Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carjacking RS4 KORTRIJK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carjacking RS4 KORTRIJK

Het cinemabezoek van de Harelbeekse dokter Francis Vandebuerie (63) en zijn vrouw eindigde zaterdagavond in een drama. Autodieven sloegen zijn schedel in. De politie legt een link met de plaag gewelddadige voertuigdiefstallen die sinds begin 2012 de Belgisch - Franse grensregio teistert.

Ik hoop dat ik dit juist post, anders mag iemand deze steeds verplaatsen?

De dokter in kwestie is een goede vriend van mijn vader..
    Je weet nooit met nog wat extra 'reclame' dat er nog meer tips binnenkomen dus bij deze..

Er zitten hier ook veel forumleden in die regio, hopelijk komt er dit niemand tegen!

wel een domme zet om die sleutels niet af te geven terwijl die criminelen erom vroegen, man mag het bijna met zijn leven bekopen
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Echt erg gewoon. Ik heb het gisteren gezien op het nieuws. Hopelijk een spoedig herstel & dat ze die naar snel pakken.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Damn zeg , en opnieuw zo dichtbij ...

allez , zelfs naar de cinema mogen we niet meer gaan

Goede vrienden van ons zijn zaterdag ook naar de laatavond voorstelling geweest , ze gaan nogal opkijken als ze dit horen

Comment

Het is allemaal zo snel gegaan, ze hadden nog de kans niet gehad om hun sleutels uit te halen.. :s
          De man in kwestie zou zeker zijn sleutels onmiddelijk afgeven. Voor hem is dit materieele bezit absoluut niet belangrijk..

Nuja.. Iedereen bij deze weer eens wakker :s Ik hoop dat hij er snel doorkomt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
            Het is allemaal zo snel gegaan, ze hadden nog de kans niet gehad om hun sleutels uit te halen.. :s
            De man in kwestie zou zeker zijn sleutels onmiddelijk afgeven. Voor hem is dit materieele bezit absoluut niet belangrijk..

Nuja.. Iedereen bij deze weer eens wakker :s Ik hoop dat hij er snel doorkomt!
            dan is het artikel onjuist ''De mannen, wiens gezicht onherkenbaar was gemaakt, vroegen Vandebuerie om de sleutels van zijn Audi RS4 af te geven.Toen Francis Vandebuerie dat weigerde, vielen ze hem aan met een matrak.''

Comment

veel sterkte aan het slachtoffer en de familie! hopelijk word hij snel beter!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                veel sterkte aan het slachtoffer en de familie! hopelijk word hij snel beter!
                ²²²²²²²

Comment

Blijkbaar zat er in de Audi een systeem waarop die na X aantal km nog maar 30 per uur kan rijden en hebben ze hem hoogst waarschijnlijk daarom in brand gestoken.
                  Zal vanaf morgen mijn baseball knuppel die nu naast mijn bed staat al moeten meedoen naar de cinema ook !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Blijkbaar zat er in de Audi een systeem waarop die na X aantal km nog maar 30 per uur kan rijden en hebben ze hem hoogst waarschijnlijk daarom in brand gestoken.
                    Zal vanaf morgen mijn baseball knuppel die nu naast mijn bed staat al moeten meedoen naar de cinema ook !!!
                    klopt, staat ook op sommige touaregs. lichten gaan flikkeren en claxon begint te loeien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                      klopt, staat ook op sommige touaregs. lichten gaan flikkeren en claxon begint te loeien
                      dient meestal verplicht geplaatst te worden van de verzekeringsmaatschappij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                        dient meestal verplicht geplaatst te worden van de verzekeringsmaatschappij
                        Ik heb dit alleszins niet , het gewone alarm van BMW was blijkbaar genoeg.

Comment

Dit blijft omwille van zo een voorvallen mijn beste vriend

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Als ik met de Audi A5 op pad ben heb ik altijd de reserve sleutels mee van de A4 indertijd ( liggen in de middenconsole)

Wagen is keyless go en dus kan ik afgeven wat ik wil.

Ze krijgen mijn sleutels wel en ik wens ze veel geluk. Ver zullen ze niet raken zonder de juiste sleutel.
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik heb dit alleszins niet , het gewone alarm van BMW was blijkbaar genoeg.
                              of je krijgt korting op je premie als je zo'n systeem laat plaatsen. Is niet bij elke verzekeringsmaatschappij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                Als ik met de Audi A5 op pad ben heb ik altijd de reserve sleutels mee van de A4 indertijd ( liggen in de middenconsole) Wagen is keyless go en dus kan ik afgeven wat ik wil. Ze krijgen mijn sleutels wel en ik wens ze veel geluk. Ver zullen ze niet raken zonder de juiste sleutel.
                                Beste truuk ooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                  Beste truuk ooit
                                  Idd!
                                  Maar Utah, waar ga je dan heen als je de sleutel hebt afgegeven en ze ontdekken dat hij niet wilt starten.
                                  Lopen? Waarschijnlijk wel maar dan kunnen ze achter jou zitten.

Is gewoon een vraag die direct in mij opkwam als ik jou tekstje las.

Comment

Is dat bij sommige Porsche's dat je na een (pakweg) 500m een code moet indrukken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      dan is het artikel onjuist ''De mannen, wiens gezicht onherkenbaar was gemaakt, vroegen Vandebuerie om de sleutels van zijn Audi RS4 af te geven.Toen Francis Vandebuerie dat weigerde, vielen ze hem aan met een matrak.''
                                      Bij de krant zijn ze nog nooit dood gegaan van hun eerste leugen.

Comment

Toere wordt het niet stilaan tijd om die krik terug boven te halen?

Comment

Working...
                                        X