Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carjacking RS4 KORTRIJK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Je bent tenminste zeker dat ze, zelfs als ze met drie achter elkaar te staan, je ze zeker zal immobiel maken.
    Nen desert eagle, that packs a punch!
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Als het onderweg is draait de auto al (keyless go) en raken ze sowieso niet ver.

Op een parking kan ik zelf keyless openen en dan op een lopen zetten. In de koffer zal ik spijtig genoeg niet meer raken om mijn "gerief" te nemen.
      Ja idd daar heb je wel gelijk als ze weg rijden na zoveel meter van de sleutel verwijderd te zijn zal hij stil vallen.

Comment

Als ik met de Audi A5 op pad ben heb ik altijd de reserve sleutels mee van de A4 indertijd ( liggen in de middenconsole)

Wagen is keyless go en dus kan ik afgeven wat ik wil.

Ze krijgen mijn sleutels wel en ik wens ze veel geluk. Ver zullen ze niet raken zonder de juiste sleutel.
        Als die mannen die sleutel direct in het contactslot steken dan zal de wagen dit toch detecteren dat het de verkeerde sleutel is, en ben je alsnog de sigaar.

Comment

Als het onderweg is draait de auto al (keyless go) en raken ze sowieso niet ver.

Op een parking kan ik zelf keyless openen en dan op een lopen zetten. In de koffer zal ik spijtig genoeg niet meer raken om mijn "gerief" te nemen.

Nog zo'n held die zijn leven op het spel zou zetten voor zijn auto...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
            Snelle Audi's zijn ook ontzettend populair voor overvallen. Door hun mogelijkheid om iedereen in alle omstandigheden tegen hoge snelheid te laten rijden.
            Zie je ook in de UK met Evo's en WRX'en.
            Ook bij het stelen van De Schreeuw werd een RS6 gebruikt.
            in de UK zijn defenders ook populair. De mijne hebben ze ooit proberen te stelen, maar toen dat niet lukte (vraag me niet hoe het ze NIET gelukt is, niets gemakkelijker dan in een LR inbreken), hebben ze de defender van mijn buurman gestolen. Diezelfde avond gebruikt voor een ramkraak een paar straten verder...

Comment

Triestig dat volk. Sterkte aan de familie.

Comment

Dat is met alles waar ik voor gewerkt heb. En in de eerste plaats mijn vrouw en kinderen.
                Ik moet een ander het zijne niet hebben, dus moeten ze ook met hun fikken van het mijne blijven.

Als er ooit iemand binnen raakt in onze woning om te stelen, dan zal ik me verdedigen met alles wat ik voorhanden heb. Hij, of eventueel zij, heeft geen recht om mijn eigendom te betreden of er iets van te stelen.

"It's better to die as a hero, than to live like a zero."
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Als die mannen die sleutel direct in het contactslot steken dan zal de wagen dit toch detecteren dat het de verkeerde sleutel is, en ben je alsnog de sigaar.
                  Vrij verkrijgbaar in zowel Nederland als Frankrijk:

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

heb zoiets blauw, geen pepper. als je spuit zwelt dat geweldig op zodat ze geen zak meer zien, dan neemt het terug af maar uw gezicht blijft enkele dagen blauw
                    omschrijving dader: "blauw gezicht"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                      heb zoiets blauw, geen pepper. als je spuit zwelt dat geweldig op zodat ze geen zak meer zien, dan neemt het terug af maar uw gezicht blijft enkele dagen blauw

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Allemaal heel stoer die pepperspray maar ik wil wel eens zien hoe stoer de mensen zijn die oog in oog staan met enkele van die overvallers. Haal je busje uit, spuit ermee en de andere slaat je halfdood. Daar lig je dan met je busje pepperspray.

Comment

ik heb dat wel liggen, maar ik denk dat't al jaren vervallen is
                          als ze mij ooit willen overvallen mogen ze alles hebben, gezondheid blijft het belangrijkste...

Comment

Dat is met alles waar ik voor gewerkt heb. En in de eerste plaats mijn vrouw en kinderen.
                            Ik moet een ander het zijne niet hebben, dus moeten ze ook met hun fikken van het mijne blijven.

Als er ooit iemand binnen raakt in onze woning om te stelen, dan zal ik me verdedigen met alles wat ik voorhanden heb. Hij, of eventueel zij, heeft geen recht om mijn eigendom te betreden of er iets van te stelen.

"It's better to die as a hero, than to live like a zero."

Helemaal mee eens Utah

Comment

En dan kan je zelf in den bak geen zitten omdat je uzelf hebt verdedigd, heel Borgerhout staat op zen achterste poten en gaan ze zich wreken op uw naaste familieleden want de overvaller was een lieve jongen die niets verkeerd deed...
                              BMW X5 45e

Comment

Ik ben ook een lieve jongen die niets verkeerd doet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  Toen wij nog op Spanje reden (gevaarlijkste land in beschaafd Europa voor truckers), hadden de chauffeurs die daar moesten overnachten pistolen bij die zulke 'kogels' afschoten, gecombineerd met traangas. Het dieventuig ging even bewusteloos en was daarna een week blauw. Ook vrij verkrijgbaar in Frankrijk. Over nagedacht om dat ook aan te schaffen, maar uiteindelijk is het risico te groot. Eerst en vooral loop je constant met een verboden wapen rond in België, en als ge er neffest schiet (wat bij mij niet ondenkbaar is), krijg je een gaatje in je hoofd van de gangster zijn echt wapen.

Comment

Working...
                                  X