Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW garage regio sint-Niklaas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW garage regio sint-Niklaas

Klein vraagje: ik ben altijd (al enkele jaren) enorm tevreden geweest van mijn VW garage regio Leuven, want eerlijk, niet de goedkoopste (een 10 à 5% duurder dan Midas bijvoorbeeld), maar ook niet de duurste, correct, kennis van zaken, werken met plezier en geven veel uitleg... Maar wegens verhuis naar regio Sint-Niklaas aan het denken om misschien toch met mijn Golf van garage te veranderen.

Iemand tips voor een correcte VW-garage regio Sint-Niklaas?

Thx.

Oorspronkelijk geplaatst door fredduc Bekijk Berichten
    Klein vraagje: ik ben altijd (al enkele jaren) enorm tevreden geweest van mijn VW garage regio Leuven, want eerlijk, niet de goedkoopste (een 10 à 5% duurder dan Midas bijvoorbeeld), maar ook niet de duurste, correct, kennis van zaken, werken met plezier en geven veel uitleg... Maar wegens verhuis naar regio Sint-Niklaas aan het denken om misschien toch met mijn Golf van garage te veranderen.

Iemand tips voor een correcte VW-garage regio Sint-Niklaas?

Thx.
    Sint niklaas-leuven is idd wel een stukje voor een garage dat wel.
    Ik zou gewoon naar een merk garage gaan,dat een merk garage 10-15 % duurder is dan midas is vrij logish,dat is bij elk merk.

Comment

Ik wil zeker niet naar Midas & dergelijke. Ik wens op zijn minst VAG erkend punt. Nu, er zijn er heel wat, Beerens zou absoluut niet goed zijn, weet er niemand goede referenties in Sint-Niklaas en omstreken?

Comment

ik kan u er 2 aanraden waar ik zelf ervaring meeheb
        Imschoot in Waasmunster
        De Vos in Lokeren

Allebei hebben ze een hele goeie naam

Comment

Garage Mertens in Sint - Niklaas, altijd tevreden klant geweest.

Comment

Working...
          X