Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ebay,veel kaf tss het koren??gen hoeveel het zou kosten verzending

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ebay,veel kaf tss het koren??gen hoeveel het zou kosten verzending

Hallo,
    Heb op Ebay.de een setje FL-koplapen voor m'n E39 gekocht via bieding ,maar tot m'n grote spijt hoor ik niks meer van de verkoper ,ging navragen hoeveel de verzending zou kosten.....is nu van verleden donderdag dat ie mij een e-mail gestuurd heeft

M'n vraag:is men verplicht om deze waar alsnog te verzenden ,ook al is het verkocht aan een belachelijk lage prijs??

En kan ik iets ondernemen tegen deze wanpraktijken,want dat is het in feite toch

Alvast bedankt !!
    Last edited by ; 29/04/2012, 14:26.

Je kunt u geld wel terug krijgen als je geluk hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Je kunt u geld wel terug krijgen als je geluk hebt.

vermits hij de verzendkosten niet doorgekregen heeft, zal hij ook nog niet betaald hebben he ...

melden aan ebay kunt ge, maar voor de rest niets ...

Comment

De verkoper is verplicht om de goederen te versturen als jij het hoogste bod had. Best altijd wel op voorhand de transportkosten te vragen. Nu kan hij om het even welke prijs erop kleven natuurlijk. Mss is de verkoper een weekendje met vakantie geweest ofzo... Probeer hem nog eens vriendelijk te mailen. Heb je trouwens van een particulier of van een webshop gekocht? Als je er niet uitgeraakt kan je een klacht indienen via ebay. Ik dacht ook dat paypal u een bescherming gaf als je al betaald had. Je hebt op voorhand toch gecheckt of het een betrouwbaar verkoper is? Heb jij gelezen welke score hij heeft qua betrouwbaarheid en hoeveel transacties hij al gedaan heeft? Mss kan je in feedback al iets meer te weten komen dat die bijvoorbeeld altijd erg traag reageert...

Je hebt toch oem facelift lampen gekocht hé?
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
        X