Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nathalie,

Wil je met me trouwen ?

Cheers

B.

Comment

• Wat is er nu gebeurd?

Comment

• Jij hebt écht een probleem...
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
          Wat is er nu gebeurd?
          Ze heeft van Beerens gewonnen, is er failliet aan gegaan en vervolgens een depressie gekregen.

En dat voor nen otto.

Comment

• Voor hater David67 van het eerste uur

Hoe gaat het met je? Hopelijk net zo goed als met mij. Even ter info: Ik ben gewoon de boeken gaan neerleggen van een faillissement kan je dus niet spreken als je nooit wat met die BVBA hebt gedaan. Een depressie klopt ook niet een hoog stress gehalte wel. Misschien ben jij elke keer rechtszaken en deurwaarders aan je deur gewend nou ik niet, maar voor alles is een eerste keer. Dat had je graag gezien he David67 hater van het eerste uur but no worries. Ik ben net terug van een heerlijke reis door Argentinie, Barcelona en Brazil en daarvoor lekker op de witte stranden van Cuba waar zat jij? Let me guess te haten op internet hahahahaha Het doet je pijn he SCHAT het liefst had je natuurlijk gezien dat ik door die Audi aan lager was geraakt! Laat het duidelijk zijn dat ik geen dag minder heb gegeten. Zelfs op Dieteren en Beerens ben ik niet meer boos dus ik neem het jou ook niet kwalijk SCHAT ik zal voor je bidden!

Ik geniet hier gewoon van al dat gehaat dat was jaren terug wel anders, maar zoals ik al zei therapie heeft me goed gedaan en ik schaam mij er ook niet voor. In Argentinie zit iedereen bij een therapeut! Dat zou hier meer moeten gebeuren
            dat zou het hoge gehalte van mensen die zo zuur zijn als een Granny Smith drastisch doen verlagen

Nathalie

NOT A SPOILED BITCH BUT AN UNAPOLOGETICBITCH

#therewillbehaters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NathalieRozeAudiA5 Bekijk Berichten

Ik heb 2 jaar in therapie gezeten door deze ellende
              Volgens mij had je dan toch een depressie.

Normaal laat ik me niet in met deze soort discussies, maar wat voor een arrogant k*twijf ben jij?

Leuk dat je op vakantie ben geweest, zal ik ook doen in de zomer. Ik weet allezins dat ik er dan zelf voor heb gewerkt en niet één of andere oude vent voor heb liggen *kuch*.

Ik zou je toch eens goed laten nakijken. Ohja, en #therewillbehaters? Ben jij 12 of ben je een instagram-slet? Either way: wordt volwassen kind.

Doe iets met je leven zoals de rest van de wereld.

#donthatemecauseyouaintme
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Voor hater David67 van het eerste uur

Hoe gaat het met je? Hopelijk net zo goed als met mij. Even ter info: Ik ben gewoon de boeken gaan neerleggen van een faillissement kan je dus niet spreken als je nooit wat met die BVBA hebt gedaan.
                Zo gewoon vind ik een faillissement niet. En het erge van al... je 2 voetjes staan nog steeds niet op de grond... Was je niet beter in Argentinië gebleven?
                Last edited by BEEMER; 27/03/2015, 12:15.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• En zo komt dit topic weer tot leven

Comment

... Een depressie klopt ook niet een hoog stress gehalte wel. Misschien ben jij elke keer rechtszaken en deurwaarders aan je deur gewend nou ik niet, maar voor alles is een eerste keer.
                    Eerste keer dat ik dit topic eens doorgelezen heb en ik vind het prachtig hoe dat mensen grote bedrijven durven aanvallen. En een depressie zal je er niet van krijgen. Stress misschien wel maar zelfs dat went wel. De eerste keer is het stressen en slapeloze nachten beleven. De zoveelste keer op rij is het garantie fun beleven. Eens je weet hoe die advocaten, deurwaarders en vooral Rechters werken en denken dan weet je pas hoe je op een slinkse maar eenvoudige manier de meeste Rechtszaken kan winnen. Vorige week nog eentje gedaan en de advocaat van tegenpartij stond er met haar mond vol tanden. Gewoon u goed voorbereiden, alle vuile was die je maar kunt vinden gebruiken (van tegenpartij maar ook van de advocaat van tegenpartij), alle registers en legale middelen gebruiken (en soms mag het in de grijze zone zitten) en u vooral niet laten intimideren maar zelf assertief gaan intimideren. Een mens kan er bijna fortuinen aan verdienen (zeker goed van leven). Dus prachtig dat er nog mannen (en hier dus ook een vrouw) met ballen aan het lijf zijn.

Tip : advocaten, deurwaarders, rechters ... zijn ook maar mensen en hebben familie en een gezin. Gebruik dit buiten de Rechtszaal als eventueel extra drukkingsmiddel

En nu ben ik weer weg. Ik lees straks wel weer enkele dreig e-mails van pubers hier? Of komt er 1ne uit mijn buurt weer eens toeterend voorbij gereden Dus die met zijn zwarte renault megane RS of zoiets johnny achtig : volgende keer stopt ge in plaats van als een angstige haas er vandoor te vlammen

Comment

• We hebben een Jomanda...... eentje die schijnt te weten hoe ik mijn geld verdien.
                      Nou erg begaafd ben je niet dus schoenmaker hou je bij je leest.
                      Little boy, hou je bezig met dingen waar je wel verstand van hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Zo gewoon vind ik een faillissement niet.
                        Wat is er erg aan een faillissement? Vandaag een bedrijf in faling, morgen al terug vijf andere opgestart. bedrijven starten en in faling laten gaan is zoals van onderbroek veranderen

