Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Vermits hier al een topic over bestaat zal ik mijn nare ervaring bij deze garage ook maar eens opschrijven, was wel filiaal Sint-Truiden maar dat maakt niet veel uit veronderstel ik.

Na groep Jam de 2de dealer waar ik als privé eigenaar nooit nog een auto van mijn lievelingsmerk zal kopen. De meeste MB dealers zijn enkel nog geïnteresseerd in leaserijders die weinig of geen vragen stellen.

Nieuwe A-klasse in gebruik genomen in augustus in belabberde omstandigheden. Een uur voor aflevering werd mijn auto beschadigd door het verwijderen van hun reclame sticker op de bumper terwijl ik uitdrukkelijk al van bij bestelling en later zeker nog 5X gevraagd had om er geen sticker op te plakken. Gevolg, bumper moest al gespoten worden voor ik de auto in bezit had. Dit is voor mij geen nieuwe auto meer!!

Zelf moeten vragen achter mijn factuur en andere ontbrekende documenten.

Onvoldoende of geen kennis van het Mbux systeem, heb het zelf allemaal mogen uitzoeken.

Bij bestelling in mei werd mij ook niet gezegd dat de essentiële zaken op de Mercedes Me app betalend geworden zijn en dat er na 3 jaar ook voor andere belangrijke dingen (Linguatronic, Live Traffic, kaartupdates enz) een abo zal moeten betaald worden.

Klantvriendelijkheid is anders!

Deze nare ervaring is voor mij niet voor herhaling vatbaar.
    Ze hebben het nieuwe auto's beschadigen daar blijkbaar nog altijd niet afgeleerd. Alweer een slachtoffer die het durft op te schrijven. En dan zou je niet kwaad mogen worden

een dag geleden

NIEUW
    Alle cliché's over autoverkopers komen bij deze organisatie bij elkaar. Er wordt gelogen, bedrogen, na aankoop van een auto een aanrijding (door bestuurder van de garage veroorzaakt) waarna schade niet hersteld wordt en auto alsnog zo geleverd wordt, verzekering van de koper worden hierdoor ten onrechte aangeschreven, geen enkel excuus. Problemen blijven zich opstapelen, communicatie is na aankoop nagenoeg onmogelijk, teruggebeld worden is iets dat nooit gedaan wordt, als je zelf maar weer belt is een herstel afspraak niet mogelijk, krijg je stapels smoesjes over hoe moeilijk het intern werken is en uiteindelijk wordt er niets gedaan. Vreselijke organisatie en ik vraag mij werkelijk af of het de bedoeling is dat er daadwerkelijk auto's verkocht en /of gerepareerd worden of dat hier eigenlijk hele andere zaken plaatsvinden.

Bron: google maps
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

edit.
      Echt hé.

Comment

• Ik heb met zowel Tienen als Tongeren niks dan miserie gehad en gewoon ronduit slechte service gekregen ...

Auto: GLC Coupé 350e hybride

Tienen
        Glasbreuk via verzekering, alle documenten afgegeven in Tienen: na 6 maanden dreigtelefoons en mails dat ze de gegevens van de verzekering nodig hadden want de factuur stond nog open, dan, uit het niets een factuur gekregen om heel het bedrag te betalen. 1 telefoon naar makelaar (wiens gegevens ik al verschillende keren had doorgegeven) en 10 minuten later bericht van AG dat de factuur was betaald... Zo moeilijk was dat dus...

Tongeren
        - Laadkabel stuk na 1 jaar, nieuwe gekregen, opnieuw stuk na 1 jaar -> geen vervanging, want ik had er al 1 onder garantie gehad, een nieuwe kostte 395 euro...
        - Velgen volledig gecorrodeerd na 4 jaar gewoon gebruik en manuele wekelijkse wasbeurt met cardetailing producten: Reactie garage: ja, daar geeft Mercedes geen garantie op, je kan ze laten herstellen en poedercoaten bij Tilkin, wij werken daar regelmatig mee samen ...
        - Probleem met afslaan motor in hybride mode, remmen gebeurde met schokken en rammelen tot de motor warm is. Elke keer gemeld, nooit opgelost.

Blij dat ik van de nest af ben en ik, tot nu toe, geen problemen heb met mijn huidige wagen en garage (Taycan 4CT - Porsche Center Paal)
        Last edited by illi4ever; 04/11/2022, 15:09.

Comment

• Typisch! Nu zijn hun 3 filialen al aan bod gekomen, ze hebben daar nog veel werk precies.

De andere grote stealer in Limburg is helaas niet beter.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Effe gegoogeld! Wist ik zelf niet dat die groep zo groot geworden was. Zelfs BMW nu, dan moet MB ook kunnen uiteraard. Hopelijk worden de paleizen niet nog groter en verbetert de service voor privé mensen dan

https://www.sterck-magazine.be/limbu...utogroep-1910/
            ik had je dat zo kunnen vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

ik had je dat zo kunnen vertellen
              Jij reageert wel op een post van 4 jaar geleden, nu weet ik dat ook al zolang

Ik ben er sindsdien nooit meer geweest en dat gaat zo blijven ook

Comment

Working...
              X