Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieteren en Roland Dieteren in new york aangeklaagd door moeke van Natalieke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61


    het begin van het verhaal allemaal gewoon te lezen op http://dieterensucks.com/het-audi-a5-verhaal



    augustus bezoek Garage Beerens N.V. en aangetekende brief verstuurd met annulatie
    Naar aanleiding van berichtgeving dat er een nieuwere versie van de Audi A5 zou uitkomen heb ik tijdens het proces van de bestelling gevraagd wanneer er een nieuwere versie uit zou komen. Hij wist mij daarop geen antwoord te geven. Hij wendde zich toen tot een andere collega die wist te vertellen dat er inderdaad een nieuwere versie uitkomt maar pas “Ja, pas volgend jaar.” Ik was dan ook zeer verbaasd toen ik in de krant las dat de Audi A5 is opgefrist. Ik ben toen direct op 4 augustus naar de Beerens gegaan waar ik te horen kreeg dat de nieuwe versie van de Audi A5 per 19 augustus te koop zou zijn terwijl ik “pas volgend jaar” te horen had gekregen.
    Als ik juist was geïnformeerd had ik wel gewacht tot 19 augustus om tot de bestelling over te gaan. Ik kreeg te horen dat mijn auto nog niet geproduceerd was en in de planning stond voor half september en dan eind september bij de dealer zou zijn. Ik heb gevraagd welk model ik zou krijgen dat bleek model 2011 te zijn. Ik heb toen direct aangegeven dat ik het nieuwe facelift model wilde hebben en dat ik best langer wilde wachten en meer betalen zolang ik maar het facelift model zou krijgen.
    De verkoper (de verkoper van toen werkt niet meer bij Beerens) heeft toen herhaaldelijk geprobeerd om iemand van Audi Exclusive aan de lijn te krijgen wat niet is gelukt. Hij heeft toen de district verantwoordelijke gebeld. Op een gegeven moment hoorde ik de verkoper tegen de district verantwoordelijke zeggen dat er wat problemen zijn geweest met mijn bestelling. Ik kan alleen maar gissen welke problemen dat zijn geweest, maar dat er iets goed fout zit in de organisatie moge duidelijk zijn. Hij heeft hem doorverwezen naar mevrouw Tibbaut (belast met mijn bestelling) van D’Ieteren en heeft haar toen op gebeld. Mw Tibbaut bleek thuis zitten en op haar verzoek een mailtje naar haar gestuurd met de vraag of ik de bestelling kon annuleren en daarvoor in de plaats het 2012 model kon bestellen. Nooit meer wat van haar vernomen! Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat mevrouw Tibbaut 2 tot 3 maanden thuis heeft gezeten.
    In de ontvangen mail van 29 mei stond hoe eerder ik de kleur door gaf, hoe sneller de wagen in productie kon. Op 14 juni heb ik de kleur doorgegeven. Hoe kan het dan zijn dat het alsnog meer dan drie maanden later geproduceerd word. Als dat definitie van snel is bij Audi dan weet ik niet meer wat traag is? Achteraf gezien ben ik bij want anders had ik misschien net in het 2011 model rond gereden om een paar dagen later te lezen dat de AUDI A5 facelift model 2012 te koop is. Als leverings termijn op de bestelbon staat namelijk eind juli als leveringsdatum.
    Ik ga naar huis en stuur direct een aangetekende brief om de aankoop te annuleren. Aangezien er eerst een annulatie moest plaatsvinden.
    8 augustus telefoontje van de heer Van den Bergh Beerens
    Ik kreeg een telefoontje van Beerens met de vraag waarom ik de auto annuleerde? Waarop ik te kennen gaf vanwege het oude model en ik gewoon een nieuwe bestelling wilde plaatsen voor het facelift model. Hij zou contact opnemen met D’Ieteren en mij later in de week terug bellen.
