Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

als mensen speciaal een account aanmaken om dergelijke feiten te melden ( zoals ik zelf ) dan moet je je als handelaar toch echt even afvragen of je wel goed bezig bent me dunkt ...

Comment

Hmm na dit topic door te lezen iets minder zin om deze te gaan bekijken...toch ziet er mooi uit op foto en prijs is bespreekbaar dus als ik daar 1000 afkrijg kan je al een en ander vervangen.

Polo 6n 1.4

Comment

Vette bak wel
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Hallo ,
          mijn zoon heeft er ongeveer 2 jaar geleden een Audi A4 gekocht , na 2 weken was gps stuk verschillende keren terug geweest en eindelijk gingen ze er zogezegd mee naar Nederland om te laten repareren maar was niet gebeurd wel hebben ze motorbescherming er onder uit gereden en zeiden ga er zelf mee naar Nederland we betalen de kosten terug , terug gegaan met factuur en ze wilden het niet terug betalen omdat factuur niet op hun naam stond -> bijna 400 € zelf betaald !Week later sputterde auto trok niet meer en terug gegaan , hebben ze auto zelf uiteen gehaald en was er zogezegd slechte mazout getankt ,ze hebben injectors geopend en kregen hem niet meer in elkaar dan hebben ze vijzen in motor laten vallen en carter willen af nemen maar hebben meer stuk gedaan dan ze gerepareerd hebben , auto heeft daar meer dan een jaar gestaan en werden altijd maar aan het lijntje gehouden , telefoon namen ze niet op als ze zagen wie er belde ( heb test gedaan terwijl ik bij hun op erf stond ) dan expert er bij gehaald en ze moesten auto door erkende garage laten repareren , auto naar Audi garage gedaan bij Delorge 'n st truiden ,en hij heeft daar ook meer dan een half jaar gestaan ze mochten van hun geen nieuwe injectors zetten , dat was te duur !
          Dan zelf naar kust gereden om er okasie te halen bij Prevan zodat hij zo rap mogelijk klaar was !
          Uiteindelijk heeft mijn zoon er zelf meer dan 1000 € zelf moeten bij insteken om zijn auto terug in dezelfde staat te hebben zoals hij was,stukken die zij beschadigd hadden en kwijt gespeeld waren !!! Auto heeft na herstelling bij Delorge nooit zo hard opgetrokken en was een plezier om in te rijden .
          Ze hebben zelf geen mekanieker en op bestelbon staat dat je naar garage mag gaan waar je wil en facturen moet tonen voor garantie en als je dan vraagt na zoveelste keer voor aankoopfactuur dan staat er op dat ge onderhoud bij hun moet laten doen !!! ( aankoopfactuur na 8 maanden pas gekregen )
          dit is de eerste en laatste wagen dat we daar gekocht hebben ! We zijn misschien wel 20 - 30 keer daar geweest om naar auto te vragen en iedere keer waren er ontevreden klanten om te reklameren !!! Heb gezien dat er chape van Clio stuk was en dat ze andere versleten er op zetten door iemand die daar geen verstand van heeft en geen materiaal !
          Last edited by ; 08/03/2014, 09:29.

Comment

Kan hier enkel ook maar een negatieve ervaring over delen. In 2011 langs geweest om mijn wagen te verkopen. Hij zegt u een prijs die eerst heel degelijk is tot hij uw gelijkvormigheidsattest in handen krijgt. Dan zegt hij uw auto is niet van dat jaar maar van het jaar uw chassie is wat de reinste onzin is want een wagen is maar zo oud van wanneer hij van de fabrieksband rolt of van 1ste inschrijving. Om u dan wat onder druk te zetten haalt hij het verhaal op van : Ik zal kijken wat ik in mijn zak heb zitten van geld en dat krijgt ge, dan bied hij een 3000euro onder zijn bod en daar zegt hij nog eens leuk bij : uw wagen nu achterlaten want ik vertrek overmorgen met de camion en dan kan ik die wagen nog mee nemen voor export en voor vervangwagen moet ge u geen zorgen maken ge krijgt er ene maar dan moet ge hier een andere kopen. Ook draagt hij geen zorg voor de wagens, hij start ze en vertrekt er volle snee mee. En wat die louche types betreft dat kan ik ook bevestigen hoe later op de avond hoe meer volk. Je koopt toch geen auto in het donker???

Comment

Als het bod u niet aanstaat, verkoopt ge de auto toch niet ? Wat een zever zeg !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                Als het bod u niet aanstaat, verkoopt ge de auto toch niet ? Wat een zever zeg !
                idd als het bod u niet aanstaat verkoopt ge uw auto niet. Maar lees tegoei wat er staat.

Comment

Het is ne zeveraar. Nu wil ik effe reageren. Hij heeft me 11 april aangenomen als hulpmekanieker. Ondertussen zijn we half juli nog steeds geen loon voor april mei en juni ontvangen. Hij had me een contract onbepaalde duur beloofd. Blijkt nu da het een tijdelijk was. Ik heb 1 geluk. Heb nooit iets ondertekend. Wat nu in mijn voordeel speelt. Mensen pas er mee op

Comment

Meeting doen?

