Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ae cars izegem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ae cars izegem

Hallo

Vrienden van mij zijn geintresseerd in de jaguar xk die bij deze verkoper te koop staat .
    Zijn er mensen hier die daar gekocht hebben .
    Graag had ik alle info bekomen die jullie hebben ivm met betrouwbaarheid van deze firma.
    bij voorbaat dank

Ik denk dat er hier al een topic over deze handelaar bestaat. De verhalen over deze handelaar waren maar twijfelachtig wat niet wil zeggen dat alle wagens die hij verkoopt niet zouden deugen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Ik denk dat er hier al een topic over deze handelaar bestaat. De verhalen over deze handelaar waren maar twijfelachtig wat niet wil zeggen dat alle wagens die hij verkoopt niet zouden deugen.
      ok. bedankt wist het niet . heb ondertussen het artikel gevonden maar zijn maar een post of 3,
      Indien er nog meer info moest zijn is deze zeker welkom

Comment

Ik ben er een paar keer geweest en ook eens een BMW 1 reeks gekocht, goed ontvangen geweest, de wagen zelf was ook in orde.
        Had in garantieperiode 1x moeten teruggaan met iets en dat is dan ook direct bekeken geweest in de werkplaats.
        Mijn vrouw heeft 2x de velgen "beschadigd" en dit hebben ze ook snel en goedkoop hersteld.
        Ben dan na anderhalf jaar terug geweest om een andere wagen te kopen (vijfdeurs wegens baby) en de overname was ook zeker ok te noemen. Dus ik zelf heb er goede ervaringen mee

Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
        ok. bedankt wist het niet . heb ondertussen het artikel gevonden maar zijn maar een post of 3,
        Indien er nog meer info moest zijn is deze zeker welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Het zijn maar de slechte ervaringen die hier meestal gepost worden, de goeie ervaringen zal je hier niet lezen als men er niet om vraagt.
          Als je bekijkt hoeveel auto's hij verkoopt per maand vermoed ik wel dat de service in orde zal zijn.
          Hij is natuurlijk niet de goedkoopste maar je hebt wel bijna direct je auto mee bij wijze van spreken.

Comment

Nog nooit iets slecht gehoord van AE-cars ... wel niet gemakkelijk om daar een testrit te bekomen .

Comment

Ik heb er ooit een E46 cabrio gekocht en na paar jaar terug aan verkocht. Possitieve ervaring.

Comment

Ik versta ze wel ivm testritten hoor 😄

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                  Ik versta ze wel ivm testritten hoor 
                  Ik ook , maar al 2 maal zeer sterk overwogen om daar een auto te kopen en de testrit werd mij geweigerd dus niet gekocht

Comment

Idd no testrit no buy

Comment

Die gaste verkopen veel wagens op jaar basis. Als ze slecht waren verkochten ze zoveel niet.

Comment

Over AE-cars hoor je niets anders dan goede reclame.
                        Ze zij idd wel misschien niet de goedkoopste.

Comment

Daar staan gewoonlijk ferme bakken: Porsche, Audi R8, Audi TT met hopen, en deze week stond er ook een witte Gallardo.
                          De business draait m.i. niet slecht: ik passeer er toch af en toe, en er lijkt nogal wat roulatie te zitten in het wagenpark voor de deur.
                          Hier in de streek rijden er toch veel Audi's rond met een stickertje van AE. Slechte ervaringen zouden al gauw de ronde doen, toch ?

Vroeger was hij wel gekend omwille van het feit dat de aangeboden voertuigen Duitse wagens waren, en daarom niet altijd fiscaal even vriendelijk bejegend werden in ons Belgenlandje.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bedankt allen voor de reakties.
                            Wagen is gekocht , hebben zelfs een test rit mogen doen wel met een van de mensen van de garage bij , maar is dus wel mogelijk.
                            Deze tread mag dan ook gesloten worden

Comment

Working...
                            X