Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EGR klep en koeling VW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EGR klep en koeling VW

Hallo,

Wij hebben een Volkswagen Golf Variant 2,0 l van 2,5 jaar oud. Tijdens de garantieperiode hebben we meermaals problemen gehad met de EGR klep en/of koeling. Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Wat zijn jullie ervaringen? Is hier een permanente oplossing voor? Want vanuit de garage hoeven we niet op veel hulp te rekenen nu de garantieperiode is vervallen.
    alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Veel voorkomend probleem als je het op die EGR koelers hebt.
    2.5j oud en steeds bij een officiële dealer geweest? Dan zal je wrs een tegemoetkoming krijgen van D'ieteren (vb 70%).

Comment

Klopt inderdaad van die 70%. Maar is wel enkel op de onderdelen, niet op het werk e.d.
      Ik vind het toch straf hoor dat men wagens verkoopt waarbij de techniek niet in orde is. Dat iedereen ervan op de hoogte is, en het zomaar pikt...

Comment

heb ook een variant 2.0 140pk van 2009 en heb er nog geen last van gehad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nessy77 Bekijk Berichten
          Klopt inderdaad van die 70%. Maar is wel enkel op de onderdelen, niet op het werk e.d.
          Ik vind het toch straf hoor dat men wagens verkoopt waarbij de techniek niet in orde is. Dat iedereen ervan op de hoogte is, en het zomaar pikt...
          Wees blij met die tussenkomst NA de garantie.
          Bij vele andere merken is het 'zero'.

En dat de techniek niet inorde is, tja. Het is nu eenmaal een auto...
          Iedere wagen/merk heeft zn minpunten

Comment

Hallo ik ben nieuw op het forum en zag deze topic.
            Mijn leasewagen is een golf 1.6TDI 105pk van 9/2010 en heeft ongeveer 85000km op de teller.
            Begin dit jaar, op 180km van thuis, begaf mijn EGR-koeler het bij 130km/h.
            Kon geen meter meer rijden.
            kosten leasemaatschappij voor het vervangen van de EGR-koeler: 132€.
            grtz

Comment

Working...
            X