Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
    Veel antwoord gaat er niet meer komen want beide accounts byly en swakke zijn geband wegens dubbelaccount.
    Dit is dan ook een voorbeeld voor diegene die nog een dubbelaccount hebben. Ofwel laat je de mods weten dat het dubbelaccount mag verwijderd worden ofwel worden ze onherroepelijk beide verwijderd.
    Ik ga me er dan ook komende weken mee bezig houden.
    Gelieve niet al uwen tijd eraan te besteden zodak ik deze week wanneer ik in de straat van u frituur sta te werken, ook eens een fritje kan komen eten

Comment

een aantal dubbel accounts zouden moeten blijven bestaan voor ons persoonlijk vertier vind ik
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

ach ja moet je nederlander zijn om in nederland te wonen ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angeldriver Bekijk Berichten
          ach ja moet je nederlander zijn om in nederland te wonen ????
          Vertel

Comment

Comment

Wij hebben er 2 auto's gekocht ( op dezelfde dag ! ) de eerste liet het na 1 dag al weten geen verwarming meer , wat niet zo leuk is in december . Laten maken door de garagist die hij aanwijst, maar constant andere problemen. Dus hebben we vorig jaar maar beslist om een mooi nieuw wagentje te kopen.
              Auto nummer 2 had na 6 maanden ook problemen, waarop meneer Ben zei dat er geen garantie was bijgekocht. Hij verkoopt alleen groothandel, dus particulieren moesten bijbetalen voor garantie De rechtzaak loopt nog altijd

Comment

Nu komen we er
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik ben er onlangs zelf gestopt en ik moet zeggen ik zou er geen auto kopen. Het is een allegaartje auto's die er eerder afgerafd uit zien.Ze staan slordig in
                  een hal en er liepen een drietal figuren rond mij een beetje doen denken aan ' de frakke' en de 'jakke' van de gebroeders van as.
                  ik zou er geen onderhoud laten uitvoeren .
                  Ik heb uiteindelijk een voertuig gekocht op autokruispunt te tielt-winge en dat is toch een heel andere ervaring hoor ! Heb hem ondertussen al een hele tijd en ben er super tevreden over .

Comment

Altijd moeilijk te geloven van iemand die zich hier net heeft aangemeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Altijd moeilijk te geloven van iemand die zich hier net heeft aangemeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door swkraker Bekijk Berichten
                        Ik ben er onlangs zelf gestopt en ik moet zeggen ik zou er geen auto kopen. Het is een allegaartje auto's die er eerder afgerafd uit zien.Ze staan slordig in
                        een hal en er liepen een drietal figuren rond mij een beetje doen denken aan ' de frakke' en de 'jakke' van de gebroeders van as.
                        ik zou er geen onderhoud laten uitvoeren .
                        Ik heb uiteindelijk een voertuig gekocht op autokruispunt te tielt-winge en dat is toch een heel andere ervaring hoor ! Heb hem ondertussen al een hele tijd en ben er super tevreden over .
                        veel succes met autokruispunt, kan er een boek over schrijven
                        weet niet hoe de vestigingen zijn, maar in tielt-winge zitten alleen maar gluiperds.

denk dat ze nog nooit zoveel hebben moeten betalen aan een klant, wat een wrak was dat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                          veel succes met autokruispunt, kan er een boek over schrijven
                          weet niet hoe de vestigingen zijn, maar in tielt-winge zitten alleen maar gluiperds.

denk dat ze nog nooit zoveel hebben moeten betalen aan een klant, wat een wrak was dat...

ik had mij natuurlijk aan dergelijke reacties verwacht.
                          Ik kan toch alleen maar positief zijn over de professionele afhandeling vd koop ; ik heb de wagen nu 5 maand zonder ook maar 1 probleempje.
                          Verkopers zijn altijd wel een beetje gluiperds maar het is de eerste ste keer dat ik een 2de hands koop (altijd nieuwe peugeots gehad) en ben tot nu heel tevreden.

Je kunt natuurlijk altijd & overal pech hebben bij een verkeerde aankoop .

Comment

We geven u t voordeel van de twijfel, er staan soms wel dikke auto's bij autokruispunt, wel nog nooit geweest

Comment

ik zou daar niks kopen, hij is onlangs nog verhuisd met z'n garage... Ik was eens langs gegaan, tweetal jaar geleden. Hij wilde mijn vader z'n Saab 9-5 overkopen. Prijs die hij gaf leek ons in orde, maar hij moest gekeurd worden voor verkoop. Ok, geen probleem. Wagen was gekeurd voor verkoop en de zelfde dag nog naar B&L cars gereden, eens daar, zegt de "verkoper" dat ze geen interesse meer hebben, en toen naar Ben gevraagd en toen kreeg ik als antwoord ''Ben is naar buitenland"

Geen man van z'n woorden vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door swkraker Bekijk Berichten
                                ik had mij natuurlijk aan dergelijke reacties verwacht.
                                Ik kan toch alleen maar positief zijn over de professionele afhandeling vd koop ; ik heb de wagen nu 5 maand zonder ook maar 1 probleempje.
                                Verkopers zijn altijd wel een beetje gluiperds maar het is de eerste ste keer dat ik een 2de hands koop (altijd nieuwe peugeots gehad) en ben tot nu heel tevreden.

