Is er geen ecu te vinden van een schadeauto?Voor dat geld koop je er nog één bij, ik zou "proberen" de aankoopprijs van de auto terug te krijgen, als mijn 1ste optie niets is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oudere wagen niet te herstellen onder garantie, wat nu?
Collapse
X
-
Op auto technica stond een bedrijf uit nederland als ik me niet vergis,die niets anders deden dan zulke dingen ecus,pc's oid puur die app
Die herstelde ze,reviseren,of een replica model.
Maar weet niet meer hoe ze noemde , maar zij nog damn kan handig zijn.
Stonden over een bedrijf dat gehele revisie motoren kon aanbieden voor de prijs dat ik enkel mijn nieuwe psa kop voor heb betaald (had iig andere motor voor)
edit : zat net even in de boekjes te rommelen en vondt iets terug.
zou deze kunnen zijn althans deze wel in het frans is.
Nee hebben toch nederlandse site.
Weet niet of je er wat mee bent.
Comment
-
ik denk dat de ECU opgestuurd is geweest naar AC tronics.
ik kan elektronica, ik weet ook dat een printplaat met defect binnen niet te fixen valt
Comment
-
Ik heb even je topic doorgelezen
2 dingen:
*Waarom steek je hem elders binnen en probeer je vervolgens de kosten op de garantie-verlenende garage te verhalen? Zo werkt het niet. Als er iets met je auto scheelt is het de garage waar je de auto hebt gekocht die het probleem op moet lossen.
*Garantie is 6 maanden + 6 maanden op verborgen gebreken. Dit is geen verborgen gebrek...
Succes, maar zonder goodwill van de garage vrees ik dat je niet veel kan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb even je topic doorgelezen
2 dingen:
*Waarom steek je hem elders binnen en probeer je vervolgens de kosten op de garantie-verlenende garage te verhalen? Zo werkt het niet. Als er iets met je auto scheelt is het de garage waar je de auto hebt gekocht die het probleem op moet lossen.
*Garantie is 6 maanden + 6 maanden op verborgen gebreken. Dit is geen verborgen gebrek...
Succes, maar zonder goodwill van de garage vrees ik dat je niet veel kan doen.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment