Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Volgende dubbel account graag een meisjesnaam. Heidi of zo iets... En stoef er dan maar op los. Ich wurde geil von diesen handler... Zo is het nog amusant ook.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door byly Bekijk Berichten
      hallo mensen

Ben zelf van Herzele en heb over een paar maanden een mini cooper d gekocht bij deze handelaar.Kan enkel zeggen dat ik echt heel tevreden ben.Had na een paar weken problemen met de remmen en Ben heeft alle schijven en remblokken vervangen en dit heeft mij totaal niets gekost.Kan deze handelaar aan iedereen aanraden.eerlijk,goede service,zeer goede prijzen en ze nemen wagens over.Mensen die hier volgens mij zever verkopen zijn mensen die nooit wagens konden kopen bij b&l cars.Ale heb zelfs mijn wagen gepoetst en getankt teruggekregen met zelfs een tankskaart van 60 euro extra cadeau.Heb daar nog mensen ontmoet die echt al jaren klant zijn en hoorde enkel positieve verhalen.Hoge bomen vangen veel wind.AAnrader voor iedereen en dit is echt een eerlijke waardering.
      aah nu weten we waar de sint woont. Zo'n goede man
      ik ben geen twijfelaar
      allez ik denk dat toch

Comment

ik heb vorige maand volvo c70 gekocht bij b&l cars. tot hiertoe zeer tevreden over de wagen..
        en ook zeer tevreden over de service!! mocht wagen zonder probleem meenemen om te laten
        keuren en Ben leek me prima kerel.

Comment

Man man, denk je nu werkelijk dat dit hier zal werken? Een net aangemeld lid die in zijn eerste post de loftrompet komt blazen over de betreffende autohandelaar is zo doorzichtig. De negatieve posts die hier in het begin gemaakt zijn door enkele vaste leden wegen veel zwaarder door.

Misschien een goede tip voor de nieuwe leden (wie er ook achter zit) door in dit topic te posten komt het ook veel hoger te staan in de resultaten in Google en zullen mensen dus eerder de negatieve zaken te lezen krijgen en onthouden.

Comment

Haha, inderdaad Maar hij is toch tevreden met zijn c70, is het deze misschien? Staat nog te koop http://www.google.be/url?q=http://ww...WJTzItXGgzDLzw
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

nu moet ge uw auto nog zelf gaan laten keuren die je wilt kopen ofwat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Volgende dubbel account graag een meisjesnaam. Heidi of zo iets... En stoef er dan maar op los. Ich wurde geil von diesen handler... Zo is het nog amusant ook.

Comment

wat ik weet over deze handelaar is dat hij best wel te vertrouwen is wij hebben al een paar wagens gekocht bij hem waar ik heel goed bij gevaren ben en durf zeker zeggen mijn volgende wagen komt zeker terug van bij B&L Cars

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angeldriver Bekijk Berichten
                    wat ik weet over deze handelaar is dat hij best wel te vertrouwen is wij hebben al een paar wagens gekocht bij hem waar ik heel goed bij gevaren ben en durf zeker zeggen mijn volgende wagen komt zeker terug van bij B&L Cars

Comment

Nu komen ze zelfs al speciaal van Nederland afgezakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten

Comment

die firma gaat niet veel klanten meer krijgen op deze manier

Comment

Ook met 'echte' hollandse woordenschat............

Comment

Hallo ik doe met die man regelmatig zaken , nog nooit problemen met gehad .
                              Zeer correct persoon , je moet alleen een beetje geluk hebben met een okkasie he , er kan altijd iets stuk gaan .maar wij maken dat met plezier en denk de handelaar in kwestie ook hoor.En de politie voor de deur is niet altijd een slecht beeld , die komen ook soms bij mij vragen achter een goede tweede hands.
                              En ik heb hier geen dubbel account .

Comment

Beste topic in lange tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Hoewel de tekst niet echt Nederlands klinkt/leest.....?! Als het echt goed is komen de mensen van ver hé....!?
                                  BMW F10 520dA 2014
                                  Porsche Cayman 2.7i 2007

Comment

Ik weet waar ik voor mijn volgende okkazie moet gaan kijken.
                                    Database error.
                                    The database has encountered a problem.

Comment

Please, ik ben bijna overtuigd, nog eentje!
                                      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                      1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                      1967 Volvo 123 GT

Comment

Veel antwoord gaat er niet meer komen want beide accounts byly en swakke zijn geband wegens dubbelaccount.
                                        Dit is dan ook een voorbeeld voor diegene die nog een dubbelaccount hebben. Ofwel laat je de mods weten dat het dubbelaccount mag verwijderd worden ofwel worden ze onherroepelijk beide verwijderd.
                                        Ik ga me er dan ook komende weken mee bezig houden.
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                          Veel antwoord gaat er niet meer komen want beide accounts byly en swakke zijn geband wegens dubbelaccount. Dit is dan ook een voorbeeld voor diegene die nog een dubbelaccount hebben. Ofwel laat je de mods weten dat het dubbelaccount mag verwijderd worden ofwel worden ze onherroepelijk beide verwijderd. Ik ga me er dan ook komende weken mee bezig houden.
                                          Hulde aan Dragon

Comment

Working...
                                          X