Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oudere wagen niet te herstellen onder garantie, wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is er geen ecu te vinden van een schadeauto?Voor dat geld koop je er nog één bij, ik zou "proberen" de aankoopprijs van de auto terug te krijgen, als mijn 1ste optie niets is
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Op auto technica stond een bedrijf uit nederland als ik me niet vergis,die niets anders deden dan zulke dingen ecus,pc's oid puur die app

Die herstelde ze,reviseren,of een replica model.
      Maar weet niet meer hoe ze noemde , maar zij nog damn kan handig zijn.
      Stonden over een bedrijf dat gehele revisie motoren kon aanbieden voor de prijs dat ik enkel mijn nieuwe psa kop voor heb betaald (had iig andere motor voor)

edit : zat net even in de boekjes te rommelen en vondt iets terug.
      zou deze kunnen zijn althans deze wel in het frans is.
      Nee hebben toch nederlandse site.

Weet niet of je er wat mee bent.
      Last edited by ; 09/08/2012, 01:08.

Comment

ik denk dat de ECU opgestuurd is geweest naar AC tronics.
        ik kan elektronica, ik weet ook dat een printplaat met defect binnen niet te fixen valt
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Ik heb even je topic doorgelezen

2 dingen:
          *Waarom steek je hem elders binnen en probeer je vervolgens de kosten op de garantie-verlenende garage te verhalen? Zo werkt het niet. Als er iets met je auto scheelt is het de garage waar je de auto hebt gekocht die het probleem op moet lossen.
          *Garantie is 6 maanden + 6 maanden op verborgen gebreken. Dit is geen verborgen gebrek...

Succes, maar zonder goodwill van de garage vrees ik dat je niet veel kan doen.

Comment

Hebben ervaring via het werk met ACtronics en dat is een serieus bedrijf met correcte werking. Hopelijk komt het goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Ik heb even je topic doorgelezen

2 dingen:
              *Waarom steek je hem elders binnen en probeer je vervolgens de kosten op de garantie-verlenende garage te verhalen? Zo werkt het niet. Als er iets met je auto scheelt is het de garage waar je de auto hebt gekocht die het probleem op moet lossen.
              *Garantie is 6 maanden + 6 maanden op verborgen gebreken. Dit is geen verborgen gebrek...

Succes, maar zonder goodwill van de garage vrees ik dat je niet veel kan doen.
              Akkoord maar het is niet aan de garage om te beslissen of ze garantie zullen geven of niet en de TS een ander voorstel doen. Als de TS zijn auto hersteld wil zien, dan heeft hij dat recht en kan hij dat perfect legaal afdwingen. Ik zou sowieso rechtsbijstand van de verzekering inschakelen als de garage niet wil plooien...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
              X