Oorspronkelijk geplaatst door patje007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ik zoek een perfecte carrosier om mijn wagen van 1 maand oud terug nieuw te krijgen .
Collapse
X
-
Last edited by decat; 03/08/2012, 12:43.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Ik ga altijd bij WO Carroserie in Overijse Brusselsesteenweg, en ik ben daar zeer tevreden. En geloof mij ik ben een pietje precies, bij de minste herbegin je dus direkt. We hebben thuis 35 j lang een carroserie gehad en weet zeker het verschil tss een goede en nen prulleman.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
even updaten hier ... de viano is eindelijk terug nieuw !!!
na een zeer slechte ervaring bij carrosserie CQ&S in Eppegem waarbij ze twee maal opnieuw zijn begonnen en waarbij het dan nog op niks trok ( swrirls, lakschade, druipers, op sommige plaatsen maar 40 micron verf, doorgesneden kabels aaneengezet met plakband enz...) ben ik uiteindelijk naar de mercedes dealer zelf gegaan in st truiden , en daar hebben ze uitmuntend werk geleverd !!! Diene Robby heeft gouden handen en werkt precies of het voor zichzelf zou zijn !!
BEDANKT CARROSSERIE CLAES !!!!!!
Comment
-
Amai dan is het daar hard achteruit gegaan...
Ik ben in m'n jonge tijd bij heel wat carrosserieen geweest en CQ&S stak er echt met kop en schouders boven uit...
Maar ik ben blij dat het uiteindelijk toch in orde is geraakt,hou hem heel2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk BerichtenIndertijd al eens auto's laten herstellen door Buccauw in Diest, kan daar persoonlijk niets slechts over zeggen
wel wreed pech met je auto zo te zien
Comment
-
Ik heb ook zoiets voorgehad:
Carrossier in Itegem met een goede reputatie in de streek. Van vrij ver kwam men naar daar, dus OK ik ook dan maar.
Schade achteraan na aanrijding wegwerken onder verzekering, er was ook lichte schade op zijkant achteraan (vanaf achterste wielkas tot bumper) van iemand die niet zo goed kon parkeren.
Dat mee doen in de verzekeringsprijs konden ze niet. OK, kan ik "begrip" voor hebben als de marges niet zo groot zijn. Gevraagd prijs te maken dan... +500€ ex btw was het resultaat Met alle respect, maar een kras en lichte deuk meenemen en even mee overspuiten met de rest?!
Maar zo gelaten dan.
De achterkant: kofferklep half gespoten ipv helemaal, 7 stofjes in de lak/vernis, een lakdefect onder de vernis in de hoek, nog krassen in het onbespoten stuk, en enkele krassen in het nieuwe stuk, vermoedelijk van de stroomdraad van hun poliermachine die de hoek heeft geraakt.
Natuurlijk geklaagd, deden ze wreed moeilijk over "wij kunnen geen krassen spuiten, je zal er al wel iets mee voorgehad hebben" Wut? Kleine krasjes, op de hoek in iets wat jullie eergisteren afgeleverd hebben?! Leg me dat even uit dan als je wil....
Soit, om van mijn gezaag af te zijn wilde ze hem opnieuw op polieren en de stofjes eruit polieren (op 3 na die te diep zaten ). Ik dacht dat het weinig zou uithalen om dergelijke onvriendelijke en incompetente kerels nogmaals de boet te laten spuiten, en nam er dan maar vrede mee.
Bleek dat het bedrijf van vader was, en dat vader sinds enkele jaren op pensioen was en de zonen het overgenomen hadden. Vader was van de oude stempel en keek alles goed na en deed zelf het nodige. Zonen waren vooral bezig hun eigen oldtimers op te knappen, lieten hun personeel de rest doen "maar niet te lang hé, anders brengt het ni op" en klaar!
Ik heb het factuur van de "carrossier" zien passeren.... 1500€!!!!
Nadien naar een andere carrossier gereden (via-via leren kennen) Zijkant laten doen + nieuwe voorbumper na een misrekening bij het inrijden van de garage. Deze deed eveneens de hele boog mee tot aan de gardebou en de achterdeur... 500€ all-in! (bumper wel zelf aangeleverd)! Hij heeft ook de drie resterende stofjes en krasjes achteraan nog weg gekregen!
Hij heeft ook de wagen van mijn vrouw gedaan (hele kop, bumper, motorkap en gardebous) voor ook een 650€!
Schitterend werk, geen defectje of stofje te zien!
Wat ik hiermee wil meegeven;
Die reputatie is ook maar wat ze is of was. Mijn carrossier nu is een jongere gast die na een jaar of 10 voor een baas te werken voor en na zelf is begonnen en ondertussen volledig zelf is begonnen. Zal misschien nog iets duurder worden daardoor, maar die ruimte is er nog imo (en ja, dit was ook reeds allemaal op factuur hoor ) Maar hij is nog gepassioneerd en is echt fier op zijn werk bij aflevering. En terecht...Last edited by Timmeke-Tim; 17/12/2012, 16:24.
Comment
Comment