    12 augustus telefoontje van de heer Van den Bergh Beerens en aangetekende brief verstuurd
    Hij kon niemand bereiken bij Beerens, maar liet mij wel weten dat ik niet zomaar de auto kon annuleren. Waarop ik aangaf dat ik de auto echt niet zou afnemen. Hij mij vertelde dat de rechter mij wel kon dwingen en dat hij het liever niet op een rechtszaak laat aankomen. En hij dan zijn schade zou moeten berekenen als ik de auto niet zou afnemen. Mij werd medegedeeld dat de auto eind september bij de dealer zou zijn. Ook is de aankoop door mijn vennootschap gedaan wat pertinent onjuist is. Maar het feit dat naast mijn naam ook de naam van mijn BVBA erop staat en ik hierdoor niet onder de consumenten wetgeving val. Ik heb de toenmalige verkoper mijn visite kaartje gegeven zodat hij in een keer al mijn gegevens zou hebben. Het adres van de BVBA is tevens mijn woonadres. Ik heb er die zaterdag geen aandacht aan besteed aangezien ik zo blij was dat eindelijk de bestelling was geplaatst. Nu weet ik wel beter. Inmiddels heb ik contact opgenomen met de toenmalige verkoper en heb ik aangegeven om deze fout recht te zetten. Ik heb Beerens per aangetekende brief hierover geïnformeerd.
    24 augustus brief van de heer Van den Bergh Beerens ontvangen
    Met als bericht. De auto is reeds in de productieplanning opgenomen en er kan onmogelijk nog een wijziging plaats vinden! En de importeur weigert om mijn aanvraag om de huidige bestelling te annuleren en een nieuw model te bestellen te honoreren. Ook ontbreekt de motivering in mijn brief en is enkel het willen van het nieuwe facelift model niet genoeg om te annuleren over te gaan.
    25 augustus aangetekende brief naar Beerens en D’Ieteren met motivatie
    Ik heb in deze brief duidelijk aangegeven waarom ik wilde annuleren. Wie neemt nou genoegen met het oud model? Ik niet. Hij heeft het over zijn schade, maar hoe zit het met mijn schade? Een model 2011 is nu al minder waard aangezien er al een nieuw 2012 model word verkocht. Er wordt dus van mij verwacht dat ik voor een auto betaal die nu al minder waard is en bij eventuele verkoop door mij aan iemand anders nog minder waard word. Dit ben ik dus niet van plan. Daarbij loop ik niet alleen financiële, maar andere ook emotionele schade op. Daarbij opgeteld de hoeveelheid stress dat met zich mee brengt. Dit alles heeft geleid tot slapeloze nachten. Ook kan ik mijn werk niet naar behoren uitvoeren en heb ik mijn zaken reis naar India waarbij ik besprekingen zou voeren met mijn programmeurs even tot nadere orde moeten uitstellen gezien deze situatie. Ik wil namelijk ten allen tijde aanwezig zijn zolang deze zaak speelt.
    Daarnaast tijdens het tweede gesprek met de verkoper zat hij met de dame van Audi Exclusive aan de telefoon en werd mij verteld dat er extra kosten zouden bijkomen aangezien de roze kleur speciaal gefabriceerd moest worden. Dat heeft de dame aan hem te kennen gegeven. Als de kosten eenmaal bekend waren dan zou ik op de hoogte worden gesteld. Wat nooit is gebeurd. Ik heb het nu over kosten die bovenop het bedrag van de bestelbon zou komen. Dit omdat de baby pink niet in de AUDI exclusive lijn zit en dus speciaal moest worden gefabriceerd. Ook weet ik niet of de instructies die de verkoper heeft opgegeven omtrent de kleur afwerking van het interieur juist worden doorgevoerd aangezien ik daar ook nooit een bevestiging van heb ontvangen.
    6 september Beerput met klachten aan het adres van D’Ieteren op internet aangetroffen


    Ik wilde weten of ik de enige was met klachten ten aanzien van de handelswijze van D’Ieteren. Dat is dus niet het geval. Het niet reageren op klachten of verzoeken van klanten is D’Ieteren niet vreemd. Ik trof een beerput van klachten aan tegen D’Ieteren die betrekking hadden op het niet verlenen van customer service, verstrekken van informatie, productie data die niet zouden kloppen etc.
    Omdat ze een monopolie positie hebben kunnen zij het zich wel veroorloven om arrogant en onschikkelijk te zijn. Zij hebben een put up and shut up situatie gecreëerd omdat zij zich ervan bewust zijn dat klanten en Audi liefhebbers nergens anders dan bij hun terecht kunnen.

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door TurboD Bekijk Berichten
      Machtsmisbruik de wereld uit!
      Pff, als je je macht al niet meer mag misbruiken, wat is het punt van het te hebben dan...

      Comment


      • #63
        "Daarbij loop ik niet alleen financiële, maar andere ook emotionele schade op. Daarbij opgeteld de hoeveelheid stress dat met zich mee brengt. Dit alles heeft geleid tot slapeloze nachten. Ook kan ik mijn werk niet naar behoren uitvoeren en heb ik mijn zaken reis naar India waarbij ik besprekingen zou voeren met mijn programmeurs even tot nadere orde moeten uitstellen gezien deze situatie."



        Allez gast ...
        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

        Comment


        • #64
          Versta niet dat je hier zo'n heisa kan rond maken.
          Je tekent een bestelbon voor een wagen, een Audi A5 in dit geval.

          Een maand later hoor je dat er een facelift kan besteld worden en dan eis je van de garage dat dit 'zomaar' kan veranderd worden?
          Getekend is getekend en een bestelbon is nu eenmaal bindend!

          Garage Beerens noch D'Ieteren kan hier geen enkel verwijt worden gemaakt, imo uiteraard!
          Last edited by ; 10/10/2012, 21:52. Reden: @ The Swede

          Comment


          • #65
            Klopt, maar als D'Ieteren ook maar een beetje flexibel was geweest hadden ze zich deze kermis toch kunnen besparen. En hadden ze een tevreden klant erbij gehad.

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door TurboD Bekijk Berichten


              Naar aanleiding van berichtgeving dat er een nieuwere versie van de Audi A5 zou uitkomen heb ik tijdens het proces van de bestelling gevraagd wanneer er een nieuwere versie uit zou komen. Hij wist mij daarop geen antwoord te geven. Hij wendde zich toen tot een andere collega die wist te vertellen dat er inderdaad een nieuwere versie uitkomt maar pas “Ja, pas volgend jaar.” Ik was dan ook zeer verbaasd toen ik in de krant las dat de Audi A5 is opgefrist. Ik ben toen direct op 4 augustus naar de Beerens gegaan waar ik te horen kreeg dat de nieuwe versie van de Audi A5 per 19 augustus te koop zou zijn terwijl ik “pas volgend jaar” te horen had gekregen.
              Als ik juist was geïnformeerd had ik wel gewacht tot 19 augustus om tot de bestelling over te gaan. Ik kreeg te horen dat mijn auto nog niet geproduceerd was en in de planning stond voor half september en dan eind september bij de dealer zou zijn. Ik heb gevraagd welk model ik zou krijgen dat bleek model 2011 te zijn. Ik heb toen direct aangegeven dat ik het nieuwe facelift model wilde hebben en dat ik best langer wilde wachten en meer betalen zolang ik maar het facelift model zou krijgen.

              Hier heeft ze volgens mij toch wel een punt hoor. ik ging met het salon in 2011 horen voor de toen nog te verschijnen nieuwe 3reeks bij Bmw. Dit ging volgens desbetreffende verkoper slechts 'een milde update' in 2012 zijn. ik viel toen ook achterover toen ik dat hoorde, goed wetende dat er weldegelijk een compleet nieuw model ging uitkomen. Als ik op dat moment van niks wist en 'haast' had was ik misschien ook wel tot aankoop overgegaan

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                Versta niet dat je hier zo'n heisa kan rond maken.
                Je tekent een bestelbon voor een wagen, een Audi A5 in dit geval.

                Een maand later hoor je dat er een facelift kan bestelt worden en dan eis je van de garage dat dit 'zomaar' kan verandert worden?
                Getekend is getekend en een bestelbon is nu eenmaal bindend!

                Garage Beerens noch D'Ieteren kan hier geen enkel verwijt worden gemaakt, imo uiteraard!
                Een contract met dt fouten is niet bindend, denk ik.

                Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Klopt, maar als D'Ieteren ook maar een beetje flexibel was geweest hadden ze zich deze kermis toch kunnen besparen. En hadden ze een tevreden klant erbij gehad.
                Wel, de vraag is gewoon: wanneer gaat uw wagen gemaakt worden vs wanneer komt die facelift uit en in het oorspronkelijk verhaal werd gezegd dat de wagen in October zou geproduceerd worden terwijl de facelift in July of August kwam.

                Ik ben het echter met David eens. Had het een klant betroffen die gewoon zijn bestelling wou annuleren, dan ben ik akkoord dat ze op hun strepen staan. Maar nu komt er een klant die zegt: ik wil annuleren en een nieuwere (en waarschijnlijk duurdere) bestellen...

                Audi en D'Ieteren zijn hier niks flexibel geweest en ik vermoed dat er ergens een fout is geslopen in hun communicatie en dat ze ofwel die kist zijn vergeten te annuleren ofwel dat ze gezegd hebbend dat hij in October productie stond en dat hij ondertussen goed was vooruitgeschoven. Soit, da's speculateren.
                Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                  Een contract met dt fouten is niet bindend, denk ik.
                  , maar je hebt gelijk. Mijn excuses!

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Some free advice, je kan best zwijgen denk ik.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                    +1,of je hebt het ook "zweten" ...
                    Hoe datte? Die is toch voor vrije meningsuiting en tegen machtsmisbruik? Of gaat ze haar legertje advocaten op mij af sturen voor mijn vrije mening?
                    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                    www.meevliegen.be

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                      Hoe datte? Die is toch voor vrije meningsuiting en tegen machtsmisbruik? Of gaat ze haar legertje advocaten op mij af sturen voor mijn vrije mening?
                      Heb je muntslagsucks.com al geregistreerd?

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door TurboD Bekijk Berichten


                        Blablabla

                        Amai, mijne frak! Die schrijfstijl, dat gebruik van vet en ander kleurkes... Zeker dat ge ni schizofreen geworden bent Nathalie?
                        Of anders is het echt wel Daddyke die naast zijn mastercard op ander gebied uit zijn pijp moet komen wil hij er over mogen

                        Nu denk ik dat we van voor af aan begonnen zijn. Been there, done that. Logisch dat de verkopers geen maanden op voorhand de facelift aankondigen, anders verkopen ze dat jaar niks meer. Zij heeft toch besteld en getekend hé? Als er toen al sprake was van de facelift, waarom wacht ze dan niet? Echt voor die 2-3 maanden verschil?! Vanaf Augustus besteld zal inderdaad einde van't jaar-begin jaar geleverd worden, zeker de eerste maanden van een nieuw model/facelift. Ze bestelde een 2011, en deze werd geleverd in 2011, dat het gene 2012 is kan vervelend zijn, maar dan los je dat op of je bedenkt jezelf dat je bij de volgende wagen eerst de vakpers naleest om te zien of er modellen aangekondigd worden. Info verzamelen alvorens aan te kopen is toch je eigen verantwoordelijkheid hé?!

                        Nu denk ik dat we genoeg oplossingen aangereikt hebben die zelf minder dan die 18K of het bedrag van het voorschot kostte (dat wilde ze er gerust voor over hebben), maar wat baten kaars en bril hé...