Comment

• Liefste Nathalie,

Wat ik je duidelijk wilde maken is dat je jezelf het leven enorm moeilijk gemaakt hebt en dat alleen voor een stomme auto. Ben ik dan een 'hater'? Blijkbaar wel. En neen ik doe geen exotische reizen alleen al omwille van het feit dat ik niet in een vliegtuig stap. Ik ben dan maar onlangs met mijn nichtje naar London geweest om eens te gaan shoppen. Gezellig met het treintje, hotel met uitzicht op de London Bridge en lekker wat Guinness gedronken in lokale pubs. Voor de rest zat ik op mijn werk. Dat is mss een raar begrip voor u maar dat is iets dat mensen doen om geld te verdienen. Voor de rest zal je me van begin april tot einde oktober tijdens de weekends vinden op mijn zeilbootje in Nederland. Lekker met de wind in de zeilen en in alle rust volop genieten.

Mag ik tenslotte vriendelijk vragen niet voor mij te bidden. Ben namelijk overtuigd atheïst en geloof niet zo in een oude man die boven in de wolken op ons neerkijkt zoals jij blijkbaar doet met andere mensen. Geloven is imo iets voor simpele zielen.

Kusjes

David

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Zo gewoon vind ik een faillissement niet. En het erge van al... je 2 voetjes staan nog steeds niet op de grond... Was je niet beter in Argentinië gebleven?
                            Sorry,maar ik denk dat ze gewoon in vereffening gegaan is,en da's inderdaad geen faillissement,nu, ze is gelukkig,wij ook ,dus iedereen tevreden..

Comment

We hebben een Jomanda...... eentje die schijnt te weten hoe ik mijn geld verdien.
                              Nou erg begaafd ben je niet dus schoenmaker hou je bij je leest.
                              Little boy, hou je bezig met dingen waar je wel verstand van hebt.
                              Moah, ik ben advocaat dus ik denk dat ik jou meer kan aanleren.
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                Tip : advocaten, deurwaarders, rechters ... zijn ook maar mensen en hebben familie en een gezin. Gebruik dit buiten de Rechtszaal als eventueel extra drukkingsmiddel
                                Amai, hier heb ik zelfs geen woorden voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                  Mijn gedacht,hoe laag is dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                    Eerste keer dat ik dit topic eens doorgelezen heb en ik vind het prachtig hoe dat mensen grote bedrijven durven aanvallen. En een depressie zal je er niet van krijgen. Stress misschien wel maar zelfs dat went wel. De eerste keer is het stressen en slapeloze nachten beleven. De zoveelste keer op rij is het garantie fun beleven. Eens je weet hoe die advocaten, deurwaarders en vooral Rechters werken en denken dan weet je pas hoe je op een slinkse maar eenvoudige manier de meeste Rechtszaken kan winnen. Vorige week nog eentje gedaan en de advocaat van tegenpartij stond er met haar mond vol tanden. Gewoon u goed voorbereiden, alle vuile was die je maar kunt vinden gebruiken (van tegenpartij maar ook van de advocaat van tegenpartij), alle registers en legale middelen gebruiken (en soms mag het in de grijze zone zitten) en u vooral niet laten intimideren maar zelf assertief gaan intimideren. Een mens kan er bijna fortuinen aan verdienen (zeker goed van leven). Dus prachtig dat er nog mannen (en hier dus ook een vrouw) met ballen aan het lijf zijn.

En nu ben ik weer weg. Ik lees straks wel weer enkele dreig e-mails van pubers hier? Of komt er 1ne uit mijn buurt weer eens toeterend voorbij gereden Dus die met zijn zwarte renault megane RS of zoiets johnny achtig : volgende keer stopt ge in plaats van als een angstige haas er vandoor te vlammen

Een beetje advocaat maakt u wel kapot met zo'n bedreigingen
                                    BMW X5 45e

Comment

• Eindelijk iemand hier met verstand. Ik zal eerlijk toegeven ik ging kapot van de stress en had slapenloze nachten en als de deurbel ging had ik het niet meer mijn benen werden net 2 trillende rietjes (nu moet ik erom lachen toen niet). Maar mede door therapie heb ik hiermee leren omgaan en op een gegeven moment kwam ik nergens meer opdagen bij geen ene rechtszaak niet bij die van Dieteren in Brussel, niet bij Beerens in Antwerpen en ook niet bij rechtbank ivm met het neerleggen van de boeken. Ik heb de uitspraken vernomen via brief. Ivm met de rechtszaak van Dieteren die 80.000 van mij als prive persoon eiste heb ik gewoon een verhuiswagen gebeld en al mijn dure antieke meubelen en mijn gehele schoenencollectie en alles van waarde laten ophalen en sinds die dag heb ik heerlijk geslapen. Die stap had ik direct moeten zetten maar aldoende leert men. Now I know how the game is played en niemand krijgt mij er nog onder.

Die hatelijke opmerkingen die ik hier naar mijn hoofd geslingerd kreeg deed mij echt wel wat aangezien 99 procent gewoon niet klopt. Maar ook dit stoort mij niet meer en mensen zijn vrij om te denken wat ze willen.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten

Comment

• Denk dat jij en Pforever het perfecte koppel zouden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                          Mijn gedacht,hoe laag is dit
                                          nu niet voor het teen of tander, mijn buurman is zelf advocaat...als ge van die nest kunt wegblijven : doe het, allemaal haaien

Comment

Working...
                                          X