Ik zwijg al!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!
Collapse
X
-
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenMijn leasesletjes werden idd gepamperd. Thuis ben ik dat met de paplepel ingegeven geweest: het is materiaal van een ander, dus zorg je er nog beter voor dan voor je eigen spullen.
Pa zijn bedrijfswagens werden evenveel gewassen als de eigen auto’s. Een keertje per jaar ‘simoniseren’ hoorde daar ook bij.
Ik ben zo eens bij een terugkeer uit Oostenrijk om 2u 's nachts de pekel van mijn auto gaan spoelen. Ze lachen er hier nog mee
Mijn karren worden op een paar uitzonderingen na ook altijd aan familie of vrienden verkocht omdat ze weten dat mijn schatjes gekoesterd worden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik denk dat ik mijn verhaal seffens opnieuw moet quoten want de pagina is weer vol
Tijd voor een nieuwe quote idd
Excuses voor de maar vond het wel een interessant gesprek met enkele andere zondaars
En respect voor de witte raven hier die hun leaseslet toch verzorgen!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb het minstens 5 keer gevraagd (de dag ervoor nog) en 5 keer werd mij bevestigd dat alles doorgegeven was aan de afleveringsdienst, ze moesten het alleen maar aflezen. Als ik ergens bijna 40k neerdok voor een auto is toch het minste dat ik mag verwachten dat ze doen wat ik vraag. Aan hun concurrentie of andere hautaine problemen heb ik dan echt wel het sch**t bobo.
Het moest jouw auto maar eens zijn, benieuwd!
Ik zal het hun NOOIT vergeven
Ik kan mij wel voor het hoofd slaan dat ik het ooit gevraagd heb en de sticker dan later zelf niet verwijderd. Ik heb dat al tientallen keer zelf gedaan, met een haardroger en een beetje geduld is dat peanuts. Incompetentie is nog zacht uitgedrukt
Gelukkig heb ik nog snel een paar foto's kunnen maken, vonden ze ook niet leuk
Last edited by Jocar; 27/12/2018, 11:16.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Om terug on topic te komen dit ook eens even toelichten. Iedereen kan een fout maken en normaal zou ik een ongelukkig toeval wel kunnen vergeven en vergeten maar dit gebeuren tart alle verbeelding imo. Er was na zoveel waarschuwingen geen enkele reden meer om de sticker er nog op te plakken. Toppunt is dat ze dan bij het verwijderen van een pas geplakte sticker de auto in hun 'super' werkplaats ook nog beschadigen. Hun uitleg was dat er iets scheelde aan het toestel waarmee dit verwijderen moest gebeuren
Ik kan mij wel voor het hoofd slaan dat ik het ooit gevraagd heb en de sticker dan later zelf niet verwijderd. Ik heb dat al tientallen keer zelf gedaan, met een haardroger en een beetje geduld is dat peanuts. Incompetentie is nog zacht uitgedrukt
Gelukkig heb ik nog snel een paar foto's kunnen maken, vonden ze ook niet leuk
En je hebt gelijk, welk supermodern toestel heb je nodig om een sticker te verwijderen... heb er zelf al gedaan zonder enige schade gewoon met een haardroger. Zachtjesaan opwarmen, af en toe eens voelen of het al wat losser zit. Als ware het een vrouw'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Zo is dat. Hebben die de sticker verwijderd met een schroevendraaier ofzo?
Hopelijk heb je ook een compensatie gekregen. Indien niet, zou ik er sowieso naar gevraagd hebben.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Ik neem aan dat ze het toch tenminste vakkundig hersteld hebben?
En je hebt gelijk, welk supermodern toestel heb je nodig om een sticker te verwijderen... heb er zelf al gedaan zonder enige schade gewoon met een haardroger. Zachtjesaan opwarmen, af en toe eens voelen of het al wat losser zit. Als ware het een vrouw
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZo is dat. Hebben die de sticker verwijderd met een schroevendraaier ofzo?
Hopelijk heb je ook een compensatie gekregen. Indien niet, zou ik er sowieso naar gevraagd hebben.
Ik heb nog nooit zo'n toestel gezien waar je dat kunt mee verwijderen, ze vertellen wat ze willen uiteraard want ik heb het niet gezien, enkel de schade nadien. Dacht ook dat ze een plamuurmes gebruikt hadden
Toen ze zagen dat ik bijna ging ontploffen hebben ze mij een bon gegeven van 250 € om dingen uit hun veel te dure catalogus te kopen. Zo kreeg ik dus een klakske, een t-shirt en een jasje met een veel te grote ster. Ik heb ze vorige week aan de 16 jarige zoon van de buren gegeven voor zijn nieuwjaar, die mag ze nu dragen op zijn brommerke
Achja, dat was nog zoiets. Ik had totaal voor 257 € gekozen, dus bij afhaling van de accessoires had ik 7 € cash bijgelegd. Een week later een rekening van 7 € in mijn bus voor iets wat ik al betaald had. Ik hoop dat die leasemaatschappijen bij die stealers hun rekeningen goed nakijken
Zoals je in mijn eerste verslag kon lezen liep er nog vanalles verkeerd en heb ik ook nog recht op 300 € cashback waar super geheimzinnig rond gedaan wordt. Benieuwd?
