Stef Koyen
Beste Renault,
Toch even een kleine teleurstelling melden aangaande mijne Scenic collection 2012 Privilege. Zoals je op volgende link kan zien : http://www.renault.be/nl/gamma-renau...ties/index.jsp
zou hij oa moeten uitgerust zijn met een zelfdimmende spiegel (ook vermeld bij de verkoop). Nu zit deze er blijkbaar niet op, geen reden, geen verantwoording, niets. Heb er anders wel voor betaald....
Stef
Lijst met uitrusting en opties
www.renault.beWie voor het Arkamys-systeem opteert, krijgt een digitale geluidsverwerking die Arkamys op maat ontwierp voor Grand Scénic. Via acht luidsprekers van 140 Watt levert het systeem een driedimensionale klank van hoge kwaliteit. De muziekbeleving kan worden aangepast met de functies ‘alleen bestuurder' ...
Vind ik leukVind ik niet meer leuk · · Delen · zaterdag om 10:12
Beste Renault,
Toch even een kleine teleurstelling melden aangaande mijne Scenic collection 2012 Privilege. Zoals je op volgende link kan zien : http://www.renault.be/nl/gamma-renau...ties/index.jsp
zou hij oa moeten uitgerust zijn met een zelfdimmende spiegel (ook vermeld bij de verkoop). Nu zit deze er blijkbaar niet op, geen reden, geen verantwoording, niets. Heb er anders wel voor betaald....
Stef

www.renault.beWie voor het Arkamys-systeem opteert, krijgt een digitale geluidsverwerking die Arkamys op maat ontwierp voor Grand Scénic. Via acht luidsprekers van 140 Watt levert het systeem een driedimensionale klank van hoge kwaliteit. De muziekbeleving kan worden aangepast met de functies ‘alleen bestuurder' ...
Vind ik leukVind ik niet meer leuk · · Delen · zaterdag om 10:12
Renault BeLux Beste Stef,
Gelieve contact op te nemen met de Renault klantendienst. U vult hiervoor best het online invulformulier in op http://www.renault.be/nl/contact/Die...antenrelaties/ . U wordt vervolgens spoedig gecontacteerd.
Alvast bedankt!Dienst klantenrelaties
www.renault.beU bent RENAULT rijder en u wenst een vraag te stellen of u hebt een opmerking in... verband met onze diensten of producten. De meningen en de adviezen van onze klanten zijn onontbeerlijk voor het verbeteren van de diensten en producten van Renault, daarom bieden wij u verschillende mogelijkheden om c...Lees verder
8 uur geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
Stef Koyen Renault heeft contact opgenomen... Antwoord: "Renault mag zonder te melden de uitvoering aanpassen. Ook al stond het zo in de brochure, op de site, bij de bestelling..." Niks aan te doen. Nog een fijne dag Mr. Koyen... HALLOW!!??37 minuten geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk
Comment