Dit heeft een groter amusementsgehalte dan reacties lezen op HLN.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDit heeft een groter amusementsgehalte dan reacties lezen op HLN.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDenk dat jij en Pforever het perfecte koppel zouden zijn.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenAmai, hier heb ik zelfs geen woorden voor.
Ik verbaas mij daar niet over. Advocaten zijn soms regelrechte smeerlappen, praat maar eens met een echtscheidingsadvocaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMss zijn ze het al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk verbaas mij daar niet over. Advocaten zijn soms regelrechte smeerlappen, praat maar eens met een echtscheidingsadvocaat.
Of wilt gij een brave advocaat die alles 'fair' speelt maar waarbij de kans een pak groter is dat ge verliest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDit heeft een groter amusementsgehalte dan reacties lezen op HLN.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk verbaas mij daar niet over. Advocaten zijn soms regelrechte smeerlappen, praat maar eens met een echtscheidingsadvocaat.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWtf kunnen advocaten daaraan doen? Hun doel is hun cliënt 'vrij' krijgen, maakt niet uit op welke manier in mijn ogen.
Of wilt gij een brave advocaat die alles 'fair' speelt maar waarbij de kans een pak groter is dat ge verliest?
Ik heb liever geen advocaat nodig. Ik heb het vooral over het feit dat advocaten zaken rekken om er zoveel mogelijk geld uit te slaan en in echtscheidingen mensen tegen elkaar opzetten door hun cliënt van alles aan te raden. Als dat een werkwijze is waarin je je kan vinden mag je het altijd laten weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk heb liever geen advocaat nodig. Ik heb het vooral over het feit dat advocaten zaken rekken om er zoveel mogelijk geld uit te slaan en in echtscheidingen mensen tegen elkaar opzetten door hun cliënt van alles aan te raden. Als dat een werkwijze is waarin je je kan vinden mag je het altijd laten weten.
Ik ben klaar met dit topic.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDit heeft een groter amusementsgehalte dan reacties lezen op HLN.
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMss zijn ze het al
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenEn nu nog een M3 aanschaffen en solliciteren bij de Sky is the limit ,qua oppervlakkigheid zouden ze Harry en Olga van de troon stoten,zeker weten..(gratis internet. Wat wil je nog meer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk heb liever geen advocaat nodig. Ik heb het vooral over het feit dat advocaten zaken rekken om er zoveel mogelijk geld uit te slaan en in echtscheidingen mensen tegen elkaar opzetten door hun cliënt van alles aan te raden. Als dat een werkwijze is waarin je je kan vinden mag je het altijd laten weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenKwestie van totaal niet te veralgemenen enzo
Ik ben klaar met dit topic.
Comment
-
Niemand op het forum kent mij echt jullie doen alleen maar ongefundeerde uitspraken. Eerst kwam ik van rijke ouders en nu heb sex met oude mannen voor geld allemaal de grootst mogelijke onzin.
Alles wat ik heb daar heb ik keihard voor gewerkt daar is geen penis aan te pas gekomen in tegenstelling tot wat velen beweren die mij helemaal niet kennen. En al zou dat wel het geval zijn
zijn dat mijn zaken en niet die van anderen. Vrouwen die dat wel doen: wie zijn jullie om daar een oordeel over te vellen laat het oordelen maar aan god over.
Een ieder mag doen wat hij of zelf wilt of je nou rijke mannen wilt wippen voor geld of iets anders more power to them.
Ik ben de dochter van een alleenstaande moeder die mij op haar 18e heeft gekregen. Wij leefden van een bijstandsuitkering en vanaf mijn 18e zorg ik al helemaal alleen voor mezelf.
Ik heb zelf mijn studie betaald en de universiteit doorlopen. I went through many trials and tribulations en dat van Beerens was just a bump in the road ook daar ben ik sterker uitgekomen.
Als iemand weet wat armoede is dan ben ik het wel ik sliep met mijn moeder op een matrasje zonder meubels en aardbeien was een luxe.
We hebben jarenlang in een opvangtehuis gewoond en dat wens ik mijn ernstige vijand nog niet toe. Ik heb alles behalve een prettige
en onbezorgde jeugd gehad en ook dit heb ik moeten verwerken tijdens therapie. Armoede is relatief trouwens in Afrika, India en in Brazil daar heb je echte armoede.
Ik ben opgegroeid zonder materiele welvaart dus ik kan heel goed zonder. Maar maak mij geen verwijten als ik me nu een beter leven kan permitteren dan voorheen.
Dus ik sta zeker met beide benen op de grond! Ik weet namelijk heel goed waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga en schaam mij daar ook niet voor.
Ik voel me dan ook niet zeker beter dan een ander en de mensen die mij echt kennen weten wat voor een persoon ik ben en dat is wat telt.
Ik weet heel goed wat belangrijk is in het leven @david67 en dat zijn zeker niet de materiele dingen anders had ik allang in een andere auto
rondgereden. Ik heb geen Audi of wat dan ook nodig om gelukig te zijn. Daar ben ik niet mee geboren en neem het ook niet mee mijn graf in als
ik het aardse voor het hiernamaals verruil mijn herinneringen aan mijn reizen wel.
