Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit gaat hier eigenlijk helemaal nergens over.
    Als je een een pre-facelift bestelt kun je toch moeilijk verwachten dat ze u een face-lift leveren?
    Waar is al dat gedoe nou eigenlijk goed voor...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
      Dit gaat hier eigenlijk helemaal nergens over.
      Als je een een pre-facelift bestelt kun je toch moeilijk verwachten dat ze u een face-lift leveren?
      Ja, om ons kopers wakker te schudden bij een aankoop. Dat we niet alles moeten geloven. Heb zo eens een hdi 90 pk gekocht, en vroeg toen specifiek of er een zwaardere ging uitkomen... 1 week na levering was de 110pk er... Was toen ook niet gelukkig... Nadien heb ik de overstap gemaakt naar een ander merk. Wat heeft het merk dan liever, een goede oplossing of het verlies van een klant...

Comment

Herlees ( of lees) eens de eerste post en reageer dan nog eens .

Comment

Heb het zo in het begin een beetje gelezen en als ik het goed snap, heeft de juffrouw in kwestie voor ze de bestelling plaatste eerst gevraagd of er geen met een face-lift ging uitkomen op een korte tijd. Dit werd negatieg beantwoordt en dan heeft ze een exemplaar besteld, ervan uitgaande dat er geen facelift kwam.
          Kort na de bestelling werd er plots werd een model met facelift op de markt gegooid.... (Eerlijkheid van de verkoper of onkunde, wie zal het zeggen ).
          Als ik een nieuwe wagen koop, vraag ik ook of er een nieuwer model op de rollen staat, die in de winkel verschijnt ...
          Als ze tegen mij zeggen nee is niet het geval en een paar weken later als je besteld hebt, lijkt het wel zo te zijn, dan zou ik ook pisnijdig zijn. Je hebt dan al een oud model nog voor je er de eerste keer mee op de baan komt.
          Alleen ik zou er geen zaak van maken (heb er trouwens de centen niet voor). Wat ik wel zou doen is niet meer teruggaan naar het merk....
          Maar dat is iets dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken.

Comment

• Op het laatste nieuws is ook niet interessant geen Bontinck met zijn Syrie die de pedalen kwijt is waarmee we eens goed kunnen lachen. Op het laatste nieuws valt niks te lezen.
            Sky is the limit is ook niet.
            Hier valt ook niks te beleven zonde die topic van Natalieke is het ook stil. Als je goed zoekt dan vind je wat zo deze blog is van haar alleen heeft ze al een tijdje niets geschreven zeker druk met winkelen of vakantie vieren. Ze wil anoniem blijven want net als dieterensucks is deze ook anoniem geregistreerd maar be niet. Veel bezoekers lezen de topic van natalieke maar geen nieuws.
            We hebben onze eigen Imelda Marcos in het Antwerpse.
            De boeken gaan neerleggen heeft duidelijk geen invloed gehad op haar luxe leventje. Wat moet ze met zoveel schoenen je kan er maar een per dag aan. Cartier juwelen en ze houd van sexy agent provocateur lingerie.
            Die poedel olga van harry kan alleen dromen van zoveel schoenen want failliete harry kan dat niet betalen. Ze moeten Imelda erin zitten kunnen we pas echt lachen. Waar doet ze het toch van.

Comment

• mathieu, registreer jij je nou speciaal om nathalie heur kast te komen promoten ?

Comment

• Heb de tekst wel een paar keer moeten lezen om hem te begrijpen. 😀
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik begrijp hem zelf na een paar keer lezen niet...

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Ik begrijp hem zelf na een paar keer lezen niet...

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
                    Ik ook niet maar wilde nog beleefd blijven.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Het klinkt zoals die rare teksten onder van die mails met rijke Afrikaanse prinsen die even jouw hulp nodig hebben om enkele miljoenen euro's te transfereren.

Comment

• Mathieu heeft misschien een beetje moeite met de komkommertijd.
                        Last edited by taiko; 16/08/2015, 11:50.

Comment

• Om de zoveel tijd komt hier zich een onbenul registreren om nathalieke te bewieroken. Waarschijnlijk meer een vruchteloze versierpoging dan iets anders.

Comment

• Of Nathalie zelf die nog wat aandacht nodig heeft!
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik ben ook niet mee... Wat wil Mathieu nu eigenlijk zeggen...
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Stuur anders eens een pm naar nathalieke, zij zal u dat wel haarfijn kunnen uitleggen

Comment

• Ik ben mee zulle, t is ne sos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    Ik ben ook niet mee... Wat wil Mathieu nu eigenlijk zeggen...
                                    Ah het ligt dus niet aan mij..

Comment

• a) nathalie of haar familie moeten ergens failliet zijn gegaan
                                      b) ze geeft een fortuin uit aan kledij en luxe
                                      c) ze is zot van het kleur roze
                                      d) ze waant zich een of ander idool dat gevolgd wil worden

op instagram al een dikke 9000 volgers
                                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                        a) nathalie of haar familie moeten ergens failliet zijn gegaan
                                        b) ze geeft een fortuin uit aan kledij en luxe
                                        c) ze is zot van het kleur roze
                                        d) ze waant zich een of ander idool dat gevolgd wil worden

op instagram al een dikke 9000 volgers
                                        https://instagram.com/mypinkboudoir/
                                        Enkel foto's van haar producten? Waar is zij?

Comment

• ben bezig jong

naar familienaam is muntslag

"winkel in designfood" sluit aan bij al haar smoothies en gezond eten op haar instagram en facebook
                                          ook is ze zwart ja. de domeinnaam "my pink boudoir" draait met de DNS servers van http://www.lenidesign.com (of https://www.lenidesign.com, probleem met hun certificaat)
                                          "leni design" is van lisette muntslag

Login to LinkedIn to keep in touch with people you know, share ideas, and build your career.

ze zit op linked in https://www.linkedin.com/profile/view?id=63835611
                                          je ziet op haar profielfoto dat ze zwart is. op linkedin staat bij lisette muntslag dat ze van de regio van New York is. ze moet nog meer familie hebben in de streek van new york, dat is dus waarom er klacht is neergelegd tegen dieteren in new york
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X