Comment

weer een leugen rechtgezet

[QUmecanicien kkie;5381657]Meeting doen? [/QUOTE]
                      Dit zijn allemaal leugens ik heb 2 wagens gekocht bij b&n cars en 1ne geen problemen en met de andere wel maar ben heeft steeds zen best gedaan dit optelossen en kon ter allen tijden steeds een vervangwagen krijgen .
                      De mecanie die toen voor hem werkte was indertijd echt wel voor 1 maand aangenomen dat had ben me toen zelf gezecht net voor hij op verlof ging daarna ben ik er nog terug geweest en die mecanieker was er nimeer aant werk en toen was er ongeveer een maand door dus hoe kan men 3 maanden loon eisen als je maar 1 maand werkt
                      Ondertussen heb ik nog al mensen naar b&l gestuurd en die hebben daar ook een wagen gekocht en zijn heel te vreden
                      Dus hierbij weer een leugen rechtgezet van een leugenaar ik heb zelf ook een zaak en weet hoe de mensen kunne zij

Comment

Hoe weet jij dat zomaar? Euh toevallig zaakvoerder bij B.. ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                          Hoe weet jij dat zomaar? Euh toevallig zaakvoerder bij B.. ?
                          Inderdaad, dat valt niet op.
                          -

Comment

Dit is 'by far' het beste topic op Autoforum voor het jaar 2014 hahaha. Het leedvermaak na 4 pagina's is onschatbaar

Comment

dit zijn allemaal leugens ik heb 2 wagens gekocht bij b&n cars en 1ne geen problemen en met de andere wel maar ben heeft steeds zen best gedaan dit optelossen en kon ter allen tijden steeds een vervangwagen krijgen .
                              De mecanie die toen voor hem werkte was indertijd echt wel voor 1 maand aangenomen dat had ben me toen zelf gezecht net voor hij op verlof ging daarna ben ik er nog terug geweest en die mecanieker was er nimeer aant werk en toen was er ongeveer een maand door dus hoe kan men 3 maanden loon eisen als je maar 1 maand werkt
                              ondertussen heb ik nog al mensen naar b&l gestuurd en die hebben daar ook een wagen gekocht en zijn heel te vreden
                              dus hierbij weer een leugen rechtgezet van een leugenaar ik heb zelf ook een zaak en weet hoe de mensen kunne zij
                              priceless!!!

Comment

Valt teveel op! Nice try

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renodelux Bekijk Berichten
                                  [QUmecanicien kkie;5381657]Meeting doen?
                                  Dit zijn allemaal leugens ik heb 2 wagens gekocht bij b&n cars en 1ne geen problemen en met de andere wel maar ben heeft steeds zen best gedaan dit optelossen en kon ter allen tijden steeds een vervangwagen krijgen .
                                  Ondertussen heb ik nog al mensen naar b&l gestuurd en die hebben daar ook een wagen gekocht en zijn heel te vreden
                                  Dus hierbij weer een leugen rechtgezet van een leugenaar ik heb zelf ook een zaak en weet hoe de mensen kunne zij
                                  Als jij daar zaakvoerder bent en de service is even slecht als jou spelling dan is het zeer erg gesteld.
                                  Last edited by ; 18/07/2014, 10:57.

Comment

Jammer genoeg ben ik niet de zaakvoerder bij b&L CARS
                                    en hoe dat ik dat weet is omdat ik er al een paar keer geweest ben voor men wagen en net nog een onderhoud heb laten doen aan de wagen .
                                    En dan zie je genoeg toen ik met de problemen aan men wagen ging naar daar toen was de vaste mecanieker op verlof en was het diene hugo de vervanger en hij krijg het maar ni gemaakt men wagen de andere komt uit verlof en op een uur was hetopgelost
                                    Dus zo een goeie ist ni diene hugo ik ben zelf van plan volgend jaar een andere wagen te kopen dus en dat zal steeds terug bij bnl zijn

Comment

Dit topic juist doorgenomen, één reactie zegt voldoende:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renodelux Bekijk Berichten
                                        Jammer genoeg ben ik niet de zaakvoerder bij b&L CARS
                                        en hoe dat ik dat weet is omdat ik er al een paar keer geweest ben voor men wagen en net nog een onderhoud heb laten doen aan de wagen .
                                        En dan zie je genoeg toen ik met de problemen aan men wagen ging naar daar toen was de vaste mecanieker op verlof en was het diene hugo de vervanger en hij krijg het maar ni gemaakt men wagen de andere komt uit verlof en op een uur was hetopgelost
                                        Dus zo een goeie ist ni diene hugo ik ben zelf van plan volgend jaar een andere wagen te kopen dus en dat zal steeds terug bij bnl zijn

Dat die mannen denken dat ze serieus genomen worden na 1 bericht.. :p

Comment

Eigenlijk is dat schandalig. Geeft ge uw zuurverdiende centen uit aan een wagen, en wordt ge daar ter plaatse 'opgelicht'.
                                          En al zeker als autoliefhebber.
                                          OK, ze moeten er iets aan verdienen, maar een beetje waardigheid mag wel.
                                          Ik koop wel particulier, daar krijgt ge de prijs meestal tenminste echt naar de effectieve waarde van de wagen als ge wat uit uw doppen kijkt. En moet ge niet bijbetalen voor een 'garantie'.

Corsa gekocht bij een handelaar, cardan moest vervangen worden na een week.
                                          1-serie gekocht in Premium Selection bij een dealer, batterij moet vervangen worden na een week... Dafuq man. Wie kunt ge nog vertrouwen.

Comment

Working...
                                          X