Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waardeloze service bij Nissan Walton (in Herent, Leuven)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waardeloze service bij Nissan Walton (in Herent, Leuven)

Koop geen wagen bij Nissan Walton in Herent (Leuven)! Ik ben er nog over aan het denken om een zaak aan te spannen.
    Nissan heeft absoluut GEEN respect voor de levertermijn. 3mnd wordt zomaar 5mnd. Officieel moeten ze je een aangetekende brief sturen, maar ho maar! En het ergste is dat je ze zelf moet bellen om op de hoogte gehouden te worden. Ze laten je ook nog bedelen voor een vervangwagen en uiteindelijk dus maar 1 mnd een vervangwagen gehad. Klacht ingediend. De ongelofelijke uitkomst was dat de dealer(!) 600 euro ontving om mij een maand een wagen te lenen en ik ontving niks! Nogmaals een klacht ingediend om zelf 600 euro te ontvangen voor die maand zonder wagen, maar die is blijkbaar afgewezen. Zonder ooit maar iets van Nissan zelf te horen; je moet zelf de dealer bellen om te vragen hoe het zit. Echt schandalig. Herhaaldelijk verzoek om mij te bellen levert niks op.
    De dealer verschuilt zich de hele tijd achter Nissan, maar ik doe zaken met de dealer en niet direct met Nissan. De zaakvoerder bij Walton heeft geen ruggengraat en in plaats van zijn klant tevreden te stellen moet hij steeds Nissan bellen voordat hij een beslissing durft te nemen.

Kortom, de after-sales service is SCHANDALIG SLECHT! Waarschijnlijk denkt men dat je nu toch eenmaal gekocht hebt en dus toch niet binnen korte termijn een nieuwe wagen komt kopen. (In theorie mocht ik van de aankoop afzien, maar wat moet ik dan? Elders een wagen bestellen en daar dan weer een paar maanden op wachten? En dat weet men! Daardoor wordt je behandelt als oud vuil, je hebt immers al gekocht!)

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    www.peugeotforum.be

Comment

Lid nr.516414161565 dat zich hier alleen maar member maakt om te klagen. Zucht..................

Comment

zaag mem koos

Comment

En wat wil je hiermee bereiken??

Comment

Emiel Goelen, jij snoodaard.

Comment

Waardeloze klant bij Nissan Walton (in Herent, Leuven)

Comment

Working...
              X