Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen zelfdimmende achteruitkijkspiegel Scenic collection 2012 privilege...(wel €€!!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen zelfdimmende achteruitkijkspiegel Scenic collection 2012 privilege...(wel €€!!)

Stef Koyen

Beste Renault,
    Toch even een kleine teleurstelling melden aangaande mijne Scenic collection 2012 Privilege. Zoals je op volgende link kan zien : http://www.renault.be/nl/gamma-renau...ties/index.jsp
    zou hij oa moeten uitgerust zijn met een zelfdimmende spiegel (ook vermeld bij de verkoop). Nu zit deze er blijkbaar niet op, geen reden, geen verantwoording, niets. Heb er anders wel voor betaald....
    Stef

Lijst met uitrusting en opties
    www.renault.beWie voor het Arkamys-systeem opteert, krijgt een digitale geluidsverwerking die Arkamys op maat ontwierp voor Grand Scénic. Via acht luidsprekers van 140 Watt levert het systeem een driedimensionale klank van hoge kwaliteit. De muziekbeleving kan worden aangepast met de functies ‘alleen bestuurder' ...

Vind ik leukVind ik niet meer leuk · · Delen · zaterdag om 10:12
      • Renault BeLux Beste Stef,

Gelieve contact op te nemen met de Renault klantendienst. U vult hiervoor best het online invulformulier in op http://www.renault.be/nl/contact/Die...antenrelaties/ . U wordt vervolgens spoedig gecontacteerd.

Alvast bedankt!Dienst klantenrelaties
        www.renault.beU bent RENAULT rijder en u wenst een vraag te stellen of u hebt een opmerking in... verband met onze diensten of producten. De meningen en de adviezen van onze klanten zijn onontbeerlijk voor het verbeteren van de diensten en producten van Renault, daarom bieden wij u verschillende mogelijkheden om c...Lees verder

8 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk

• Stef Koyen Renault heeft contact opgenomen... Antwoord: "Renault mag zonder te melden de uitvoering aanpassen. Ook al stond het zo in de brochure, op de site, bij de bestelling..." Niks aan te doen. Nog een fijne dag Mr. Koyen... HALLOW!!??37 minuten geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk

En dan vragen sommige zich af wat veel mensen op dit forum hun negatieve gevoelens zijn ten opzichte van renault..

Awel hier nogeens een goed voorbeeld , wel spijtg voor u Mr. Koyen.. mais c'est la vie zeker?

Comment

Uitvoering op bestelbon = uitvoering bij levering, behalve indien dit met jouw akkoord werd aangepast ( consumentenrecht) Melden aan ombudsman economische zaken.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Uitvoering op bestelbon = uitvoering bij levering, behalve indien dit met jouw akkoord werd aangepast ( consumentenrecht) Melden aan ombudsman economische zaken.

http://www.ombudsman.be/probleem.aspx

tenzij het ergens in de verkoopsvoorwaarden staat dat deze ter aller tijden gewijzigd kunnen worden.. Wat waarschijnlijk het geval wel zal zijn.

Comment

Daarom dat ik bij bestelling van een wagen de verkoopsvoowaarden doorstreep op de achterzijde van de bestelbon.

De wet op de garantie is van toepassing vanaf 1 september 2005 op de verkoop van consumptiegoederen uitgevoerd door een professionele verkoper aan een consument die koopt voor privégebruik.
          Welke zijn de beoogde consumptiegoederen?

Dit zijn alle lichamelijke roerende voorwerpen zoals auto’s, koelkasten, meubels, … met uitzondering van:
          • water, gas en elektriciteit;
          • goederen die in uitvoering van een beslag of gerechtelijk zijn verkocht;
          • onroerende goederen.
          Welke gebreken worden beoogd?

De non-conformiteit van het product, d.w.z. wanneer het geleverde goed niet overeenkomt met het gevraagde of bestelde goed.
          De koper kan de wettelijke garantie echter niet inroepen voor termijnwijzigingen of wijzigingen van leveringsplaats of voor gebreken waarvan hij kennis had op het ogenblik van de verkoop.

Bron : http://economie.fgov.be/nl/consument...ijke_garantie/
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Hmmm zoiets zou ik ook niet leuk vinden, maar er is waarschijnlijk niet veel wat je er kan aan doen, zal inderdaad wel ergens vermeld staan dat ze ten allen tijde de uitrusting mogen aanpassen, verschillend kan zijn,...

Wat non conformiteit met het bestelde en beoogde doel zou kunnen inhouden in deze kwestie weet ik niet zeker of een zelfdimmende binnenspiegel het gebruik van het bestelde goed zou kunnen beïnvloeden (behalve dan het gemak van gebruik) er zal hopelijk toch wel een spiegel met dag/nacht stand aanwezig zijn, het ganse voorgaande zou natuurlijk niet van toepassing zijn mocht het expliciet vermeld worden op de bestelbon (bijvb. betalende optie, of specifiek gebruik) maar dan had je het goed (wagen in dit geval) niet moeten aannemen.

Ondanks dat ik denk dat je niet veel zal kunnen doen wil ik toch nog eens benadrukken dat ik ook gelukkig zou zijn in uw geval...
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Waar is de tijd dat je garage zoiets wel even zonder boe of bah voor je oplostte?
              Hoe reageert je dealer waar je hem gekocht hebt trouwens?

Comment

Dat vind ik ook. Waarom geen commerciële oplossing bedenken?
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                X