Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

*knip*

Probleem opgelost
    Last edited by SilentSpring; 05/07/2012, 22:11.
    2018 BMW X1 18d

Comment

"dus tot nu toe ben ik niet echt een tevreden ster rijden .... "

Die Viano kan er niks aan doen, het is de garage...

Toch jammer van zo'n dingen te horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
        "dus tot nu toe ben ik niet echt een tevreden ster rijden .... "

Die Viano kan er niks aan doen, het is de garage...

Toch jammer van zo'n dingen te horen.
        ik kan maar gelukkig zijn als ik met een goed gevoel mijn voertuig kan laten onderhouden of herstellen bij de merkdealer . de 'viano' is een prachtig machien , staan nu 2500 km op en heb van elke km genoten ;-)

enkel de remmen vind ik precies niet echt voldoende bemeten om dit gewicht af te stoppen ...

Comment

Advies: zoek u een andere garage.
          Onze sprinter gaat bij een relatief "kleine" dealer van Benz, maar nog nooit problemen gehad.
          Ze hadden eens per ongeluk een gat gemaakt in de carrosserie , da's ook gratis gefixt. Niet meer dan normaal...

Comment

Wij gaan met onze camionette naar Ghistelinck in Waregem. Akkoord, niet de goedkoopste maar topservice, geen klachten, niks.

Zoals Kenny zegt zou ik ook gewoon naar een andere gaan als dit alles gefixt is.

Comment

Ik wil geen reclame maken, maar ik wil toch even aanhalen dat ik nog nooit verkeerd behandeld ben geweest bij Claes & zonen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                Ik wil geen reclame maken, maar ik wil toch even aanhalen dat ik nog nooit verkeerd behandeld ben geweest bij Claes & zonen.
                mijn vader ook niet hoor

en ik heb ook al van hun revisiedienst in Sint-Truiden gebruik gemaakt om een asje van een dieselpomp te laten maken, zij maakten dit voor 150 € terwijl mijn eigen dealer heel de pomp wilde laten reviseren of vervangen (+ 2000 €) terwijl dit een gekend probleem was bij die motoren (2.8 idtd)

Comment

Jamaar ik geef het zo snel niet op .... Een verloren veldslag is geen verloren oorlog ;-) die mannen krijgen nu de kans om met een schone lei te beginnen en dan is het voor mij in orde ... Enkel spijtig van dat over en weer geloop en tijdverlies altijd .

Comment

Vermits hier al een topic over bestaat zal ik mijn nare ervaring bij deze garage ook maar eens opschrijven, was wel filiaal Sint-Truiden maar dat maakt niet veel uit veronderstel ik.

Na groep Jam de 2de dealer waar ik als privé eigenaar nooit nog een auto van mijn lievelingsmerk zal kopen. De meeste MB dealers zijn enkel nog geïnteresseerd in leaserijders die weinig of geen vragen stellen.

Nieuwe A-klasse in gebruik genomen in augustus in belabberde omstandigheden. Een uur voor aflevering werd mijn auto beschadigd door het verwijderen van hun reclame sticker op de bumper terwijl ik uitdrukkelijk al van bij bestelling en later zeker nog 5X gevraagd had om er geen sticker op te plakken. Gevolg, bumper moest al gespoten worden voor ik de auto in bezit had. Dit is voor mij geen nieuwe auto meer!!

Zelf moeten vragen achter mijn factuur en andere ontbrekende documenten.

Onvoldoende of geen kennis van het Mbux systeem, heb het zelf allemaal mogen uitzoeken.

Bij bestelling in mei werd mij ook niet gezegd dat de essentiële zaken op de Mercedes Me app betalend geworden zijn en dat er na 3 jaar ook voor andere belangrijke dingen (Linguatronic, Live Traffic, kaartupdates enz) een abo zal moeten betaald worden.

Ik heb ook nog altijd recht op 300€ cashback van hun Finance afdeling omdat ik de MB-AXA verzekering en het DSI systeem genomen heb. Zou eind augustus betaald worden en het jaar is om. Moet zelf overal achter vragen om dan met veel moeite iets te weten te komen. Klantvriendelijkheid is anders!

Deze nare ervaring is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Enig lichtpuntje misschien is dat verkoper Randy echt wel zijn best gedaan heeft om mij bij te staan maar bij zoveel incompetentie is iedereen machteloos.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Het lijkt overal wel iets bij Mercedes. Ik heb een klant bij Ghistelinck in Kuurne die een E break van 60k had gekocht. Ik moest er een lakcoating gaan aanbrengen voor aflevering. Eerst wou men mij niet toelaten alvorens ik 250 EUR ging betalen voor gebruik van hun werkplaats (terwijl ik niks nodig had, ik had alles zelf mee). Na een telefoontje van de eigenaar mocht ik toch de coating aanbrengen zonder betalen. Na 400 km barst de voorruit van de wagen zonder verklaarbare reden. Terug binnen bij Mercedes voor een nieuwe voorruit, en ze krijgt de wagen terug met groene lijmresten op haar dakhemel en een stuk uit haar dashboard (vermoedelijk van uit te schieten met een schroevendraaier). Resultaat: de wagen een week kwijt voor een nieuw dashboard. Bij ophaling blijkt de binnenkant van de wagen zo vuil als iets, men had zelfs geen moeite gedaan om de wagen es te stofzuigen na het monteren van een nieuw dashboard...

