Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autokeuring Tienen Ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autokeuring Tienen Ervaring

Ik heb net deze klacht verstuurd naar 'Autosecurité' , de eigenaar van het station te Tienen:

Ik heb deze morgen afspraak gemaakt via uw tel nr. Ik vroeg keuring voor vandaag en dat was geen probleem. Echter bij aankomst keuring hebben ze mij 15 min laten wachten, uiteindelijk kwam er een arrogante man (ouder persoon kaal met lelijk grijze baardje)snauwen of ik afspraak had. Bleek dat ze me express zo lang hebben laten wachten omdat ze dachten dat ik geen afspraak had. Toen ik beaamde van wel hebben ze vastgesteld dat de afspraak voor morgen was gepland en dat ik maar beter mijn email moest lezen. Die lelijke oude man weigerde de controle uit te voeren. Ik ben dan onmiddellijk naar keuring Diest gereden waar ik hoffelijk en zonder afspraak geholpen ben. Ik zal dit gebeuren op elk auto en ander forum posten want dit kan echt niet! Wat een arrogante houding heeft uw personeel!

Ja ik had mijn email moeten nakijken maar dan nog, elke normale mens zou toch zeggen 'sorry dat zal dan wel een vergissing' zijn en de keuring uit voeren, temeer daar er geen file was. Niemand voor mij en één wagen achter.
    Heb daar 15 min. staan koekeloeren voor die gefrustreerde naar mij toe kwam. Bleek dus dat ze je gewoon laten staan om je dan te kunnen door sturen met wat leedvermaak als je geen afspraak hebt. Toen ze vaststelden dat ik toch afspraak had de volgende dag was het opeens allemaal mijn fout en moest ik 'leren mijn email lezen'. Ach, weer een les bij. Never ga ik nog naar daar.
    In Diest geen file, geen afspraak en netjes geholpen. Dus eind goed, al goed !!

ze laten mensen graag wachten in Tienen, ook met afspraak. Heb daar al vaak gestaan met bedrijfswagens. nu ga ik elders...
    onvriendelijkheid is daar inderdaad troef maar de keuringen lopen er wel correct, dus over de controle op de voertuigen heb ik zeker niet te klagen.

ik verwacht eerlijk gezegd geen reactie van de keuring. Moest je er toch eentje krijgen, post je dit dan? Ben benieuwd naar hun klachtenbehandeling
    Last edited by ; 02/08/2012, 18:38.

Comment

Lelijke oude man

Comment

Ik ga niet meer in Tienen, hier in Hannuit juist over de grens zijn ze véél vriendelijker.
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

Reactie van 'Autosecurité' :

"Gelieve in bijlage het resultaat te vinden van ons intern onderzoek.
          Wij wensen u goede ontvangst en tekenen,
          Met de meeste hoogachting."

Zonder bijlage dus ik stuur terug 'welke bijlage?' , hun reactie :

"Wij verontschuldigen ons voor deze email. De mail hieronder werd per fout verzonden.

Gelieve het juist antwoord te vinden :

Wij hebben uw mail van 2 augustus goed ontvangen en deze aandachtig gelezen.

Wij delen u mee dat we ons intern onderzoek hebben gestart.

Wij zullen u zo snel mogelijk informeren over onze conclusies."

en dan moet ik mijn e-mails leren lezen, oh de ironie
          Last edited by TT-911; 03/08/2012, 20:32.

Comment

intern onderzoek... uhu

Comment

nooit problemen gehad in tienen eigenlijk, altijd snel geholpen... rotselaar daarentegen en in diest zit ne arrogante stationschef

Comment

Working...
              X