Mededeling

Collapse
No announcement yet.

levering stockwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• levering stockwagen

Mijn Peugeot 106 (1995) geraakte niet meer gekeurd. Ik kocht een nieuwe 107 uit stock op 31/03. Deze auto moet uit Gellingen tot bij mijn garagist worden getransporteerd. Tot op vandaag heeft de garagist er geen zicht op wanneer de nieuwe auto kan worden geleverd.

Mijn 106 is nog gekeurd tot 14/04....

Weet er iemand...
    - wat de normale levertermijn is uit stock?
    - kan ik mijn oude 106 nog een keer laten afkeuren en krijg ik dan weer een rood keuringsbewijs dat twee weken geldig is?

Normale leveringstijd voor een auto uit stock is normaal gezien max. 1 dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Normale leveringstijd voor een auto uit stock is normaal gezien max. 1 dag.
      Wellicht wil men een transport combineren met andere auto's tegelijk??
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Op 1 dag krijg je een wagen amper ingeschreven...laat staan afgeleverd...
        Zeker als de wagen niet bij de dealer in kwestie staat, kan dat iets langer duren.
        Als ik bij ons (Renault) een stockwagen verkoop die die van een andere dealer moet komen kan dit tot 2 weken duren.
        Zoals hierboven al aangehaald heeft dit meestal met transport te maken. Al die interne transporten kosten behoorlijk wat geld, dus er wordt zoveel mogelijk gecombineerd.
        Uw dealer zou die natuurlijk ook zelf kunnen gaan halen, dit zou alles wat kunnen versnellen.

Comment

Ik herinner me hier zo een verhaal van een Citroën die ook vanuit het parkeerterrein van Ghislenghien moest komen, uit stock. En uiteindelijk is die zeer lang weggebleven want men vond die wagen niet meer enz. Hoe dat verder afgelopen is, geen idee. 't Was een kleine Citroën, ik dacht een C2, op het moment dat men de ecopremies ging afschaffen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Wellicht wil men een transport combineren met andere auto's tegelijk??
            Uiteraard, maar daar geef je best wel wat inzicht in als garagist zijnde.

Bij ons (stockwagen Citroën C4) duurde het een dag of tien. In de tussentijd reden we overigens rond met een wagen van de garage, wellicht ook voor jou iets om te bespreken. Als zij zonodig wat langer willen doen over het leveren, dan zijn ze wellicht bereid om jouw vervoer te regelen?

Overigens zaten wij wel direct om het hand, want er was een wagen per total ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Ik herinner me hier zo een verhaal van een Citroën die ook vanuit het parkeerterrein van Ghislenghien moest komen, uit stock. En uiteindelijk is die zeer lang weggebleven want men vond die wagen niet meer enz. Hoe dat verder afgelopen is, geen idee. 't Was een kleine Citroën, ik dacht een C2, op het moment dat men de ecopremies ging afschaffen.
              opgeroest??
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

1week bij de mijne. Aflevering, opblinken en plastic verwijderen. Papieren kwamen pas 2 dagen na de auto aan.
                Op zaterdag besteld en de zaterdag erop gaan halen.
                hoop dat je hier wat aan hebt

Comment

Het heeft inderdaad met transport te maken. Heb mij ook al laten vertellen dat je in principe de auto die je bestelde zelf kan afhalen. Klopt dit? Lijkt mij straf want met wie regel je dan de betaling, wie geeft je dan de papieren die nodig zijn om de auto in te schrijven e.d.

Alleszins bedankt voor jullie reacties.

Comment

Update: de papieren zijn al aangekomen bij de garage. Er komt blijkbaar beweging in de zaak.

Comment

@ Bompa: Tja...zo een C2 is wel heel moeilijk te vinden op dat grote parkingterrein...ze zijn tenslotte ook zeer klein he...
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Maar 't komt precies goed hier

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Yep, enkel nog wachten op de nummerplaat en ik ben weer mobiel.

Comment

En gelukt?

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De garagist zou mij bellen als de nummerplaat is afgeleverd en hij de auto heeft opgepoetst. De plaat werd zaterdag aangevraagd, waardoor ik er van uitga dat alles vandaag geregeld zou moeten zijn. Zit dus te wachten op een telefoontje ....

Los van het aanvragen van een nummerplaat: Heb mij in twee garages later vertellen dat de producenten blijkbaar meer en meer besparen op het transporteren waardoor het langer duurt om een stockwagen van een parking te plukken en bij de garage af te leveren.

Comment

Voila,

Mocht gisteren om 18u30 mijn nieuwe auto gaan halen.

Comment

Veel rijplezier ermee!

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                  X