Situatie:
Kennis van mij wil een nieuwe BMW kopen, of een zeer jonge tweedehandse. Vraagt aan mij om mee te gaan naar G&A in Turnhout aangezien hij weinig of geen verstand heeft van auto's.
Dus, we wandelen samen binnen bij G&A.. na 15minuten rondkijken, gaan vragen bij de infobalie of we een verkoper konden spreken ivm een nieuwe 3-reeks. Men bekeek ons van onder tot boven en kregen onmiddelijk het antwoord dat iedereen bezig. Er werd ons gevraagd even te wachten.
15 minuten later nog steeds niemand te zien, weer even naar de infobalie... Toen deed de mevrouw in kwestie toch de moeite om haar telefoon te pakken en een van de verkopers te bellen.
Verkoper komt aan de infobalie, vriend van mij zegt dat hij intresse heeft in de 3-reeks.
en nu komt het... de verkoper zegt ineens zonder verdere vragen (en ik citeer): "Sorry, ik heb nu echt geen tijd om eindeloze offertes op te maken waarvan ik weet dat er geen verkoop zal volgen, misschien kan ik u aanraden om eens bij de tweedehands-afdeling hieronder te gaan kijken"
Bij deze wil ik dus even duidelijk maken dat G&A op gebied van klantvriendelijkheid nog een HEEL pak te leren heeft.
We zijn naar Sneyers in Herentals doorgereden, en daar is een bestelbon getekend voor de nieuwe 320d
Heeft er nog iemand zulke ervaringen met G&A?
Ik weet allesinds dat als ik ooit nog een BMW zou kopen, hem NOOIT bij G&A zou kopen, ik vind het gewoonweg ordinair,belachelijk en vooral zeer onbeschoft.
Kennis van mij wil een nieuwe BMW kopen, of een zeer jonge tweedehandse. Vraagt aan mij om mee te gaan naar G&A in Turnhout aangezien hij weinig of geen verstand heeft van auto's.
Dus, we wandelen samen binnen bij G&A.. na 15minuten rondkijken, gaan vragen bij de infobalie of we een verkoper konden spreken ivm een nieuwe 3-reeks. Men bekeek ons van onder tot boven en kregen onmiddelijk het antwoord dat iedereen bezig. Er werd ons gevraagd even te wachten.
15 minuten later nog steeds niemand te zien, weer even naar de infobalie... Toen deed de mevrouw in kwestie toch de moeite om haar telefoon te pakken en een van de verkopers te bellen.
Verkoper komt aan de infobalie, vriend van mij zegt dat hij intresse heeft in de 3-reeks.
en nu komt het... de verkoper zegt ineens zonder verdere vragen (en ik citeer): "Sorry, ik heb nu echt geen tijd om eindeloze offertes op te maken waarvan ik weet dat er geen verkoop zal volgen, misschien kan ik u aanraden om eens bij de tweedehands-afdeling hieronder te gaan kijken"
Bij deze wil ik dus even duidelijk maken dat G&A op gebied van klantvriendelijkheid nog een HEEL pak te leren heeft.
We zijn naar Sneyers in Herentals doorgereden, en daar is een bestelbon getekend voor de nieuwe 320d
Heeft er nog iemand zulke ervaringen met G&A?
Ik weet allesinds dat als ik ooit nog een BMW zou kopen, hem NOOIT bij G&A zou kopen, ik vind het gewoonweg ordinair,belachelijk en vooral zeer onbeschoft.
Comment