Met alle respect, maar een batterij kan altijd stuk gaan. Vroeg of laat.. dus dat laatste houdt voor mij geen steek. Onze Volvo is een Volvo Selekt, nog totaal niks mee voorgehad. Spreekt voor zich dat er altijd wel een rotte appel tussen die exemplaren kan zitten. Maar voor een batterij zagen, dat had uw BMW garage gewoon onder garantie kunnen vervangen (of zelfs al is het niet onder garantie, een commerciële geste)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenMet alle respect, maar een batterij kan altijd stuk gaan. Vroeg of laat.. dus dat laatste houdt voor mij geen steek. Onze Volvo is een Volvo Selekt, nog totaal niks mee voorgehad. Spreekt voor zich dat er altijd wel een rotte appel tussen die exemplaren kan zitten. Maar voor een batterij zagen, dat had uw BMW garage gewoon onder garantie kunnen vervangen (of zelfs al is het niet onder garantie, een commerciële geste)
Batterij is vervangen onder garantie, geen klagen over de service. Maar het gaat me om het principe. Klanten wijsmaken dat Premium Selection wagens perfect in orde staan, maar dan de week erna al terug moeten voor een versleten batterij
Ik mag een halve dag verlof nemen, omdat ze niet zagen dat de batterij versleten was bij de controle?
Comment
-
Ge 'ziet' dat niet he, de enige indicatie zou zijn dat uw batterij een te lage spanning geeft. Is dat bij controle niet opgemerkt of deed het zich toen niet voor, dan is de wagen gewoon in orde voor BMW Premium Selection. En ja das ambetant als zoiets voorvalt dat klopt, kan ik u volledig in volgen.
Comment
-
Het Premium selection label is dan ook een inkleding om tweedehands BMW's duur te verkopen via de officiële dealers en het werkt wel degelijk want er zijn genoeg mensen die zo'n auto verkiezen boven een gelijkaardig exemplaar van bij een 'gewone' handelaar in tweedehandsvoertuigen of een particulier.
Dat er af en toe toch onaanvaardbare zaken gebeurd zijn met BMW Premium selection auto's weten we hier maar al te goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHet Premium selection label is dan ook een inkleding om tweedehands BMW's duur te verkopen via de officiële dealers en het werkt wel degelijk want er zijn genoeg mensen die zo'n auto verkiezen boven een gelijkaardig exemplaar van bij een 'gewone' handelaar in tweedehandsvoertuigen of een particulier.
Dat er af en toe toch onaanvaardbare zaken gebeurd zijn met BMW Premium selection auto's weten we hier maar al te goed.
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenGe 'ziet' dat niet he, de enige indicatie zou zijn dat uw batterij een te lage spanning geeft. Is dat bij controle niet opgemerkt of deed het zich toen niet voor, dan is de wagen gewoon in orde voor BMW Premium Selection. En ja das ambetant als zoiets voorvalt dat klopt, kan ik u volledig in volgen.
Soit, we gaan offtopic
Comment
-
In ieder geval blijf daar weg als ge ne fatsoenlijke auto wilt kopen...
Uit mijn ervaring van 2011 toen hij nog in Geetbets zat weet ik genoeg over zijn manier van zaken doen en als die zich vertalen in de kwaliteit van zijn aanbod dan geef ik u ene goeie raad : blijf daar weg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenTijdgebrek, waarschijnlijk dient zijn tijd om alle boze telefoons en mails te beantwoorden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenEigenlijk is dat schandalig. Geeft ge uw zuurverdiende centen uit aan een wagen, en wordt ge daar ter plaatse 'opgelicht'.
En al zeker als autoliefhebber.
OK, ze moeten er iets aan verdienen, maar een beetje waardigheid mag wel.
Ik koop wel particulier, daar krijgt ge de prijs meestal tenminste echt naar de effectieve waarde van de wagen als ge wat uit uw doppen kijkt. En moet ge niet bijbetalen voor een 'garantie'.
Corsa gekocht bij een handelaar, cardan moest vervangen worden na een week.
1-serie gekocht in Premium Selection bij een dealer, batterij moet vervangen worden na een week... Dafuq man. Wie kunt ge nog vertrouwen.
Die cardan, daar ga ik niet over discussiëren.
Maar een batterij kan écht wel "plots" stuk gaan. Cellen die kortgesloten zijn bijvoorbeeld.
Dus als dat weeral meteen met vertrouwen te maken moet hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenDie cardan, daar ga ik niet over discussiëren.
Maar een batterij kan écht wel "plots" stuk gaan. Cellen die kortgesloten zijn bijvoorbeeld.
Dus als dat weeral meteen met vertrouwen te maken moet hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenCellen die kortgesloten zijn op de dag zelf? Ik geloof niet in zoveel toeval
Een wagen die getest en nagekeken wordt kan hierna toch nog altijd een defect vertonen. zelfs al doe je het perfekt. Het blijft mechaniek en electronica. Heel uitzonderlijk kan je zelfs met een nieuwe wagen in panne vallen. Zo kocht mijn schoonvader een nieuwe Honda. Twee dagen later startte hij al niet meer. Probleem in de transponder. nadien hebben ze er tien jaar probleemloos mee gereden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenCellen die kortgesloten zijn op de dag zelf? Ik geloof niet in zoveel toeval
Comment
-
Hier ook gehad, Audi A3 van schoonma. Rijdt er dagelijks mee, was net gearriveerd bij ons (=rit van 110km), alles perfect, geen eerdere problemen gehad.
2h later geeft A3 geen kik meer als ze hem wil starten.
36h aan een druppellader gehangen nog altijd minder dan 10V. Andere batterij der in en 6.000km later nog altijd ok, dus duidelijk batterij die van het ene moment op het andere stuk gegaan is.
Comment
-
Hier ook, Had de Corsa gekocht bij het Autokruispunt in Overijse (veel beloofd van opties in de advertentie, uiteindelijk niks van waar, maar de dees em toch gekocht, kieken da ik was) en na een maand had de batterij het begeven. Ik stond geparkeerd, ik denk dak de radio een kwartiertje aan heb gehad, daarna heb ik die uitgezet want ik weet wel dat je dat ook niet TE lang aan moet laten staan, maar toch. Ik wou vertrekken en hupla, veel rikketikketik maar daar bleef het bij.
Pechdienst gebeld, die hebben me op gang geholpen, even een tourtje gereden, "commiskes" gedaan en daarna batterij gaan laten testen bij den Auto5 en der bleek dus ook een cel met kortsluiting in te zitten. Kheb em uiteindelijk nog kunnen laten vervangen onder garantie in Sint-Joris-Winge. Maar ja, uiteindelijk veel te veel betaald voor wat em waard was, twas mijne eerste auto en kheb deruit geleerd.
Wat diene garage uit Geetbets betreft, daar moet ik misschien voor de lol ook eens naartoe gaan, ik ga binnenkort toch naar de kanten van Tienen, dus dat zou nog een zeer vermakelijke excursie kunnen worden! Nog even mijne kammeraad meepakken, diene kan toch super goed zeveren, en we zijn vertrokken!
Comment
Comment