Ik had eigenlijk de auto moeten laten staan, niet betalen en zeggen bestel maar een andere. Helaas was de plaat en verzekering al op mijn naam ingeschreven en moest ik waarschijnlijk een half jaar wachten op een nieuwe. Ook moest ik een week later naar Polen vertrekken en al die rompslomp...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
En toch is volgens mij de beste MB-garage in Antwerpen-c gevestigd. Een bepaald forumlid gaat dat hier zeker kunnen beamen...
Dus Tienen heeft er zeker een zware concurrent bij...rolling eyes:
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Tja, dat had er nog aan gemankeerd dat je het nog zou zien. Op het eerste zicht lijkt het ok hoewel ik er nu steeds op zit te letten
Ik heb nog nooit zo'n toestel gezien waar je dat kunt mee verwijderen, ze vertellen wat ze willen uiteraard want ik heb het niet gezien, enkel de schade nadien. Dacht ook dat ze een plamuurmes gebruikt hadden
Toen ze zagen dat ik bijna ging ontploffen hebben ze mij een bon gegeven van 250 € om dingen uit hun veel te dure catalogus te kopen. Zo kreeg ik dus een klakske, een t-shirt en een jasje met een veel te grote ster. Ik heb ze vorige week aan de 16 jarige zoon van de buren gegeven voor zijn nieuwjaar, die mag ze nu dragen op zijn brommerke
Achja, dat was nog zoiets. Ik had totaal voor 257 € gekozen, dus bij afhaling van de accessoires had ik 7 € cash bijgelegd. Een week later een rekening van 7 € in mijn bus voor iets wat ik al betaald had. Ik hoop dat die leasemaatschappijen bij die stealers hun rekeningen goed nakijken
Zoals je in mijn eerste verslag kon lezen liep er nog vanalles verkeerd en heb ik ook nog recht op 300 € cashback waar super geheimzinnig rond gedaan wordt. Benieuwd?
Ik had eigenlijk de auto moeten laten staan, niet betalen en zeggen bestel maar een andere. Helaas was de plaat en verzekering al op mijn naam ingeschreven en moest ik waarschijnlijk een half jaar wachten op een nieuwe. Ook moest ik een week later naar Polen vertrekken en al die rompslomp...
Waar mensen betrokken zijn, gaan dingen soms fout. Ik beoordeel mensen op hoe ze een fout rechtzetten, niet op fout die ze maken.
Mijn eerlijke mening'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Een nieuwe eisen voor zo’n kleine schade vind ik nu ook wat ver gaan...
Waar mensen betrokken zijn, gaan dingen soms fout. Ik beoordeel mensen op hoe ze een fout rechtzetten, niet op fout die ze maken.
Mijn eerlijke mening
Ik beoordeel mensen vooral voor hun eerlijkheid en dat is daar ver te zoeken. Deze totaal overbodige fout vergeef ik hun sowieso niet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenEn toch is volgens mij de beste MB-garage in Antwerpen-c gevestigd. Een bepaald forumlid gaat dat hier zeker kunnen beamen...
Dus Tienen heeft er zeker een zware concurrent bij...rolling eyes:
Een goeie kennis van mij heeft in Antwerpen een AMG GT gekocht, weet wel niet bij welke dealer. Hadden ze 'm in de verkeerde kleur besteld. Hij heeft het zelf mogen oplossen bij AMG in Duitsland. Ik hoor tegenwoordig over MB dealers verhalen waarvan je denkt dat zoiets onmogelijk is
Comment
-
Uiteraard gaat dat niet! Alleen had ik ze achteraf bekeken wat meer met hun voeten moeten spelen want ik ik kreeg en krijg nog steeds over niks info
Ik beoordeel mensen vooral voor hun eerlijkheid en dat is daar ver te zoeken. Deze totaal overbodige fout vergeef ik hun sowieso niet.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZo is dat. Hebben die de sticker verwijderd met een schroevendraaier ofzo?
Hopelijk heb je ook een compensatie gekregen. Indien niet, zou ik er sowieso naar gevraagd hebben.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Uiteraard gaat dat niet! Alleen had ik ze achteraf bekeken wat meer met hun voeten moeten spelen want ik ik kreeg en krijg nog steeds over niks info
Ik beoordeel mensen vooral voor hun eerlijkheid en dat is daar ver te zoeken. Deze totaal overbodige fout vergeef ik hun sowieso niet.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Niemand is perfect, maar voor zon eenvoudige ingreep mag je toch wel perfectie verwachten. Een stickertje verwijderen, komaan zeg, dat vind ik toch ook. How hard can it be. Zelfs ik kan het, met 0 technische opleiding
Bij mijn vorige dealer hier in Hasselt kregen ze zelfs na 3 pogingen mijn banden niet uitgebalanceerd. Ben dan van miserie naar een bandenboer gereden die vaststelde dat geen enkele van de 4 juist stond. Probleem was dadelijk opgelost, helaas wel op mijn eigen kosten terwijl het al bij hun betaald was. Tja, wat moet je daar nog van zeggen? Ze lachen je gewoon vierkant uit
Comment
-
Garages en garagisten gaat altijd iets raars blijven. Garagisten zijn altijd bestempeld geweest als gangsters en zeer zelden eerlijk. Hebben ze dan ook voor een groot stuk aan hen te danken.