Je kunt natuurlijk altijd & overal pech hebben bij een verkeerde aankoop .
                                "dergelijke reacties" => ik geef gewoon mijn mening zoals jij de uwe geeft
                                Autokruispunt is niet echt onbesproken op het internet hoor

geloof het of niet, maar de mijne was ook een peugeot, een 308 SW.
                                bleek import te zijn uit Frankrijk, testwagen van Peugeot. Mij was vertel dat die van een oude man kwam.
                                Na 1000km koppeling erdoor, drukgroep stuk, turbo stuk.
                                dan opmerking gekregen omdat er vocht in achterlichten zat, lekke deur waardoor er water in liep. maw boxen en bekabeling moeten laten vervangen.
                                bij vervangen koppeling bleek dat de auto accident had gehad, waardoor hij bleef scheeftrekken (nooit opgelost geraakt); terug verkocht nog voor de garantie van autokruispunt door was.

Weet niet of het nu nog op hun site staat, maar ze beweren elke auto te laten nakijken door één of ander bureau op schade. maar daar is dus niets van aan...

Afhandeling van de verkoop was idd wel correct, maar bij garantieproblemen moet je constant achter hen aanlopen om iets gedaan te krijgen.
                                Meer hulde aan de Peugeot garage zelf iets verderop in Binkom, die hebben mij laten zien wat de historie was van de auto en altijd alles netjes hebben opgelost. Ik heb daar dan ook met hun medeweten de oude overgelaten en een nieuwe peugeot bij hen gekocht
                                Last edited by ; 18/02/2013, 13:43.

Comment

Ik geloof dat allemaal wel hoor ; ik vraag mij soms ook wel af waar allemaal die jonge occasies vandaan komen . Ik heb de mijne ook eerst gechekt ( ik werkvin een verzekeringsmij) om te zien of er een ongeval mee was gebeurd.In ieder geval niets gevonden .tot op heden heel tevreden maar ik heb natuurlijk de garantie nog niet moeten aanspreken .Nu Het blijft natuurlijk altijd een gok een 2de hands auto. En de garage in Binkom ken ik heel goed ; goede mechaniekers maar ik ben er weggegaan omdat ik altijd discussies had om iets hersteld te krijgen in garantie...terwijl de auto nog gewoon in garantie was ! (zo zie je maar ! 21 jaar peugeot gereden altijd nieuw gekocht ;altijd dealer onderhouden en uiteindelijk word je door peugeot nog als een hond behandeld... dus mijn buik er vol van en dus eens een jonge 2de hands proberen ) .
                                  Ik hoop dat je veel geluk hebt met je peugeot want de generatie vanaf de 206-307-407 zijn beduidend minder goede auto's met veel problemen dan de modellen die ik ervoor heb gehad).
                                  Maar we wijken af het ging eigenlijk over b&l cars . en wat ik eigenlijk bedoelde ga eens bij b&l cars langs en dan daarna bij autokruispunt dan ga je onmiddelijk het verschil in aanpak begrijpen ( waarmee ik niet wil zeggen dat de auto's bij de ene uiteindelijk beter zijn dan bij de andere) .
                                  ps ik heb speciaal deze account aangemaakt omdat ik na het bezoek bij hen toch eens op onderzoek ben gegaan en alsdus hier op dit forum ben beland .
                                  Last edited by ; 18/02/2013, 21:40.

Comment

Ik geloof u

Comment

eindelijk iemand waar normaal mee valt te praten
                                      moet toegeven dat de 407/207 idd meer problemen heeft dan onze 605 en 205 had. electronica zeker...? (en vooral kwantiteit =/= kwaliteit)

soit, terug naar b&l cars

Comment

Ook ik ben er ooit terecht gekomen, nu een goed half jaar geleden.... Eerst gebeld over een advertentie, klonk allemaal heel positief... Ik ernaar toe.... man man man , wat ik daar aantrof... om een voorbeeld te geven , en lag gewoon een oud motorblok in de voortuin voor oud vuil.......Een heel vreemde situatie..het leek meer een sloperij , verkoper zag er zeer onverzorgd uit, alsof ie zo uit z'n bed kwam... gelijk een tweede erbij, en met die erbij proefrit gaan maken in auto.... tot zover geen echt probleem, maar bij terugkomst kwam opeens derde eraan... en toen begon het "pushen" om de auto te kopen.. Toen ze merkten dat ik niet direct geen "ja" zeggen werd de zaakvoerder (?) gebeld en kreeg ik die aan de lijn.... die probeerde me ook nog te overtuigen..... het was heel opdringerig...ben het verhaal van de auto gaan natrekken dat ze me verteld hadden , en daar bleek gewoon geen kloot van te kloppen. Dat was voor mij de druppel... was blij dat ik er weg was...en zal er ook nooit meer komen. Je kunt er misschien best een super deal maken, maar de hele uitstraling maakt dat ze op voorhand al de schijn tegen hebben, helaas.

Comment

al die members die zich speciaal ingeschrijven om enkel op deze thread te antwoorden zijn zo hard moehaha !
                                          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Working...
                                          X