Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Hallo,
    Heeft er iemand ervaring met B&L cars uit Geetbets.

Graag had ik meer infot over deze 2dehands dealer...

Heeft 128 wagens op Kapaza staan...
    Sommige lijken mij op de foto's prijs kwaliteit in orde...
    Andere vindt ik dan weer prijs overdreven..

- Graag dus meer info of ervaringen ivm met deze 2dehands dealer.

Met dank.

Heb er al slechte dingen over gehoord, er staat een subaru impreza te koop en was wel geinteresseerd, maar via subaru forum hoorde ik dat hij volledig rot was, de verkoper vertelde mij dat hij in perfecte staat is. De zoekertjes verdwijnen ook niet en soms geeft hij een ander adres op, maar dit is louter van horen zeggen en zien op kapaza
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Geen ervaring mee, maar wel al veel advertenties van gezien en meestal zijn dat zo van die karren... die mij weinig vertrouwen geven

Ik weet de locatie wel zijn en eigenlijk is dat niet veel meer dan een grote wei waar alle wagens kris kras door mekaar staan. Het komt allemaal nogal rommelig over. Ik zou daar geen auto kopen.

Comment

ik woon er ongeveer 500 meter vanaf en heb hier al veel rare zaken van gehoord! bijvoorbeeld dat er iemand een wagen kocht en iets erna terug kwam om de juiste papieren (die ze niet hadden meegegeven). Deze jongen werd voor de ogen van zijn vriendin in elkaar geslagen en ze zijn gaan lopen en gaan aanbellen bij de buren om hulp. Ook zie ik hier regelmatig politie staan. Ook valt mij op dat als er "klanten" zijn dit altijd louchere types zijn die precies altijd de "wacht" houden.... Ik ben er persoonlijk wel nog niet geweest!!

Comment

Rare handelaar lijkt mij.

Die G230 staat er bijvoorbeeld al enkele jaren.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

spread the word dan maar, vond zijn mail al aanvallend over info van de subaru wrx die ik interessant vond

Comment

Er zitten heel veel rare, onbetrouwbare en zelfs gewelddadige types in de autohandel.

Comment

Deze al gezien, zo ziet hij er veel beter uit http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/t...6-65916063.htm

Comment

Heb er thans al meerdere wagens gekocht over de laatste 6 jaar en kan deze man zeker toevertrouwen.Heb zelfs veel vrienden die daar een wagen kochten en nooit problemen buiten 1 maal een nissan navara van patrick uit goetsenhoven,deze motor ging stuk 1 week voordat de garantie uit was en Ben heeft hem een nieuwe motor gegeven volledig onder garantie.Is wel waar dat het er een beetje rommelig uitziet maar ok hij heeft dan ook heel veel te doen(staan steeds 5 tot 10 klanten).Kan deze aanraden aan familie en vrienden.Heb er zelfs 6 jaar geleden mijn eerste autootje gekocht en reeds dadelijk naar mijn garagist en die keurde hem goed zoals ben had verteld,dus zeker niet twijfelen.Over dat verhaal van politie lijkt mij echt niet te kloppen,maar ok ik woon daar niet bij dus,vergeet niet dat er veel concurrenten wonen in de buurt(straat) die zelfs in het zwart werken en deze hebben natuurlijk steeds veel commentaar.Ik zou zeggen ga daar maar eens langs en praat met de zaakvoerder en je zal zien dat het daar echt heel eerlijk aan toe gaat!!!Zeker aanrader.

Comment

fun fun fun
                    Last edited by ; 22/09/2012, 12:33.

Comment

ik kan je er meteen bijvertellen dat ik die patrick ook ken (en ook frederikstr van hierboven).
                      Tof voor je dat jij geen nega ervaring hebt, en alvast bedankt voor uw eerste post Sander
                      Last edited by ; 22/09/2012, 13:20.

Comment

ik meen te denken dat die 6 jaar geleden nog niet bestond op die locatie???? en waarom reageer ik op iemand met 2 reacties

Comment

hallo

hij zit daar van 2006 d8 ik maar kan ook 2007 zijn maar was reeds van 2001 actief te goetsenhoven .Nu ik vertel gewoon eerlijk wat ik van deze man vind en kan enkel zeggen dat hij echt heel eerlijk is.Hij zal zeker niet bewust een probleem wagen verkopen.Natuurlijk vertellen de mensen graag negatieve zaken over mensen,waarom omdat meestal die mensen niks te doen hebben.Kan u enkel aanraden om gewoon eens langs te gaan,je hoeft niet te kopen.Gewoon eens een testrit maken en zie zelf wat en hoe.Vind het raar dat verhaal van nen gast slaag te geven,is volgens mij echt maar een verhaaltje.Ale zowieso ik heb een leuke bmw van b&l cars en ik ben heeeeeel content en de rest denk ik t mijn over.groetjes

Comment

Niet veel goeds over gehoord. Slechte service naar het schijnt. Zelf geen ervaring mee

Comment

ben gewoon blij dat hij hier weg is :-) was zijn gezever moe van alles in het midden van het straat te zetten. Heel eerlijke man met, zo goed als altijd als ik er voorbij kom, een combi voor de deur...

Comment

en we vinden het fantastisch dat je je speciaal aanmeld om dat te komen zeggen sander!

Comment

hallo mensen

Ben zelf van Herzele en heb over een paar maanden een mini cooper d gekocht bij deze handelaar.Kan enkel zeggen dat ik echt heel tevreden ben.Had na een paar weken problemen met de remmen en Ben heeft alle schijven en remblokken vervangen en dit heeft mij totaal niets gekost.Kan deze handelaar aan iedereen aanraden.eerlijk,goede service,zeer goede prijzen en ze nemen wagens over.Mensen die hier volgens mij zever verkopen zijn mensen die nooit wagens konden kopen bij b&l cars.Ale heb zelfs mijn wagen gepoetst en getankt teruggekregen met zelfs een tankskaart van 60 euro extra cadeau.Heb daar nog mensen ontmoet die echt al jaren klant zijn en hoorde enkel positieve verhalen.Hoge bomen vangen veel wind.AAnrader voor iedereen en dit is echt een eerlijke waardering.

Comment

Wat leuk dat je speciaal hiervoor een account aanmaakt Byly. Wel toevallig dat je net als viper12 geen spaties voor/achter je leestekens typt...

Comment

b&l of byly, komt op't zelfde neer

Comment

Die dubbel, dubbel accounts toch he

Comment

Working...
                                        X