                        Wij zullen inderdaad allemaal apen zijn met een IQ van 60 (gecombineerd dan). Ik had aanvankelijk ook enig begrip voor haar situatie en heb haar in het oorspronkelijke topic ook tips gegeven. Maar als daar dan arrogant op gereageerd wordt en als dat mens enkel uit was op een wraakactie en schelden en tieren.... daar reageer ik nu eenmaal allergisch op. Zeker al die zever van die stress en zaken reis naar haar programmeurs in India en andere flauwe zever! Wie gaat haar eigenlijk serieus nemen met die uitspraken? Ze doet alsof ze een top-zakenvrouw is, en heeft niet meer veerkracht dan dit akkefietje over een stomme auto?! Als ik op zakelijk vlak alles persoonlijk moest nemen en "uit principe" zou moeten uitspelen, dan zou ik morgen aan een koord hangen denk ik. Zeker in de luchtvaart waar er een bestuur (ambtenarij) is die zelf niet weten wat ze doen en beslissen, en alle jaren iets nieuw uitvinden.

                        Ondernemen gaat over creativiteit en van elke situatie de beste maken... Sterk bezig hoor!

                        Ik kan bepaalde argumenten nog ergens plaatsen, en dat Audi een tikkeltje commerciëler mocht handelen is ook een feit. Maar ik denk dat veel ook afhangt met de manier waarop iets gevraagd wordt. En wat ik hier al gelezen heb... ik zou als dealer ook mijn vinger opsteken en zeggen "getekend trut!" als ze mij zo moesten benaderen. Beetje zelfreflectie zou haar erg kunnen helpen denk ik.
                        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                        www.meevliegen.be

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Heb je muntslagsucks.com al geregistreerd?
                          eens kijken op eurodns...
                          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                          www.meevliegen.be

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                            Hier heeft ze volgens mij toch wel een punt hoor. ik ging met het salon in 2011 horen voor de toen nog te verschijnen nieuwe 3reeks bij Bmw. Dit ging volgens desbetreffende verkoper slechts 'een milde update' in 2012 zijn. ik viel toen ook achterover toen ik dat hoorde, goed wetende dat er weldegelijk een compleet nieuw model ging uitkomen. Als ik op dat moment van niks wist en 'haast' had was ik misschien ook wel tot aankoop overgegaan
                            Dat zijn verkopers hé, die worden betaald om u een bestelbon te doen tekenen, vandaag, niet volgende week of volgend jaar.
                            Info verzamelen en vergelijken is de verantwoordelijkheid van de klant imo. Als ik morgen iets ga kopen eender waar, dan ga ik niet blind geloven wat de verkoper mij zegt, want dan wordt ik ingepakt. Ze wist zelf dat er een update ging aankomen, enkel heeft men in de garage gezegd dat het een paar maand later zou zijn (eind jaar-begin jaar ipv augustus) Eigenlijk niet gelogen, de eerste geleverde modellen zullen al snel voor het einde van't jaar zijn. Als ik zo perse de nieuwe zou willen, dat ik er al deze shit voor over heb, dan zou ik gewoon 2-3 maanden gewacht hebben... éne autogids of 5min google en ze had perfect geweten hoe de facelift eruit zag en wanneer hij zou komen.
                            Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                            www.meevliegen.be

                            Comment


                            • #74
                              Natuurlijk. Maar ik heb me al dikwijls laten verbazen over het feit dat mensen ALLES geloven wat de verkoper in kwestie aan het vertellen is. Terwijl het soms niet te geloven is wat ze u proberen wijs te maken. De nietsvermoedende klant loopt daar zowiezo in en net daar wringt het schoentje. Verkoper bazelt maar wat, Nathalie is goedgelovig en ongeduldig, et voila....

                              Comment


                              • #75
                                Ik begin nu eindelijk die facelift story door te hebben en Audi's beslissing (een beetje) te begrijpen.

                                De Duitse productieschema's liepen in theorie steeds van 1 September tot 31 Augustus voor een "productiejaar". Dus als er een facelift is, en die is voor modeljaar 2012, dan moet normaal elke wagen die vanaf 1 September 2011 buitenrolt een 2013 zijn.
                                De presentatie van de A5 eind Juli-begin Augustus laten plaatsvinden en verkoop starten op 19 Augustus voor productie vanaf September, past helemaal in dit "theoretische tijdsschema's" voor de constructeurs in Duitsland.

