Ik ben nu al een half jaar in het bezit van een BMW 1M. Ondertussen al 24k km met het beestje achter de rug en zeer tevreden. Buiten één hekel punt. De schakel pook is ondertussen behoorlijk afgesleten. Inplaats van mooi zwart is deze al voor een groot deel dof grijs geworden. Terwijl nergens anders in het interieur enige slijtage is terug te vinden.
Ik onderhoud mijn wagens zoals het hoort en was toch verbaast dat de kwaliteit van die pook zo ondermaats is. In verhouding tot bijvb. mijn ex BMW 7 van 16 jaar oud waar niks aan te zien was op dat vlak. Idem voor mijn andere ex BMW 7 die zelfs 21 jaar oud was. Beide wagens hun interieur was mits de correcte en tijdige behandelingen onverslijtbaar.
Zodoende een garantieclaim ingediend bij BMW en de pook wordt volledig vrij van kosten vervangen te BMW Jorssen Aartselaar.
Als 't goed is mag het ook gezegd worden! Ik ben zéér tevreden van hun service.
Ik onderhoud mijn wagens zoals het hoort en was toch verbaast dat de kwaliteit van die pook zo ondermaats is. In verhouding tot bijvb. mijn ex BMW 7 van 16 jaar oud waar niks aan te zien was op dat vlak. Idem voor mijn andere ex BMW 7 die zelfs 21 jaar oud was. Beide wagens hun interieur was mits de correcte en tijdige behandelingen onverslijtbaar.
Zodoende een garantieclaim ingediend bij BMW en de pook wordt volledig vrij van kosten vervangen te BMW Jorssen Aartselaar.
Als 't goed is mag het ook gezegd worden! Ik ben zéér tevreden van hun service.
Comment