Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B&L cars Geetbets ( Iemand ervaring met deze ? )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
    Uw mening gooien op internet is leuk, ge kunt uw gedacht zeggen in alle anonimiteit.
    Helaas zijt gij ni anoniem voor onze beste vriend van B&L cars, dus kan u in principe aanklagen voor laster, dus hou verder maar wijselijk uw mond

Ni da ik het in principe ni wil weten hoor, maar dat is geen aanklacht waard.

Van mij mag hij alles lezen. hij moet niet denken dat hij van mij af is.ik had beter ook deze form moeten lezen voor dat ik daar een auto ging kopen. en bende onnozelaars dat zijn dat. ik heb daar een jaar geleden ook een auto gekocht met garantie.ja mijn klotte. ze vinden we altijd iets om er onderuit te kunnen. maar ze moeten niet denken dat ze blijven met mijn voeten te spelen.tot de laatste cent gaan ze betalen. en als dat niet is laat ik de boel aanslaan door de deurwaarder.

Comment

• Renodelux ? Is dat niet eerst die koffiebar geweest op de sint-truidense steenweg in Tienen ?
      Sorry maar die zaak ziet er even onverzorgd uit als b& l cars ; ik zou er geen klant worden zoals de boel er nu uitziet .
      Over het geleverde werk kan ik geen oordeel vellen maar een eerste indruk is ook hééél belangrijk hoor !

Comment

• Wegblijven zou ik zeggen. Paar jaar terug ook auto gekocht daar, hoop louch volk, autos staan daar in de wei, banden met een ei op, van der zo lang te staan waarschijnlijk.

Maanden moeten wachten op een factuur, vermits de bank die blijkbaar nodig had voor de lening...bank had zelfs al vermoeden dat het om een louche zaak ging gezien ze nog nooit zo een 'bestelbon' gezien hadden(gewoon een blad papier met wat tekst op). Ze hadden vermoeden van btw ontduiking. Uiteindelijk na 10tal keer mailen na een maand of 8 een factuur gekregen. Of ze 'echt' was heb ik daarna niet meer gecheckt.

Na 2 maanden begonnen de problemen met de auto, en na het vinden van dit forum niet meer teruggewenst naar daar, en maar bij eigen garagist gegaan, omdat het toch geen zin had, en geen goesting om in elkaar geslagen te worden door een bende marginalen, of nog verder opgelicht te worden.

Momenteel terug opzoek naar een 2dehands wagen, en deze keer het internet goed afzoeken naar commentaren voor ik er naartoe ga

Prijs was trouwens wel correct, maar er zat dus wel een lek in één van de radiator pompen, niet dat zij daar iets konden doen, of dat ze het wisten...

Maar mijn buikgevoel en ervaringen op dit forum zeggen weblijven.
        Last edited by ; 08/04/2015, 03:26.

Comment

Working...
        X