Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!

Man man .. wat een heugelijke ervaring moest worden is stilletjes aan het ontsporen in een nachtmerrie ...

Korte schets : ik bestel me daar een viano die zonder de 4000€ audio en naviagatie al bijna 60.000€ kost ... ze leveren hem op een donderdag , en ze beloven me dat de tussenwand ( nodig om LV te worden) er op een paar dagen gaat insteken .. ik heb al een afspraak bij car audio om mijn muziek en navi te laten placeren op de donderdag erna dus normaal geen probleem .. wel bij claes , want de wand komt niet tijdig klaar en mijn afspraak komt in gevaar .. wat doen ze als tegemoetkoming ? ze gaan mijn auto afhalen in genk en brengen hem naar leuven .. zo ver zo goed .. car audio zet er de toestellen in , maar kan hem niet afwerken want de tussenwand staat er niet in ... ondertussen zijn we vrijdag , en de wagen moet nog terug naar genk .. er kan niemand komen dus doe ik hem zelf s'avonds tot in tienen zodat de verkoper er maandag met het eerste uur mee naar genk kan vertrekken , want ik heb ondertussen al een nieuwe afspraak vrijdag erop om hem bij car audio te laten afwerken ...
    dinsdag nog steeds niks vernomen ... woensdag niks .. dan donderdag op de middag nog steeds geen antwoord .. zelf gebeld , en blijkt dat ze nog bezig waren met de wand erin te steken ... de verkoper zou hem dan in genk gaan halen , dadelijk laten poetsen en tegen de avond mocht ik hem gaan halen .. ondertussen stonden er al bijna 200 km op waarvan ik er zelf al 20 had gereden ...
    dus ik ga hem halen en kan hem tijdig binnenbrengen bij car audio op vrijdag ... zo ver zo goed ...?!
    of toch niet ? .... na controle van het afgeleverde voertuig staan er krassen op mijn rechter schuifdeur , op mijn bumper rechts vooraan , een diepe kras in het spiegelglas aan de rechterkant , een streep van 8 cm ( verf of zoiets ) op de achterste getinte ruit , de binnenverlichting die niet brand en het stuurwiel dat ze vergeten programmeren hebben ...
    op de koop toe laat hij mij donderdagavond naar huis rijden zonder dat de papieren in orde zijn .. want die moet hij maandag nog gaan halen in brussel ... dinsdag zou hij dan de wagen bij mij komen halen om naar de keuring te gaan .. natuurlijk is dat veel te kort dag want die papieren komen nooit tijdig klaar natuurlijk ...besluit , hij komt de wagen dinsdag niet halen maar ik doe hem zelf weg omdat de verkoper iemand kende die proper een houten vloer kon leggen in, de kofferruimte , en omdat die afspraak er voor dinsdag op stond ...
    ik krijg die twee dagen het voertuig van de verkoper en kan daarmee mijn ding doen ..geen probleem en zo ver zo goed ...
    nu mag ik vandaag mijn nieuwe aanwinst gaan halen ... zo fier als ne gieter .......
    ik kom daar .... ja er is een klein probleem .. de houten vloer is niet zo goed gelukt .. maar vertrek er maar mee en steek hem daarna eens terug binnen doen we het opnieuw ( ik vertrek nl morgen op fietsvierdaagse en moet wel mijn busje hebben )
    ga ik even van dichtbij kijken ... man man .. gans mijn achterbumper gekrast door met hun voeten en knieen tegen af te schuren ... mijn rechter binnenwand gekrast door de befaamde plank er willen in te duwen , mijn tussenwand van hetzelfde en de rechter zijwand die steekt gewoon helemaal scheef in elkaar omdat daar de plank eronder steekt en dat dus niet meer past .... het bleke plafond hebben ze met vettige oliepoten terug op zijn plaats gezet en dat ziet nu zwart ...
    besluit , mijn spiksplinternieuwe wagen ziet eruit alsof ik er al een jaar mee naar de vroegmarkt in brussel ga .. het is een schande ...

ik ben er depressief van .. nu is de verkoper ermee onderweg naar hier , ze hebben er de vloer terug uitgehaald , en zo goed mogelijk terug in elkaar gestoken .. resultaat van twee dagen mijn bus te missen : dat ze hem terugbrengen 'zonder de vloer' en helemaal naar de zak ...

