Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autostad Haasrode

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• autostad Haasrode

iemand hier ervaring mee? (doen Opel en Citroën)

wij zijn met onze opel fleet naar Soers in Tienen getrokken. sneller, correcter, betere afspraken én geen loze beloftes

Comment

Zo ken ik dan weer 2 gezinnen uit Tienen die met Soers niets meer te maken willen hebben.

Comment

zo is het altijd ergens wel iets hé
        uiteindelijk koop ik de auto bij de garage waar ik me het best bij voel. enkelen in mijn familie hebben ook een alfa en een opel en die gaan allebei ook naar autostad. (de ene in herent, andere in haasrode)
        denk dat het altijd een beetje chance hebben is

ik hoor ook wel goede verhalen over Auto's Marc in Lubbeek, maar da's geen officiele opel dealer maar toch heeft die nieuwe auto's staan

Comment

Wij zijn klant bij Jozef Vanmol in Boutersem.
          Zeer goede service en zeer goed bij prijs.
          Zij zijn wel geen officiële dealer meer (wegens te klein),
          maar werken samen met een andere garage voor levering van
          nieuwe wagens.

Comment

Ben bij Autostad Leuven geweest met de Lancia van dochter, het was toen een week wachten voor een herstelling en geen vervangwagen.
            Ook voor een onderhoud is het een drietal weken wachten,dat was een vijftal jaren geleden hoe het nu gaat weet ik niet. Moet wel vermelden dat ze eerlijk zijn en zich aan de afspraken houden.
            Groetejs André

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
              wij zijn met onze opel fleet naar Soers in Tienen getrokken. sneller, correcter, betere afspraken én geen loze beloftes
              Al 25 jaar tevreden klant bij Soers.
              Enkele slechte ervaringen (met bedrijfswagen) gehad bij autostad Haasrode.

Comment

Working...
              X