Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• i like her
    tzit hier gewoon vol clowns die zich superieur wanen in hun 318 of corsa en een afkeer hebben van iedereen waarvan ze ook nog maar vermoeden dat die het beter hebben of verder staan dan hen.
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      i like her
      tzit hier gewoon vol clowns die zich superieur wanen in hun 318 of corsa en een afkeer hebben van iedereen waarvan ze ook nog maar vermoeden dat die het beter hebben of verder staan dan hen.
      Of in een C200.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Of in een C200.
        oei enkel in de C, dan ben ik een part-time clown

Comment

oei enkel in de C, dan ben ik een part-time clown
          Gezien de aanpassingen aan die kar mag je het al als full-time beginnen te bezien.

Comment

• whoop whoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Gezien de aanpassingen aan die kar mag je het al als full-time beginnen te bezien.

Comment

• Marginaliteit ten top ... waarom wordt zo'n topic nog in stand gehouden ?

Comment

• entertainment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Marginaliteit ten top ... waarom wordt zo'n topic nog in stand gehouden ?
                    Het is een intressante topic. Vind gij het niet intressant waarom dan nog de moeite nemen te reageren. U kunt er ook voor kiezen het niet te lezen of te reageren. Vele met mij vinden het wel intressant gezien het aantal views en reacties brengt toch nog wat spanning hier.

Comment

• Lol dees is erover

Comment

i like her
                        Ik ken genoeg mensen met rijke ouders. Je kan je de vraag stellen of ze nog even ver zouden staan zonder de inbreng van de ouders.

Ken zo kerels die in het weekend 10+ flessen crystal door jagen en met de dikke range rover op stap gaan. Zelf hebben ze een diploma waar de doorsnee mens hooguit 12-1300 euro per maand mee zou verdienen. Gelukkig kunnen ze aan de slag in het bedrijf van de ouders. Anders was het een pintje ipv flessen crystal.

Niet iedereen is zo natuurlijk, maar er lopen er zo genoeg rond.

Het belachelijke is dat ze het toch hun eigen prestatie vinden. Dixit de motivational "kijk toch hoe succesvol ik ben" posts op hun Facebook.

Het is niet dat ik ze de rijke levenstijl niet gun, want ik zou het zelf wel omarmen, maar kom niet doen alsof zij de succesvolle zijn. Ze teren op het succes van hun (groot) ouders.

Comment

• groot gelijk hoor int3x0r
                          ik wist gewoon dat oa jakkel zich aangesproken ging voelen en proberen een steek terug te geven.
                          dit forum geeft me elke dag wel een glimlach

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brabo97 Bekijk Berichten
                            Ik kan het niet met 100 procent maar wel met 99 procent zeggen dat ik nu weet wie onze roze audi natalie echt is. Een paar weken geleden was ik met dat vrouwke van mij in de Louis Vuitton store in het Antwerpse. Komt daar een madam binnen gelopen die leek wel zo uit de boekskes te zijn gelopen en dan heb ik het niet over de story of dag allemaal maar van die fashion waar mij vrouwke altijd mee thuis komt. Ze kwam 2 tassen ophalen en stelde zich voor als natalie. De verkoopster kwam met 2 tassen terug waarvan een met de initialen nsm in het roze en een andere waarvan dat vrouwke van mij helemaal gek was zo een klein koffertje. Dus die ging erbij staan om het te bekijken en de verkoopster vroeg aan haar hoe haar vakantie was. Ze was namelijk net een dag terug uit Rio de Janeiro en was 4 maanden lang op reis waaronder Brazilië en Argentinië dus ze liet foto’s zien van Patagonia nu wil mijn vrouw ook de glacier gaan beklimmen effin, maar ik dacht na jaren niets gelezen te hebben op autoforum dat ze wel terug in Nederland zou zitten. Ze komt wel sympathiek over niet zo’n dikke nek madam wat gij wel verwacht. Mijn vrouw was wezen winkelen met een groep vriendinnen en een vriendin van haar werkt in een winkel waar natalieke af en toe binnenstapt schijnt een keer bij haar binnen zijn geweest ze woont in een penthouse op de Meir en wist te vertellen dat ze Imelda marcos wel lijkt ze viel bijna achterover ze had wel meer dan 300 paar schoenen en allemaal designer van het goede spul zoals louboutin, jimmy choo. De boeken neergelegd van www.excitinginconcepts.com maar al te slecht zal het niet gaan dan he. www.dieterensucks.com is ook nog steeds in de lucht dat dat dieteren en beerens dat van internet wilde hebben dat is dus niet gelukt. De auto heeft ze ook al niet afgenomen. Ik heb wel gesmuld van de verhalen bracht wel wat spanning op het forum. Weet iemand eigenlijk hoe het nou echt is afgelopen ik ben namelijk wel benieuwd .

Denk dat we hier alweer eens een dubbelaccountje of zoiets hebben....
                            En dat verhaal slaagt eigenlijk ook op ni veel. Ma da kan mss aan door het gebrek aan leestekens zijn.