Daarom ben ik ook gaan reizen want ik haal voldoening uit andere mensen en culturen leren kennen.
Een ieder doet dat op zijn eigen manier.
Jij moet leren om geen uitspraken te doen als je de achtergrond van mensen niet kent.
En voor alle anderen die Sky is the Limit hier bij halen. Ik ben even gaan googlen en het feit al dat jullie naar zulke
onzin kijken zegt meer over jullie dan over mij. Ik besteed mijn vrije tijd aan andere zaken dan onzin tv.
@Pforever het lijkt erop dat wij loners zijn tussen deze gasten. Ik wil je nog wel even bedanken voor je wijze woorden.
Deze zijn toch een opsteker geweest. Ik zal niet meer op het forum reageren. Als het niet voor faker Hans de Vries was had ik
hier ook nooit meer gereageerd zeker niet na 3 jaar.
NOT A SPOILED BITCH BUT AN UNAPOLOGETICBITCH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk merk een hoog Astrid Bryan gehalte opAf en toe eens wat Engelse woordjes ertussen gooien,en dan nog eens 'god' erbij halen voor dat extra Amerikaans tintje..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDenk dat jij en Pforever het perfecte koppel zouden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieRozeAudiA5 Bekijk BerichtenNiemand op het forum kent mij echt jullie doen alleen maar ongefundeerde uitspraken. Eerst kwam ik van rijke ouders en nu heb sex met oude mannen voor geld allemaal de grootst mogelijke onzin.
Alles wat ik heb daar heb ik keihard voor gewerkt daar is geen penis aan te pas gekomen in tegenstelling tot wat velen beweren die mij helemaal niet kennen. En al zou dat wel het geval zijn
zijn dat mijn zaken en niet die van anderen. Vrouwen die dat wel doen: wie zijn jullie om daar een oordeel over te vellen laat het oordelen maar aan god over.
Een ieder mag doen wat hij of zelf wilt of je nou rijke mannen wilt wippen voor geld of iets anders more power to them.
Ik ben de dochter van een alleenstaande moeder die mij op haar 18e heeft gekregen. Wij leefden van een bijstandsuitkering en vanaf mijn 18e zorg ik al helemaal alleen voor mezelf.
Ik heb zelf mijn studie betaald en de universiteit doorlopen. I went through many trials and tribulations en dat van Beerens was just a bump in the road ook daar ben ik sterker uitgekomen.
Als iemand weet wat armoede is dan ben ik het wel ik sliep met mijn moeder op een matrasje zonder meubels en aardbeien was een luxe.
We hebben jarenlang in een opvangtehuis gewoond en dat wens ik mijn ernstige vijand nog niet toe. Ik heb alles behalve een prettige
en onbezorgde jeugd gehad en ook dit heb ik moeten verwerken tijdens therapie. Armoede is relatief trouwens in Afrika, India en in Brazil daar heb je echte armoede.
Ik ben opgegroeid zonder materiele welvaart dus ik kan heel goed zonder. Maar maak mij geen verwijten als ik me nu een beter leven kan permitteren dan voorheen.
Dus ik sta zeker met beide benen op de grond! Ik weet namelijk heel goed waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga en schaam mij daar ook niet voor.
Ik voel me dan ook niet zeker beter dan een ander en de mensen die mij echt kennen weten wat voor een persoon ik ben en dat is wat telt.
Ik weet heel goed wat belangrijk is in het leven @david67 en dat zijn zeker niet de materiele dingen anders had ik allang in een andere auto
rondgereden. Ik heb geen Audi of wat dan ook nodig om gelukig te zijn. Daar ben ik niet mee geboren en neem het ook niet mee mijn graf in als
ik het aardse voor het hiernamaals verruil mijn herinneringen aan mijn reizen wel.
Daarom ben ik ook gaan reizen want ik haal voldoening uit andere mensen en culturen leren kennen.
Een ieder doet dat op zijn eigen manier.
Jij moet leren om geen uitspraken te doen als je de achtergrond van mensen niet kent.
En voor alle anderen die Sky is the Limit hier bij halen. Ik ben even gaan googlen en het feit al dat jullie naar zulke
onzin kijken zegt meer over jullie dan over mij. Ik besteed mijn vrije tijd aan andere zaken dan onzin tv.
@Pforever het lijkt erop dat wij loners zijn tussen deze gasten. Ik wil je nog wel even bedanken voor je wijze woorden.
Deze zijn toch een opsteker geweest. Ik zal niet meer op het forum reageren. Als het niet voor faker Hans de Vries was had ik
hier ook nooit meer gereageerd zeker niet na 3 jaar.
NOT A SPOILED BITCH BUT AN UNAPOLOGETICBITCH
Niemand zit hier te wachten op een verhaal of uitleg over je evolutie; en zolang je hier bevestiging voor nodig hebt, ben je er nog lang niet.
Je kan beter uw ervaringen-verwerkingen delen met familie of met uw therapeut. Hier verspil je toch maar nodeloze tijd en energie.
Veel succes in uw verdere leven!
Comment
Comment