Diezelfde garage heeft bij een kameraad een nieuwe A45 afgeleverd met bepaalde bestelde opties die er bij aflevering niet opzaten en met 40 km op de teller van hem te verrijden tussen locaties zonder dat de eigenaar hiervan wist.
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Is thans logisch dat jij betaald om hun werkplaats te gebruiken!
                          Anders ga ik altijd ginder mijnen auto doen, en pak ik men eigen materiaal wel mee hoor

verder zijn de duitsers enkel goed voor leasing rijders, particuliere klant is geen prio voor die garages
                          maarja, de meeste willen groot de dikke nek uithangen en dan heb je pech hé

en ohja, wat een ramp! 40 km gereden... amai nog niet, een auto dient om in de garage stik te staan hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bölle Bekijk Berichten
                            verder zijn de duitsers enkel goed voor leasing rijders, particuliere klant is geen prio voor die garages
                            Idd, neem die leasekletten daar weg en het zou veel minder zijn met hun arrogantie

Nuja, ik heb mijn lesje wel geleerd ondertussen. Mijn volgende komt van een kleine verdeler of uit het buitenland.

Comment

alle 3, de mensen wouen een speciale behandeling, ts, streamlines klant en jocar (geen sticker)

das in zo'n fabriek niet mogelijk, tenzij je nog een mercedesgarage zou vinden waar de baas zelf werkt, verkoper kan iets beloven - mag niet maja zo werkt dat he jocar...op uwe leeftijd mag je dat al weten, verkopers klappen niet met uitvoerend personeel en vice-versa (da was in uw bedrijf ni anders, kop weet niet hoe het lijf marcheert)

in mijn multinational werken minder mensen als in garage rietje bvb, werknemers weten niet alles en zijn ni perfect van àlles op de hoogte, de auto's komen binnen en dat moet vooruit gaan
                              winstmarges zijn al lang niet echt gigantisch meer, er moeten +150 gezinnen gevoed worden, concurrentie is moordend

geldt trouwens ni alleen voor benz wat ik hier pen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd, neem die leasekletten daar weg en het zou veel minder zijn met hun arrogantie

Nuja, ik heb mijn lesje wel geleerd ondertussen. Mijn volgende komt van een kleine verdeler of uit het buitenland.
                                Ik heb me dus altijd afgevraagd, geeft een leaserijder dan niet om zijn wagen?

Ik zou niets minder verwachten bij de aflevering van een privé nieuwe wagen dan van een leasingwagen...
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  alle 3, de mensen wouen een speciale behandeling, ts, streamlines klant en jocar (geen sticker)

das in zo'n fabriek niet mogelijk, tenzij je nog een mercedesgarage zou vinden waar de baas zelf werkt, verkoper kan iets beloven - mag niet maja zo werkt dat he jocar...op uwe leeftijd mag je dat al weten, verkopers klappen niet met uitvoerend personeel en vice-versa (da was in uw bedrijf ni anders, kop weet niet hoe het lijf marcheert)

in mijn multinational werken minder mensen als in garage rietje bvb, werknemers weten niet alles en zijn ni perfect van àlles op de hoogte, de auto's komen binnen en dat moet vooruit gaan
                                  winstmarges zijn al lang niet echt gigantisch meer, er moeten +150 gezinnen gevoed worden, concurrentie is moordend

geldt trouwens ni alleen voor benz wat ik hier pen
                                  Zit wel iets in...
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    mag niet maja zo werkt dat he jocar...op uwe leeftijd mag je dat al weten, verkopers klappen niet met uitvoerend personeel en vice-versa (da was in uw bedrijf ni anders, kop weet niet hoe het lijf marcheert)
                                    Ik heb het minstens 5 keer gevraagd (de dag ervoor nog) en 5 keer werd mij bevestigd dat alles doorgegeven was aan de afleveringsdienst, ze moesten het alleen maar aflezen. Als ik ergens bijna 40k neerdok voor een auto is toch het minste dat ik mag verwachten dat ze doen wat ik vraag. Aan hun concurrentie of andere hautaine problemen heb ik dan echt wel het sch**t bobo.
                                    Het moest jouw auto maar eens zijn, benieuwd!

Ik zal het hun NOOIT vergeven

Comment

mijn auto's rijden in apen en op de parking van de aldi, rondomrond gedeukt, ik maak mij daar niet meer druk in, het heeft toch geen zin, als ik hem niet was zie ik het minder

neemt niet weg dat ik uw razernij wel snap, daar niet van
                                      de realiteit is zwaar
                                      Last edited by bobo; 26/12/2018, 19:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Ik heb me dus altijd afgevraagd, geeft een leaserijder dan niet om zijn wagen?
                                        Buiten jou en A160 ken ik eigenlijk niemand die erom geeft, toch niet in mijn omgeving.

Comment

in die mate wel dat ze een deel zelf moeten betalen uiteindelijk op het einde van de rit, maar das een forfait max 2.5 % op zoiets, weegt niet op tegen het gemak uw geen reet moeten aantrekken van uw kar

Comment

Working...
                                          X