Ik heb dus al heel wat garages gezien daar ik al jaar rij en het langste 4 jaar met een auto gereden heb. En dat was dan nog mijn eigen wagen. Nen Astra . De Tiguan gaat de 2de worden waarmee ik 4 jaar ga gedaan hebben.
Maar om even terug te komen op de arrogantie ivm de leasebakken door de garages, zie ik niet in waarom ze dat zouden doen? Het is voor hen toch voornaam dat ge achteraf terug komt? Als ik tegenslag heb in een garage, ga ik de volgende keer naar een ander merk of garage. Wij mogen zelfs onze garage kiezen.
We zaten voorheen bij een kleine Citroëngarage en zeer tevreden van. Stonden dag en nacht klaar. Maar het viel niemand op dat onze camionetten er vrij veel stonden. Toen kreeg ik de DS5 en ze zeiden dat er AdBlue in moest en die tank na 17000km leeg is, maar dat zij het bij elk onderhoud op 15000km bijvulden ging er een alarmpje af omdat deze om de 30000km binnen moest en hij er zelfs over discussieerde .
Daarna had ik dus ook enorm veel miserie met de DS5. Enerzijds maandagmorgenmodel, andezijds onkunde van de garage ivm infotainmentsysteem. DS5 is sowizo een miseriebak en mijne collega staat er nog maandelijks mee in de garage (wel andere en betere garage, maar er scheelt telkens iets anders mee).
Dan was de baas eens alle facturen beginnen optellen, en dat was voor een jaar enorm hoog en zijn ze dat gaan opvolgen. Toen was er 1 camionet die continu in panne viel en uiteindelijk naar een andere garage gegaan en bleek dat ze het moedwillig slecht repareerden. Is ook een advocaat op gezet toen. En dus weg bij de garage.
Sowizo,stappen ze bij ons af bij Citroën wegens teveel miserie ineens. Thans vroeger weinig problemen mee, maar sinds een jaar veel miserie.
Ik had dan altijd schrik voor een grote garage. Voor de Tiguan had ik wel ervaringen opgezocht en vond veel positieve commentaar over VW Haesen in Herk-de-Stad. Hoort bij Group Delorge. En in het begin heel veel schrik wegens grote garge/group, maar ben er het meest tevreden over van alle garages waar ik ooit geweest ben. Nooit discussie, altijd vriendelijk geholpen, kennis van zaken. Ge moogt er binnen rijden wanneer ge maar wilt als ge een akkefietje aan de hand hebt of in het begin nog wat extra uitleg. Heb een paar keer probleempje gehad: schakelcomputer kapot, rammelend pano dak en sensor in pook kapot. Enkel voor rammelend pano dak 3 x binnen geweest en mooi de uitleg gekregen dat ze van VW een checklist moeten afwerken en de derde keer was het opgelost. Ook steeds gratis een vervangwagen gehad.
Dus wat mij bedtreft een top garage.
Maar om het verhaal kort te maken
Mijn ervaring met een grote garage, met ook heel wat leasebakken, is positiever dan de kleine in het boerengat. Mijn indruk is omdat die kleine in dat boerengat met zijn eigen tijd en geld moet werken en in de grote garage gewoon de rekening op het eind van het jaat moet kloppen en ze dat aan de groep moeten verantwoorden. Dus alles wat die mannen extra doen, komt biet uit hun persoonlijke portemonnee.
Comment
-
Dat denk ik toch anders ook wel en al zeker bij zo'n 'super premijoem' dealer
Bij mijn vorige dealer hier in Hasselt kregen ze zelfs na 3 pogingen mijn banden niet uitgebalanceerd. Ben dan van miserie naar een bandenboer gereden die vaststelde dat geen enkele van de 4 juist stond. Probleem was dadelijk opgelost, helaas wel op mijn eigen kosten terwijl het al bij hun betaald was. Tja, wat moet je daar nog van zeggen? Ze lachen je gewoon vierkant uit
Moest ik budget hebben de volgende keer voor een GLC of GLB, dan ga ik ofwel in Diest, ofwel bij GMS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ga voor uwe volgende in Diest
Maar die mogelijkheid zit er in, ook van onafhankelijke Wouters - Zonhoven en Ramakers - Maasmechelen hoor ik nu veel goeds, of in Duitsland. In België zal het in ieder geval een kleine dealer zijn, geen paleis vol nitwits meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bœlle Bekijk BerichtenTegen dat gij uw volgende koopt is Mercedes Claes opgekocht door Delorge...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment