Ik heb net deze klacht verstuurd naar 'Autosecurité' , de eigenaar van het station te Tienen:
Ik heb deze morgen afspraak gemaakt via uw tel nr. Ik vroeg keuring voor vandaag en dat was geen probleem. Echter bij aankomst keuring hebben ze mij 15 min laten wachten, uiteindelijk kwam er een arrogante man (ouder persoon kaal met lelijk grijze baardje)snauwen of ik afspraak had. Bleek dat ze me express zo lang hebben laten wachten omdat ze dachten dat ik geen afspraak had. Toen ik beaamde van wel hebben ze vastgesteld dat de afspraak voor morgen was gepland en dat ik maar beter mijn email moest lezen. Die lelijke oude man weigerde de controle uit te voeren. Ik ben dan onmiddellijk naar keuring Diest gereden waar ik hoffelijk en zonder afspraak geholpen ben. Ik zal dit gebeuren op elk auto en ander forum posten want dit kan echt niet! Wat een arrogante houding heeft uw personeel!
Ja ik had mijn email moeten nakijken maar dan nog, elke normale mens zou toch zeggen 'sorry dat zal dan wel een vergissing' zijn en de keuring uit voeren, temeer daar er geen file was. Niemand voor mij en één wagen achter.
Heb daar 15 min. staan koekeloeren voor die gefrustreerde naar mij toe kwam. Bleek dus dat ze je gewoon laten staan om je dan te kunnen door sturen met wat leedvermaak als je geen afspraak hebt. Toen ze vaststelden dat ik toch afspraak had de volgende dag was het opeens allemaal mijn fout en moest ik 'leren mijn email lezen'. Ach, weer een les bij. Never ga ik nog naar daar.
In Diest geen file, geen afspraak en netjes geholpen. Dus eind goed, al goed !!
Ik heb deze morgen afspraak gemaakt via uw tel nr. Ik vroeg keuring voor vandaag en dat was geen probleem. Echter bij aankomst keuring hebben ze mij 15 min laten wachten, uiteindelijk kwam er een arrogante man (ouder persoon kaal met lelijk grijze baardje)snauwen of ik afspraak had. Bleek dat ze me express zo lang hebben laten wachten omdat ze dachten dat ik geen afspraak had. Toen ik beaamde van wel hebben ze vastgesteld dat de afspraak voor morgen was gepland en dat ik maar beter mijn email moest lezen. Die lelijke oude man weigerde de controle uit te voeren. Ik ben dan onmiddellijk naar keuring Diest gereden waar ik hoffelijk en zonder afspraak geholpen ben. Ik zal dit gebeuren op elk auto en ander forum posten want dit kan echt niet! Wat een arrogante houding heeft uw personeel!
Ja ik had mijn email moeten nakijken maar dan nog, elke normale mens zou toch zeggen 'sorry dat zal dan wel een vergissing' zijn en de keuring uit voeren, temeer daar er geen file was. Niemand voor mij en één wagen achter.
Heb daar 15 min. staan koekeloeren voor die gefrustreerde naar mij toe kwam. Bleek dus dat ze je gewoon laten staan om je dan te kunnen door sturen met wat leedvermaak als je geen afspraak hebt. Toen ze vaststelden dat ik toch afspraak had de volgende dag was het opeens allemaal mijn fout en moest ik 'leren mijn email lezen'. Ach, weer een les bij. Never ga ik nog naar daar.
In Diest geen file, geen afspraak en netjes geholpen. Dus eind goed, al goed !!
Comment