Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Met alle respect, maar een batterij kan altijd stuk gaan. Vroeg of laat.. dus dat laatste houdt voor mij geen steek. Onze Volvo is een Volvo Selekt, nog totaal niks mee voorgehad. Spreekt voor zich dat er altijd wel een rotte appel tussen die exemplaren kan zitten. Maar voor een batterij zagen, dat had uw BMW garage gewoon onder garantie kunnen vervangen (of zelfs al is het niet onder garantie, een commerciële geste)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
      Met alle respect, maar een batterij kan altijd stuk gaan. Vroeg of laat.. dus dat laatste houdt voor mij geen steek. Onze Volvo is een Volvo Selekt, nog totaal niks mee voorgehad. Spreekt voor zich dat er altijd wel een rotte appel tussen die exemplaren kan zitten. Maar voor een batterij zagen, dat had uw BMW garage gewoon onder garantie kunnen vervangen (of zelfs al is het niet onder garantie, een commerciële geste)
      Dat laatste houd ZEKER steek. De wagen komt uit de Premium Selection zoals al gezegd, en die wordt volgens de garage op x aantal punten gecontroleerd, en de staat van de batterij zit daar normaal gezien bij. Ik kom thuis, laat het contact een half uur aanstaan en krijg de melding dat ik naar de garage moet voor een versleten batterij.
      Batterij is vervangen onder garantie, geen klagen over de service. Maar het gaat me om het principe. Klanten wijsmaken dat Premium Selection wagens perfect in orde staan, maar dan de week erna al terug moeten voor een versleten batterij
      Ik mag een halve dag verlof nemen, omdat ze niet zagen dat de batterij versleten was bij de controle?

Comment

Ge 'ziet' dat niet he, de enige indicatie zou zijn dat uw batterij een te lage spanning geeft. Is dat bij controle niet opgemerkt of deed het zich toen niet voor, dan is de wagen gewoon in orde voor BMW Premium Selection. En ja das ambetant als zoiets voorvalt dat klopt, kan ik u volledig in volgen.

Comment

Het Premium selection label is dan ook een inkleding om tweedehands BMW's duur te verkopen via de officiële dealers en het werkt wel degelijk want er zijn genoeg mensen die zo'n auto verkiezen boven een gelijkaardig exemplaar van bij een 'gewone' handelaar in tweedehandsvoertuigen of een particulier.

Dat er af en toe toch onaanvaardbare zaken gebeurd zijn met BMW Premium selection auto's weten we hier maar al te goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Het Premium selection label is dan ook een inkleding om tweedehands BMW's duur te verkopen via de officiële dealers en het werkt wel degelijk want er zijn genoeg mensen die zo'n auto verkiezen boven een gelijkaardig exemplaar van bij een 'gewone' handelaar in tweedehandsvoertuigen of een particulier.

Dat er af en toe toch onaanvaardbare zaken gebeurd zijn met BMW Premium selection auto's weten we hier maar al te goed.
            Komt het inderdaad op neer.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
            Ge 'ziet' dat niet he, de enige indicatie zou zijn dat uw batterij een te lage spanning geeft. Is dat bij controle niet opgemerkt of deed het zich toen niet voor, dan is de wagen gewoon in orde voor BMW Premium Selection. En ja das ambetant als zoiets voorvalt dat klopt, kan ik u volledig in volgen.
            Ge ziet dat gewoon als ge die aan de computer hangt ze
            Soit, we gaan offtopic

Comment

In ieder geval blijf daar weg als ge ne fatsoenlijke auto wilt kopen...
              Uit mijn ervaring van 2011 toen hij nog in Geetbets zat weet ik genoeg over zijn manier van zaken doen en als die zich vertalen in de kwaliteit van zijn aanbod dan geef ik u ene goeie raad : blijf daar weg.

Comment

dit is duidelijk een garage waar alleen marginalen of onnozeleirs over de vloer komen

Comment

http://www.bnlcars.be/go.to/modix/3,...t=manufacturer Interessant

Comment

Gekeurd met car-pass en roos formulier blanco, nog geldig tem 27/02/2014.Klaar om in te schrijven! prijs is zo meenemen.

eeeehh??

Comment

Tijdgebrek , waarschijnlijk dient zijn tijd om alle boze telefoons en mails te beantwoorden
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Tijdgebrek , waarschijnlijk dient zijn tijd om alle boze telefoons en mails te beantwoorden
                        Nee jong, em moet altijd naar de gamma om plamuur hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                          Eigenlijk is dat schandalig. Geeft ge uw zuurverdiende centen uit aan een wagen, en wordt ge daar ter plaatse 'opgelicht'.
                          En al zeker als autoliefhebber.
                          OK, ze moeten er iets aan verdienen, maar een beetje waardigheid mag wel.
                          Ik koop wel particulier, daar krijgt ge de prijs meestal tenminste echt naar de effectieve waarde van de wagen als ge wat uit uw doppen kijkt. En moet ge niet bijbetalen voor een 'garantie'.

