Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring bij Kurt Car Company ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand ervaring bij Kurt Car Company ?

hi,

heeft er toevallig iemand ervaring met deze autohandelaar;
    Kurt Car Company in Willebroek ?

Er staan regelmatig interessante wagens te koop aan scherpe prijzen.
    Maar ik ken dit bedrijf totaal niet. Ik woon dan ook niet in de buurt. Ben benieuwd of iemand er al een wagen heeft gekocht of er ervaring mee heeft. bedankt !

Hallo,

Ik zit momenteel met dezelfde vraag. Heb ook een aantal mooie advertenties zien passeren van deze handelaar, maar had graag even gecheckt of deze 'te vertrouwen' is.
    Alvast bedankt voor de reacties!

Comment

Buiten daar bijna dagelijks passeren op weg naar het werk, heb ik daar eigenlijk ook geen ervaring mee.
      Aan de voorzijde stelt dat alleszins niet zoveel voor.

Comment

Heb er ook al koopjes gevonden. Ik heb één keer ernstige interesse gehad in een auto en dan kreeg ik wel een erg "onbeschofte reactie" terug op mijn email met vragen. Gevonden. Dit was zijn reactie: Sorry, halverwege jouw "korte" vragenlijstje in slaap gevallen...

Heb er toen op teruggemailed dat ik wel degelijk interesse had en dat het mij logisch leek dat je als potientiële koper vragen had. Daar heb ik geen antwoord meer op terug gekregen.

Had die man een slechte dag of is het wel degelijk een gestampte boer?!? Totaal geen idee...
        Last edited by BEEMER; 31/07/2013, 20:44.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Heb er ook al koopjes gevonden. Ik heb één keer ernstige interesse gehad in een auto en dan kreeg ik wel een erg "onbeschofte reactie" terug op mijn email met vragen.

Dat is toch een zeer slechte indicatie. Als ze al onbeschoft reageren op een email met vragen...

Comment

Even op de website van deze firma gekeken. Ze geven slechts 1 jaar waarborg . Volgens mij een eerder dubieuze firma. 12.000 euro voor een kleine BMW met 170.000 km is toch lachwekkend duur.De onbeschofte reactie van de zaakvoerder op uw mail spreekt boekdelen ; een absoluut te mijden firma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
              Even op de website van deze firma gekeken. Ze geven slechts 1 jaar waarborg . Volgens mij een eerder dubieuze firma. 12.000 euro voor een kleine BMW met 170.000 km is toch lachwekkend duur.De onbeschofte reactie van de zaakvoerder op uw mail spreekt boekdelen ; een absoluut te mijden firma.
              Duur maar krijgt ze wel mooi verkocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Ik geef u gelijk, zou ik ook niet komen na zo een mail.
                Doe zo verder dbr2
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Dat is de ziekte van deze tijd. Op basis van één enkele mail, laat staan dat ze de zaakvoerder ooit gezien of gesproken hebben, kelderen we die zijn zaak de grond in. Goed bezig.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Er wordt toch verwacht dat je als bedrijf altijd vriendelijk blijft, of t moet er echt over gaan
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Er wordt toch verwacht dat je als bedrijf altijd vriendelijk blijft, of t moet er echt over gaan
                      Dus op basis van één mail is dat plots een slecht bedrijf?

Als morgen het brood bij uwe bakker iets te fel gebakken is, ga je daar ook nooit meer een brood kopen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Als morgen het brood bij uwe bakker iets te fel gebakken is, ga je daar ook nooit meer een brood kopen?
                        Geen goeie vergelijking.
                        Je vergelijking moet als volgt zijn: Als ik iets aan m'n bakker vraag, en die geeft een onbeschofte reactie, dan ziet die mij daar niet meer (wat nu het geval is ivm dit bedrijf).
                        Als het brood echter slecht gebakken is, zal ik hem vragen hoe dat komt. Blijft dit voorvallen, dan ziet die mij niet meer.

Als je als zaakvoerder om te beginnen al een onbeschofte mail stuurt, ben je niet goed bezig. Eerste indruk doet enorm veel. Als je zo'n antwoord krijgt, zal de service na verkoop niet veel beter zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Appelen en Peren

Comment

En als ik die wil ga ik naar de groenteboer
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Wie zo'n mail stuurt heeft bij mij ook wel direct afgedaan hoor.
                              Wat gaan zo'n mannen dan antwoorden wanneer je er iets kocht en nadien een beroep moet doen op de garantie...
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Heb er ook al koopjes gevonden. Ik heb één keer ernstige interesse gehad in een auto en dan kreeg ik wel een erg "onbeschofte reactie" terug op mijn email met vragen. Gevonden. Dit was zijn reactie: Sorry, halverwege jouw "korte" vragenlijstje in slaap gevallen...

Heb er toen op teruggemailed dat ik wel degelijk interesse had en dat het mij logisch leek dat je als potientiële koper vragen had. Daar heb ik geen antwoord meer op terug gekregen.

Had die man een slechte dag of is het wel degelijk een gestampte boer?!? Totaal geen idee...
                                Ik zou onbeschoft terug geantwoord hebben ... "Dag Kut Car Company "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                  Wie zo'n mail stuurt heeft bij mij ook wel direct afgedaan hoor.
                                  Wat gaan zo'n mannen dan antwoorden wanneer je er iets kocht en nadien een beroep moet doen op de garantie...
                                  ........+1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                                    Ik zou onbeschoft terug geantwoord hebben ... "Dag Kut Car Company "
                                    Hahahaha, zou zijn reactie wel eens willen geweten hebben daarop

Comment

looooooooooooooooooooooooool
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zagato Bekijk Berichten
                                        hi,

heeft er toevallig iemand ervaring met deze autohandelaar;
                                        Kurt Car Company in Willebroek ?

Er staan regelmatig interessante wagens te koop aan scherpe prijzen.
                                        Maar ik ken dit bedrijf totaal niet. Ik woon dan ook niet in de buurt. Ben benieuwd of iemand er al een wagen heeft gekocht of er ervaring mee heeft. bedankt !
                                        t is maar wat je interessant noemt.
                                        Ik vind het aanbod niet bepaald indrukwekkend of zo (prijzen evenmin)
                                        2.0 JTDm

Comment

Working...
                                        X