Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update AUDI A5 Coupé met roze leren bekleding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Binnenkort enkele schoenen in de aanbieding zeker ?

Comment

• lullig dat een nieuwe bentley nog maar euro 5 is

Comment

• Heeft wel cod. Scheelt een slok op de borrel.

Comment

• Frankie Loosveld (voor de oudere garde wel gekend) zou zeggen "wat een gezeik"
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Frankie Loosveld (voor de oudere garde wel gekend) zou zeggen "wat een gezeik"
            Ik ken hem nog hoor .

Comment

• Damn... De vraag is, wie ben jij
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• ik volg deze topic nu al een tijd weet iemand waarmee deze madam haar geld verdient. een audi al die duren spullen op mypinkboudoir blog.
                ik heb maar 5 paar schoenen en daar moet ik het dan mee doen. heeft zij een sugardaddy doe mij er dan ook maar een aan mijn lief heb ik niet veel
                zal geen belg zijn anders had dat hier al gestaan ik wil nu ook een rijke vent en geen gierige belg misschien een franse of hollander proberen
                ben het goed zat elke dag arbeid verrichten en alles naar vadertje staat

Comment

• Best wat leestekens en hoofdletters gebruiken. Leest wat makkelijker.

Niet tevreden over uw lief : inruilen voor een beter exemplaar.

Niet tevreden over het land waarin ge woont : verhuizen.

Niemand anders kan uw problemen beter oplossen dan gijzelf.

Comment

• DBR, ben jij blondje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      DBR, ben jij blondje?
                      En nog zovele anderen.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        En nog zovele anderen.

Maar niet blond.

Comment

• Misschien moet dit draadje maar eens aan een uitgever bezorgd worden, kan wel eens een bestseller worden tegen de feestdagen.
                          Maar dus als ik het goed begrijp:
                          Nathalie bestelt een A5 en hoort wat later dat er een facelift aankomt. Gaat informeren in de garage en daar zeggen ze dat het pas voor volgend jaar is (dus minstens 7 maanden wachten).
                          Dan staat in de krant alle details van de facelift van de A5 en Nathalie gaat opnieuw naar de garage. In principe hadden ze de auto, die nog niet geproduceerd was, kunnen annuleren en een nieuw model bestellen, tegen meerprijs. Maar dat hebben ze niet gedaan waardoor Nathalie boos is omdat 1) ze gelogen hebben tegen haar en 2) Beerens zich niet flexibel wil opstellen en geen oog heeft voor de klant? Ze hadden zichzelf toch heel veel problemen kunnen bespraren door een specifieke auto waarvan ze wisten dat doorverkopen moeilijk zou zijn (roos interieur) snel te annuleren. Die kosten konden ze zonder problemen van het betaalde voorschot houden. Zelfs als de klant dan geen nieuwe Audi wou hadden ze nog winst gehad.

Ik snap dat als de wagen bij levering niet goed genoeg is voor de klant of zelfs als de productie bezig is dit niet mogelijk is, maar in dit geval snap ik wel dat de klant zich onrecht aangedaan voelt. Over de communicatie en aanpak hierover kan je discussiëren, maar als iemand vindt dat hij/zij recht in zijn/haar schoenen staat en juridisch gezien aanval de beste verdediging is, dan moeten wij daar niet over oordelen. Dat zal de rechtbank dan wel doen zeker?

En van de mensen die naar een psychiater gaan is er maar een minderheid die depressief is hoor. Velen gaan om niet depressief te worden of om een burn-out te vermijden en alles even, onder professionele begeleiding, te kunnen relatieveren en plaatsen. Vooral mensen met een drukke stressvolle job met veel verantwoordelijkheid. In vele andere landen is het de normaalste zaak van de wereld maar hier blijft dat blijkbaar een taboe. Als je naar de psy moet ben je ofwel zwaar depressief ofwel gek.
                          KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                            Misschien moet dit draadje maar eens aan een uitgever bezorgd worden, kan wel eens een bestseller worden tegen de feestdagen.
                            Maar dus als ik het goed begrijp:
                            Nathalie bestelt een A5 en hoort wat later dat er een facelift aankomt. Gaat informeren in de garage en daar zeggen ze dat het pas voor volgend jaar is (dus minstens 7 maanden wachten).
                            Dan staat in de krant alle details van de facelift van de A5 en Nathalie gaat opnieuw naar de garage. In principe hadden ze de auto, die nog niet geproduceerd was, kunnen annuleren en een nieuw model bestellen, tegen meerprijs. Maar dat hebben ze niet gedaan waardoor Nathalie boos is omdat 1) ze gelogen hebben tegen haar en 2) Beerens zich niet flexibel wil opstellen en geen oog heeft voor de klant? Ze hadden zichzelf toch heel veel problemen kunnen bespraren door een specifieke auto waarvan ze wisten dat doorverkopen moeilijk zou zijn (roos interieur) snel te annuleren. Die kosten konden ze zonder problemen van het betaalde voorschot houden. Zelfs als de klant dan geen nieuwe Audi wou hadden ze nog winst gehad.

