Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik zoek een perfecte carrosier om mijn wagen van 1 maand oud terug nieuw te krijgen .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zoek een perfecte carrosier om mijn wagen van 1 maand oud terug nieuw te krijgen .

zoals in het topic van mijn duitse wagen zal ik ook hier de foto's even zetten ter verduidelijking

wat mij vooral verontrust is het vaste paneel achter de schuifdeur . Daar zou voor goed te zijn een ander in moeten maar daarvoor moeten ze een hele hoop ontmantelen binnenin , en mijn vrees is of dat daarna nog allemaal goed gaat komen en niet gaat roesten of rammelen ....
    logischerwijze zou ik hem gewoon bij mercedes binnen steken en die mannen hun ding laten doen ... maar mijn ervaring met premium merken en hun carrosierafdelingen is niet echt top ...
    ok voor velen zal dit misschien banaal zijn en een opgewaardeerde camionette .. maar ik zie deze als een echte deftige personenwagen van amper 1 maand oud welke ik nog voor 5 jaar moet gebruiken ..

dus mijn vraag bij deze is dubbel : wie heeft er ervaringen met de spuiterij van mercedes claes in st truiden ? of heeft er iemand een gouden tip om elders te gaan ?

alvast bedankt !

carroserie paul in sint-katelijne-waver

anything you want, any color you want, any speciality you want. en al de rest.
    die persoon is echt goed...
    als je wilt kan je zelfs een garantie vragen dat bij 1 foutje in de lak de ganse auto opnieuw wordt gedaan. ( natuurlijk, dit ga je betalen )

Comment

Verhaal gelezen, balen man! Je hebt echt geen geluk met de bus.

Ik heb goede ervaring met de carrosserie afdeling van garage Smedts in Aarschot ...

Comment

Rene Claes in Putte bij Mechelen, mijn vader zijn auto is daar is onderhanden genomen toen iemand met teveel op en zonder verzekering de voorkant eraf had gereden.
        Hij is nogal kritisch op die dingen en was er toen zeer tevreden van.
        Ik kon ook weinig of geen lakfoutjes vinden. (stof meestal de boosdoener bij herspuiten)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

dus mijn vraag bij deze is dubbel : wie heeft er ervaringen met de spuiterij van mercedes claes in st truiden ? of heeft er iemand een gouden tip om elders te gaan ?

alvast bedankt !
          Heb ik ervaring mee. Als ge uw bus 3 maand wilt kwijtzijn, veel plezier ermee.
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Van Osch in Halen?
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

den Opsomer ?
              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                Van Osch in Halen?

dit is toch wel om te lachen hoop ik ? .. ik heb nog nooit zo geen putsers geweten

Comment

ik ga bij CQ&S gaan in eppegem is een supermoderne keet en ik heb er ogen die mijn kar kunnen opvolgen .

Comment

dit is toch wel om te lachen hoop ik ? .. ik heb nog nooit zo geen putsers geweten
                    Serieus? Oei!
                    Tja, wat kan ik zeggen, die hebben de mijne toch mooi hersteld nadat ze in mijn gat hadden gezeten.
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

godmiljaar jij hebt ook geen chance :/
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Persoonlijk heel tevreden van Valco in Aalst/Erembodegem
                        Valco NV te Erembodegem (Aalst) is een multimerk-carrosserie die de schade aan uw wagen perfect kan herstellen met allerhande nieuwe technieken zoals uitdeuken zonder herspuiten en spotrepair.

Comment

heb nog nooit te klagen gehad over het werk van Devroede in Tienen.
                          wel gemakkelijk 2maanden wachten tot ze aan uw wagen kunnen beginnen, redelijk duur maar topwerk.

af te raden:
                          vervangwagen van hen nemen, oude krellen!

Comment

ghystelinck in waregem, maar dat zeg ik alleen omdat ik er werk

Comment

ik ga bij CQ&S gaan in eppegem is een supermoderne keet en ik heb er ogen die mijn kar kunnen opvolgen .
                              Da's om den hoek van bij mijn vriendin... geen goeie ervaringen mee. Die hadden hare Mondeo (toen van haar ouders en pas een vijftal jaar oud) opgelapt aan de achterste wielkasten na een "sandwichke". Duur grapke, en na minder dan de vijf jaar die jij beoogt zag die auto eruit als gatenkaas waar zij eraan hebben gezeten - lekker krokant, compleet door en doorgeroest. Om van de orange peel maar te zwijgen. Bende prutsers... kunnen nog niet eens deftig rustproofen.

Met Carrosserie H&M op de baan van Mechelen naar Willebroek hebben we echter zéér goede ervaringen. Wat die kerel als een "tijdelijke reparatie, goed voor een paar maanden" bestempelt heeft de auto nog twee jaar extra gegeven... tot die door een ander mankement de strijd verloor. De "tijdelijke reparatie" van H&M die welgeteld 300 euro kostte zag er nog uit als nieuw, itt. het werk van CQ&S voor een tienvoud daarvan wat hij moest corrigeren.

Comment

H&M is inderdaad 1 vd betere .
                                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Werner?
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

ja, eignlijk, waarom gaat ge ni voor de jonge waar ge de roze string van hebt.
                                    mss kun je het op een akkoordje gooien en in natura regelen

J/K

Comment

Ik heb daar vroeger m'n golf3 cabrio is laten doen,eerste klas werk,wel niet goedkoop.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                      X