€450 is een lachertje voor een nieuwe turbo. Velen zouden een gat in de lucht springen mochten ze zo'n voorstel krijgen en jij komt hier nog klagen? Het staat trouwens in het instructieboekje dat je regelmatig je oliepijl zelf moet checken. Weinig of geen mensen die dit doen maar het is wel belangrijk, ik doe het regelmatig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Turbo grand scenic 3 (2009- 60.000km) aan het begeven wat nu?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door skalle Bekijk Berichtenmomenteel wil renault een commerciele tegemoetkoming van 80% geven , dat is nog steeds een zure appel, tenslotte moet ik nog €450 zelf ophoesten......
groetjesBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten€450 is een lachertje voor een nieuwe turbo. Velen zouden een gat in de lucht springen mochten ze zo'n voorstel krijgen en jij komt hier nog klagen? Het staat trouwens in het instructieboekje dat je regelmatig je oliepijl zelf moet checken. Weinig of geen mensen die dit doen maar het is wel belangrijk, ik doe het regelmatig.
groetjes
Comment
-
Jammer dat het idd toch nog 450€ moet kosten , terwijl het vroeger gemaakt had moeten worden .
Nu ff door de zure appel bijten dus en in het vervolg alles op mail/papier laten zetten om dit in de toekomst te vermijden...
Wat is de reden dat ze "meer" tussenkomen ? (dan die 40% )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenJammer dat het idd toch nog 450€ moet kosten , terwijl het vroeger gemaakt had moeten worden .
Nu ff door de zure appel bijten dus en in het vervolg alles op mail/papier laten zetten om dit in de toekomst te vermijden...
Wat is de reden dat ze "meer" tussenkomen ? (dan die 40% )[/QUOTE
Wat is de reden dat ze "meer" tussenkomen ? (dan die 40% )
De turbo is vd week vervangen en "fluiten" vd turbo is weg.ik ondervind nu dat de auto in de lagere toeren beter presteerd. Voorheen tijdens het optrekken had de scenic even een dood moment en dacht dat dit normaal was. Ook dit had ik al van in het begin aan de garage vermeld....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten100% eisen ! Een turbo kapot na 60.000 km of 3 jaar is onaanvaardbaar ! Dreig er mee om over te stappen naar Toyota of Kia , die geven wel een serieuze garantie.
wel, daar kan je naar fluiten, kleine lettertjes enzo....Ik heb nu 2 proefdagen gedraaid in een grote renault garage, it would blow your mind wat ge daar allemaal ziet.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk BerichtensIk heb nu 2 proefdagen gedraaid in een grote renault garage, it would blow your mind wat ge daar allemaal ziet.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenstoer hoor, maar als je een kia koopt ga je er wss vanuit dat je overal 7 jaar garantie op hebt?
wel, daar kan je naar fluiten, kleine lettertjes enzo....Ik heb nu 2 proefdagen gedraaid in een grote renault garage, it would blow your mind wat ge daar allemaal ziet.
Na 2 j is dit een *aanvullende verzekering* velen weten dit niet of willen dit niet weten en blaten er maar op los.
ivm topic starter ik zou heel tevreden zijn met wat renault geeft,je zit tenslotte buiten je garantie,
dus als je moeilijk gaat doen kan renault even goed zeggen nu krijg je 0 %.
Ik zou erg blij zijn met zo een geste hoor,het is niet logish dat een turbo nu al de geest geeft ALS hij normaal is behandeld zoals jij zegt,maar je zit buiten garantie.
Het enige wat je nog kan doen is renault belgie contacteren en dit voorleggen en hopen dat het een constructie fout is van het fabriek bv.
Maar hoe lang gaat dat weer duren ? wat je garage voorsteld lijkt me het logishte om te doen en minst complexe,een auto kost geld en als 450 je enige kost is
Auto rijden kost nu eenmaal geld en zeker als er kosten komen (vorige wagen heb ik 1.5 j met gereden en heb ik meer dan 4000 eur kosten aan gehad),
heb ik weg gedaan,op 71.000 km en ook deze wagen werdt perfect behandeld.
Ik weet dat dit niet veel te zien heeft met het probleem dat zich bij jou situeert maar is dan ook een vb.
In het vervolg eens te tijd nemen tijdig zelf olie te pijlen,auto zeker warm rijden en turbo laten afkoelen.
Comment
Comment