Ik snap dat als de wagen bij levering niet goed genoeg is voor de klant of zelfs als de productie bezig is dit niet mogelijk is, maar in dit geval snap ik wel dat de klant zich onrecht aangedaan voelt. Over de communicatie en aanpak hierover kan je discussiëren, maar als iemand vindt dat hij/zij recht in zijn/haar schoenen staat en juridisch gezien aanval de beste verdediging is, dan moeten wij daar niet over oordelen. Dat zal de rechtbank dan wel doen zeker?

En van de mensen die naar een psychiater gaan is er maar een minderheid die depressief is hoor. Velen gaan om niet depressief te worden of om een burn-out te vermijden en alles even, onder professionele begeleiding, te kunnen relatieveren en plaatsen. Vooral mensen met een drukke stressvolle job met veel verantwoordelijkheid. In vele andere landen is het de normaalste zaak van de wereld maar hier blijft dat blijkbaar een taboe. Als je naar de psy moet ben je ofwel zwaar depressief ofwel gek.
                            Aiaiaaai maat, op die manier ga je hier bij de onderbuik van Klein Vlaanderen geen vrienden maken hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                              Aiaiaaai maat, op die manier ga je hier bij de onderbuik van Klein Vlaanderen geen vrienden maken hoor
                              Iedereen mag zijn mening hebben, toch? En je mag die mening ook verkondigen als je dat op een beleefde manier doet en hiermee niet aanzet tot haat, racisme of geweld.
                              En hoe harder de meningen verschillen, hoe leuker het is op een forum, toch? ;-) Anders zou je hier alleen voor autonieuws komen en dan bestaan er toch echt wel betere websites...
                              Misschien heb ik het verhaal ook niet correct begrepen, vandaar de vraag "dus als ik het goed begrijp". Corrigeer me als het zo niet is.
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• t is goed Cisse, we gaan er u hier op het forum niet op aankijken dat je in therapie bent of was
                                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blondje Bekijk Berichten
                                  ik volg deze topic nu al een tijd weet iemand waarmee deze madam haar geld verdient. een audi al die duren spullen op mypinkboudoir blog.
                                  ik heb maar 5 paar schoenen en daar moet ik het dan mee doen. heeft zij een sugardaddy doe mij er dan ook maar een aan mijn lief heb ik niet veel
                                  zal geen belg zijn anders had dat hier al gestaan ik wil nu ook een rijke vent en geen gierige belg misschien een franse of hollander proberen
                                  ben het goed zat elke dag arbeid verrichten en alles naar vadertje staat
                                  Hey Blondje,

Ik ben rijk, en wil je sugardaddy worden.
                                  Je kan van mij een auto krijgen die 2 keer zo mooi en duur is als een A5 met roze zetels, en ik wil direct met jou de koffer vullen met louboutins (of hoe heten die dingen).

De vraag is natuurlijk welke kwaliteiten jij hebt. Zet hier eens een paar fotootjes van jezelf of liever nog stuur ze per PM.
                                  Zet er je maten en gewichten maar ineens bij. Je moet begrijpen dat ik eerst ook mijn madam moet dumpen, en ik wil zeker zijn dat het 'de moeite' waard is.

Ge gaat daar echt geen spijt van krijgen. Als het de moeite waard is, dan moet je ook niet meer werken, ge gaat aan mij uw handen (of liever iets anders...) vol hebben.

Laat snel iets weten hé.

Comment

• Wtf is me dat hier weer?

Comment

• Looks legit

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Comment

Working...
                                        X