de verkoper is er zelf ook niet goed van en heeft nu van alles foto's genomen en dadelijk naar de grote baas in st truiden gestuurd , en die gaat nu overleggen hoe ze het gaan oplossen ..

herspuiten is allemaal goed en wel maar hoe gaan ze het afleveren ? kleurverschil ? druipers?spuitnevel op ramen en velgen ? allemaal al meegemaakt bij merkdealers ( zelfs premium) ..

de krassen in de bumper en de deur ging ik normaal door de vingers zien omdat ik hem toch steeds binnen steek bij de wax it , dat zou ik zelf wel betalen ..want als zij het moeten doen met hun auto 5 toestel staan er nog meer swirls op ... maar nu hij helemaal naar de zak is gaan zij wel het factuur betalen !!! zeker weten .

en het spuiten ga ik door werner ( hier op het forum ) laten doen die is professioneel spuiter en daar heb ik al werk van gezien en dan moet die ook maar factureren op mercedes ...

voor de vloer zoek ik wel iemand anders , en al de rest van interieur panelen moeten ze maar vernieuwen ...

en dan kan ik misschien uiteindelijk van mijn nieuwe wagen gaan genieten .. misschien ....

dus tot nu toe ben ik niet echt een tevreden ster rijden ....

Hopla! Dat hoort zo bij de premium merken, minstens 10 bezoekjes aan de garage in het eerste halfjaar, en bij elke interventie krassen maken dat het een lieve deugd is... Been there, done that!
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Allez jong, je zo druk maken om die camionette

Comment

een groot stuk van het probleem ligt hem gewoon bij het feit dat ze vanaf dat zo een viano omgebouwd is naar LV ( dus door die wand) ze hem gaan onderhouden in het werkhuis van de camionettes en camions ... en niet bij hun personenwagens ..
        bij de personenwagens lopen ze als dokter gekleed en bij de camions met olie tot onder hun oksels ... en daar loopt het al mis ..
        dus vanaf nu zien ze me enkel nog in het atelier van de personenwagens ofwel zien ze me niet meer punt.

Comment

volle taks betalen he, dan ist weer een personenwagen
          , hebben ze een akkoord met de fiscus?

Ja, ik begrijp het.
          Ik vind het ook niet "normaal" dat een camionette wel verminkt mag worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            een groot stuk van het probleem ligt hem gewoon bij het feit dat ze vanaf dat zo een viano omgebouwd is naar LV ( dus door die wand) ze hem gaan onderhouden in het werkhuis van de camionettes en camions ... en niet bij hun personenwagens ..
            bij de personenwagens lopen ze als dokter gekleed en bij de camions met olie tot onder hun oksels ... en daar loopt het al mis ..
            dus vanaf nu zien ze me enkel nog in het atelier van de personenwagens ofwel zien ze me niet meer punt.
            Tuurlijk een viano is ook een personen wagen : vaste wand of niet.

Het ligt eerder fout bij de mentaliteit in de garage vermoed ik.

Comment

nochtans heeft die garage niet zo een slechte naam. Ik ken redelijk wat mensen die er gaan zonder problemen. Wel moet ik zeggen dat het personenwagens zijn.
              2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Bij mij is het ook elke keer prijs als ik mijn auto binnensteek voor het een of ander. Ik krijg hem hersteld terug en ze geven een paar krassen gratis mee. 'Maak je niet druk' zei m'n moeder, maar ik vind het helemaal niet normaal dat er krassen bijkomen als je hem binnensteekt in een garage. Zij horen hun werk goed te doen en de auto af te leveren zoals ze hem gekregen hebben (met de nodige herstellingen uiteraard). Ik zou me niet laten doen als ik hoor dat hij helemaal onder zit... Zo te zien zijn ze bij Mercedes geen haar beter als bij BMW (zonder specifieke garages te noemen)... Hier moet toch eens dringend verandering in komen...

Comment

Pfffffft komt dat tegen
                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Gij hebt u kunnen kalm houden, Wannes? Chapeau! Het kot had te klein geweest bij mij vrees ik, die kerels hadden er ni goe van geweest.
                    Hopelijk ziet de garage de ernst van de situatie in en doen ze er alles aan om dit koste wat kost en zo snel mogelijk op te lossen.