Corsa gekocht bij een handelaar, cardan moest vervangen worden na een week.
                          1-serie gekocht in Premium Selection bij een dealer, batterij moet vervangen worden na een week... Dafuq man. Wie kunt ge nog vertrouwen.

Die cardan, daar ga ik niet over discussiëren.

Maar een batterij kan écht wel "plots" stuk gaan. Cellen die kortgesloten zijn bijvoorbeeld.
                          Dus als dat weeral meteen met vertrouwen te maken moet hebben ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                            Die cardan, daar ga ik niet over discussiëren.

Maar een batterij kan écht wel "plots" stuk gaan. Cellen die kortgesloten zijn bijvoorbeeld.
                            Dus als dat weeral meteen met vertrouwen te maken moet hebben ?
                            Cellen die kortgesloten zijn op de dag zelf? Ik geloof niet in zoveel toeval

Comment

Is deze nog steeds onbetrouwbaar? Hoe zit het met garantie? Hij kan daar toch niet onderuit? Heb een model gezien dat ik wel wel en is goed bij prijs!

Comment

Nog steeds onbetrouwbaar? Neen, vroeger wel, nu niet meer...

Comment

Is het nog steeds dezelfde eigenaar, sinds de verhuis van bnl... Dankje voor de kinderachtige opmerking...

Comment

Kan wel hoor. Vooral als het erg warm is. Een batterij is een moeilijk onderdeel om te controleren. Bij mijn vorige auto was mijn batterij plat na een half uur de koffer open te staan. Ik start hem met een booster, rij naar de garage en de tester wordt erop gezet. Zeker 5 keer de test herdaan en telkens gaf hij 'batterij ok' aan. Was een digitaal apparaat dat vrij juist werkt. Ik heb er voor de zekerheid een nieuwe laten in zetten.
                                    Een wagen die getest en nagekeken wordt kan hierna toch nog altijd een defect vertonen. zelfs al doe je het perfekt. Het blijft mechaniek en electronica. Heel uitzonderlijk kan je zelfs met een nieuwe wagen in panne vallen. Zo kocht mijn schoonvader een nieuwe Honda. Twee dagen later startte hij al niet meer. Probleem in de transponder. nadien hebben ze er tien jaar probleemloos mee gereden...

Comment

Ik heb dat ook ééns gehad . Een accu die perfect werkte en plots niet.

Comment

Hier ook gehad, Audi A3 van schoonma. Rijdt er dagelijks mee, was net gearriveerd bij ons (=rit van 110km), alles perfect, geen eerdere problemen gehad.
                                        2h later geeft A3 geen kik meer als ze hem wil starten.
                                        36h aan een druppellader gehangen nog altijd minder dan 10V. Andere batterij der in en 6.000km later nog altijd ok, dus duidelijk batterij die van het ene moment op het andere stuk gegaan is.

Comment

• Hier ook, Had de Corsa gekocht bij het Autokruispunt in Overijse (veel beloofd van opties in de advertentie, uiteindelijk niks van waar, maar de dees em toch gekocht, kieken da ik was ) en na een maand had de batterij het begeven. Ik stond geparkeerd, ik denk dak de radio een kwartiertje aan heb gehad, daarna heb ik die uitgezet want ik weet wel dat je dat ook niet TE lang aan moet laten staan, maar toch. Ik wou vertrekken en hupla, veel rikketikketik maar daar bleef het bij.

Pechdienst gebeld, die hebben me op gang geholpen, even een tourtje gereden, "commiskes" gedaan en daarna batterij gaan laten testen bij den Auto5 en der bleek dus ook een cel met kortsluiting in te zitten. Kheb em uiteindelijk nog kunnen laten vervangen onder garantie in Sint-Joris-Winge. Maar ja, uiteindelijk veel te veel betaald voor wat em waard was, twas mijne eerste auto en kheb deruit geleerd.

Wat diene garage uit Geetbets betreft, daar moet ik misschien voor de lol ook eens naartoe gaan, ik ga binnenkort toch naar de kanten van Tienen, dus dat zou nog een zeer vermakelijke excursie kunnen worden! Nog even mijne kammeraad meepakken, diene kan toch super goed zeveren, en we zijn vertrokken!

Comment

Working...
                                          X