Comment

• ATENZA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                Denk dat we hier alweer eens een dubbelaccountje of zoiets hebben....
                                En dat verhaal slaagt eigenlijk ook op ni veel. Ma da kan mss aan door het gebrek aan leestekens zijn.
                                Natuurlijk dadde het is nathalie zelf , zoveel slimmer is ze niet hoor of een ander .

Comment

• Dit draait uit op een nog grotere klucht dan wat het al was.

Comment

• Ik heb dit nu eens doorgelzen.....Voor mij is 100% in haar recht!
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik had besloten nooit meer te reageren op het autoforum maar aangezien mijn moeder onderstaand mailtje heeft ontvangen.

Hans de Vries (h……….@gmail.com)
                                      Add to contacts
                                      2/08/15

Keep this message at the top of your inbox

Beste Lisette,

Ik heb gesmuld van de verhalen over de lotgevallen van je dochter en Dieteren et. al, maar de uitkomst is helaas niet het happy end waar ik op gehoopt had. Ik ben freelance onderzoeksjournalist, en zou graag met je dochter spreken over haar kant van het verhaal. Mijn eerste vraag is dan ook hoe het met haar gaat, en waar ze mee bezig is. Vervolgens ben ik benieuwd of ze mee zou willen werken aan een serie artikelen waar ik nu mee bezig ben over de maffia-praktijken in Antwerpen. Uiteraard kan een en ander in volledig vertrouwen besproken worden.

Met vriendelijke groet
                                      Hans de Vries
                                      Journalist

Voor dat ik verder ga als deze persoon echt bestaat wil ik bij voorhand mijn excuses aanbieden, zoniet dan heb ik hopelijk je interesse naar mijn wel en wee vandaag bevredigd.
                                      Gezien de eerste zin kan het niet anders dan dat het een bezoeker van het autoforum of van dieterensucks.com moet zijn.

1. De rechter heeft bepaald dat Beerens niet ter goede trouw heeft gehandeld en die Audi gewoon had moeten annuleren dus ik stond volledig in mijn recht.

2. Dieteren eiste in Brussel van mij en mijn moeder 80.000 euro schadevergoeding en heeft een vergoeding van 1 euro toegewezen gekregen die wij niet hebben voldaan.

3. Mijn moeder heeft Dieteren, Beerens en de advocaat van Beerens de heer Gregory Bruneel die mij toen bedreigde aangeklaagd in New York voor 85 miljoen dollar. Dieteren en Beerens hebben topadvocaten ingehuurd wat ze de nodige duizenden dollars heeft gekost. En Gregory Bruneel heeft waarschijnlijk al zijn vrije tijd gestoken in het schrijven van brieven.

4. Beerens en Dieteren hebben alles op alles gezet om mij te vernietigen met Erwin Beerens in het bijzonder. Die de deurwaarder op mij afstuurde omdat ik weigerde alsnog 9000 euro te betalen. Zogenaamd voor schade die hij nooit heeft aangetoond, maar vooraf wel vorderde en van de rechters nog de kans heeft gekregen om alsnog zijn schade aan te tonen. Het is duidelijk dat in Antwerpen alles met geld te koop is en gerechtigheid ver te zoeken is. Je hoeft de kranten maar open te slaan.

Ik hoor het Alex nog zeggen die mij thuis kwam waarschuwen dat Beerens mij zal vernietigen. Heb het hele verhaal van ons gesprek nog op tape staan. Het waren profetische woorden die hij toen uitsprak maar het is Erwin Beerens gelukkig niet gelukt.

Toch wil ik Dieteren en Erwin Beerens in het bijzonder bedanken voor alles wat ze mij hebben aangedaan. Het beste advies wat ik heb gekregen was gratis en kwam van Beerens zijn eigen deurwaarder die mij in het bijzijn van de politie wist te melden dat Erwin Beerens me hoe dan ook failliet wilde hebben. Dus het was beter om de boeken neer te gaan leggen en er verder geen geld aan te verspillen wat ik dus ook heb gedaan. Dit was echt een blessing in disguise. Ik dank God, Dieteren en Beerens in het bijzonder nu op mijn blote knieën want op dat moment kon ik het nog niet zien.

“When one door closes, another door opens; but we so often look so long and regretfully upon the closed door, that we do not see the ones which open for us.”

Ik heb 2 jaar in therapie gezeten door deze ellende, maar ik ben geestelijk sterker dan ooit dus voor alle haters hier die van alles en nog wat lopen te verkondigen over mijn persoon:

Mijn favoriete quote van Adidas “There will be haters”

But there is nothing the haters can do to stop me! Jaloezie is een ziekte en ik zal voor jullie bidden.

“ Life’s is not about how hard of a hit you can give……it’s about how many you can take, and still keep moving forward.“

I believe in myself, I am a strong woman! I will reach my goals, NOTHING & NOBODY will hold me down again, this is MY time to shine!

De enige echte Nathalie aka

NOT A SPOILED BITCH BUT AN UNAPOLOGETICBITCH

#therewillbehaters

Comment

• nobody cares
                                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Wat ik mij eigenlijk afvraag.
                                          Zou Nathalie nu eigenlijk een auto gekocht hebben met rose lederen binnennenbekleding ?

Comment

Working...
                                          X