Comment

Ik zie maar één fout van Mercedes toch? Dat ze hun belofte om op die bepaalde dag te kunnen leveren niet hebben kunnen nakomen.
                      Zij komen vervolgens daardoor in de problemen omdat jij je afspraak wilt nakomen voor die aftermarket audio en navigatie-installatie. Als je de levering had afgewacht en vervolgens rustig die afspraak gemaakt dan had je jezelf toch veel frustratie bespaard? Of de afspraak geannuleerd?

De laadvloer is ook aftermarket en bij een kennis van de verkoper geplaatst? Daar kan de garage toch niet aan doen?
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        Komt bij Michiels in hoeilaart he, Steven ging daar met zijne C ook en ik met de mijne ook en tevreden van de service.
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Breek mij de bek niet open van Claes Mercedes (St Truiden in mijn geval)... Man man...
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

pfff fak! Bonne chance!
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                              Ik zie maar één fout van Mercedes toch? Dat ze hun belofte om op die bepaalde dag te kunnen leveren niet hebben kunnen nakomen.
                              Zij komen vervolgens daardoor in de problemen omdat jij je afspraak wilt nakomen voor die aftermarket audio en navigatie-installatie. Als je de levering had afgewacht en vervolgens rustig die afspraak gemaakt dan had je jezelf toch veel frustratie bespaard? Of de afspraak geannuleerd?

De laadvloer is ook aftermarket en bij een kennis van de verkoper geplaatst? Daar kan de garage toch niet aan doen?
                              bij mij zijn afspraken afspraken ... daar wijk ik niet vanaf ... er was tijd genoeg . maar dat op zich heeft de verkoper deftig recht gezet en voor de gereden kilometers heb ik een volle tank gekregen , daar niet van . de bodemplaat is op aanraden van de verkoper geplaatst bij mercedes zelf in het atelier door een man waar zij reeds dikwijls mee gewerkt hadden .. het vuile plafond hebben de gasten van mercedes zelf gedaan .

ze hebben me nu een deftige afhandeling beloofd , en de jelle heeft zijn baas de foto's doorgestuurd en is ook zeer begaan met mijn zaak . voelt zich hier ook slecht door .
                              we wachten nu verder af .

Comment

Jelle en Patrick zullen er wel naar kijken, kan even duren, maar vermoedt dat het wel in orde zal komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Breek mij de bek niet open van Claes Mercedes (St Truiden in mijn geval)... Man man...

Vertel....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
                                    Bij mij is het ook elke keer prijs als ik mijn auto binnensteek voor het een of ander. Ik krijg hem hersteld terug en ze geven een paar krassen gratis mee. 'Maak je niet druk' zei m'n moeder, maar ik vind het helemaal niet normaal dat er krassen bijkomen als je hem binnensteekt in een garage. Zij horen hun werk goed te doen en de auto af te leveren zoals ze hem gekregen hebben (met de nodige herstellingen uiteraard). Ik zou me niet laten doen als ik hoor dat hij helemaal onder zit... Zo te zien zijn ze bij Mercedes geen haar beter als bij BMW (zonder specifieke garages te noemen)... Hier moet toch eens dringend verandering in komen...
                                    Vergeet ook niet de befaamde bandencentra waarbij nieuwe banden gepaard gaan met schade aan de velgen! En allemaal doen ze of hun neus bloed ..

Comment

Of bandencentrale waar de vloer bezaait ligt met bouten en vuiligheid en dan rijden ze daar mooi over.
                                      ik heb mijn gewassen zilver Mercedes C terug gekregen met de voorkant vol olie en vuile vingers.

De E heb ik ooit ongewassen teruggekregen na een herspuitbeurt van een kleine kras bij officiële Mercedes dealer, je zag zo de stofjes en vuil onder de nieuwe lak. De rest van de wagen was gewoon smerig en ongewassen, gewijgerd om de wagen zo terug mee te nemen. Expert moeten aanstellen van de verzekering.
                                      IRIDIUM
                                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

Pffff... man wat een ellende!! Bij mij is alles vlekkeloos verlopen hoor! Wand erin op 1 dag tijd ! perfect geplaatst!

De houten laadvloer heb ik er zelf op minder dan 2 uur ingemaakt! Kinderspel toch!

Maandag gaat de mijne naar Peters-motoshop in Roeselare!! Kenwood installatie inplaatsen ,extra luidsprekers, subwoofer en achteruitrijcamera !

Heb ondertussen 500km op de klok!

Zalig busje!

Comment

Working...
                                        X