                                Hamvraag: waarom kon die bestelling dan niet veranderd worden? De Audi ging toch in September gebouwd worden?

                                Wel, bovenstaand is theorie.

                                Zoals Tim reeds zei, je hoort vaak dat je een "facelift" bestelt in Augustus en er wordt dan gezegd "jamaar die is maar voor het eind van het jaar in levering"...

                                Simple uitleg:

                                De pers is er tegenwoordig zo vroeg bij met hun "nieuwtjes" dat die facelift al veel langer was uitgelekt dan onze Natalie, als doordeweekse klant, besefte.

                                De constructeurs spelen dat spel van de marketingkant graag mee want dat houdt de aandacht voor hun wagen hoog. Alleen voor de mijnheer in de Operations is het minder lollig want hij ziet de verkoop van de wagen model duiken. Als hij dit niet in zijn planning inpaste, dan zit hij met teveel onderdelen voor het "oud model" op zijn dak.

                                De reactie van Operations (en Cost Accounting) is dan van niet zomaar op een arbitraire datum (e.g. 1 September) de productie van modeljaar 2012 te starten, maar gewoon van 2011's te blijven produceren tot de onderdelen voor de 2011 op zijn. Met natuurlijk als "grens" dat er enkel maar zoveel 2011's kunnen geproduceerd worden als er bestelbonnen waren getekend tot 19 Augustus. Blijven er uiteindelijk toch nog onderdelen over, dan moet die naar de naverkoopdienst.

                                Spijtig genoeg is dergelijk gebrek aan co-ordinatie tussen Marketing en Operations nog steeds de achilleshiel in zowat elk bedrijf waar je komt.
                                En dan spreken we nog niet van Procurement! Je kan er geld opzetten dan Mr. Procurement bij VAG een dikke schouderklop van het management kreeg omdat hij een lagere prijs voor de koplampen van de A5 onderhandelde, maar dat iedereen over het hoofd zag dat dit enkel kwam omdat hij er, net voor de facelift uitkwam, wel nog 100000 ging bestellen... Typisch kunst- en vliegwerk binnen de planning

                                Spijtig genoeg is mevrouw in dit geval de klos geworden van dit probleem.

                                Nu zou ik, in geval ik bij Audi zou adviseren, dezelfde raad geven van een maximum oude modellen te bouwen. Sorry, but numbers rule en je bent ingedekt door het feit dat de klant duidelijk op papier kan zien dat de modellen 2012 enkel besteld kunnen worden vanaf 19 Augustus 2011.

                                Audi 1 - Natalie 0 ?

                                Nope, want Audi maakt economisch ook een owngoal. Als de klant bereid is een nieuw model te kopen, zet dan dat éne paar koplampen en die éne ouwe bumper in de stocks voor wisselstukken en geef die klant zijn nieuw model. Zo haal je
                                1. nog wat extra marge binnen (want je geeft haar natuurlijk niet half de korting die ze op het oud model kreeg),
                                2. Je behoud een "makkelijke klant" die u nadien dik gaat doen leven van de naverkoop (want madameke zal wel altijd mooi naar de dealer zijn gegaan met haar pronkstuk op wielen en niet zomaar naar de Auto5)
                                3. de inventory cost om die paar onderdelen wat extra maanden op stock te houden, verdient ge dik weer wanneer je ze als wisselstukken verkoopt want je verkoopt die aan een stuk hogere prijs dan wanneer je ze in een nieuwe auto zet.


                                En ikke blij want zolang de Audi's van deze wereld owngoals blijven maken, heb ik werk
                                Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                                  En ikke blij want zolang de Audi's van deze wereld owngoals blijven maken, heb ik werk
                                  werk jij ?

                                  Comment


                                  • #77
                                    waar werk jij?

                                    Comment


                                    • #78

                                      Comment


                                      • #79
                                        oh nog meer

                                        Comment


                                        • #80
                                          Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X