’t Gooi in Nederland.

Vincent
                                    TLDR & i couldn't care less na het lezen van 2 zinnen.
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• een kakmadam zeggen ze bij ons

Comment

Vincent
                                        Je zou beter haar posts eens lezen voor je ons hier de mantel komt uitvegen, over ongefundeerde kritiek gesproken.
                                        Zij is trouwens naar het forum gekomen met haar gedoe he, niet andersom.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Uw job , chauffeur van één of andere Hollander , lijkt me overigens totaal irrelevant in deze discussie.

Comment

Working...
                                          X