Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Carjacking RS4 KORTRIJK
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls het onderweg is draait de auto al (keyless go) en raken ze sowieso niet ver.
Op een parking kan ik zelf keyless openen en dan op een lopen zetten. In de koffer zal ik spijtig genoeg niet meer raken om mijn "gerief" te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls ik met de Audi A5 op pad ben heb ik altijd de reserve sleutels mee van de A4 indertijd ( liggen in de middenconsole)
Wagen is keyless go en dus kan ik afgeven wat ik wil.
Ze krijgen mijn sleutels wel en ik wens ze veel geluk. Ver zullen ze niet raken zonder de juiste sleutel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls het onderweg is draait de auto al (keyless go) en raken ze sowieso niet ver.
Op een parking kan ik zelf keyless openen en dan op een lopen zetten. In de koffer zal ik spijtig genoeg niet meer raken om mijn "gerief" te nemen.
Nog zo'n held die zijn leven op het spel zou zetten voor zijn auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenSnelle Audi's zijn ook ontzettend populair voor overvallen. Door hun mogelijkheid om iedereen in alle omstandigheden tegen hoge snelheid te laten rijden.
Zie je ook in de UK met Evo's en WRX'en.
Ook bij het stelen van De Schreeuw werd een RS6 gebruikt.
Comment
-
Dat is met alles waar ik voor gewerkt heb. En in de eerste plaats mijn vrouw en kinderen.
Ik moet een ander het zijne niet hebben, dus moeten ze ook met hun fikken van het mijne blijven.
Als er ooit iemand binnen raakt in onze woning om te stelen, dan zal ik me verdedigen met alles wat ik voorhanden heb. Hij, of eventueel zij, heeft geen recht om mijn eigendom te betreden of er iets van te stelen.
"It's better to die as a hero, than to live like a zero."“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenAls die mannen die sleutel direct in het contactslot steken dan zal de wagen dit toch detecteren dat het de verkeerde sleutel is, en ben je alsnog de sigaar.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenheb zoiets blauw, geen pepper. als je spuit zwelt dat geweldig op zodat ze geen zak meer zien, dan neemt het terug af maar uw gezicht blijft enkele dagen blauw
omschrijving dader: "blauw gezicht"!
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDat is met alles waar ik voor gewerkt heb. En in de eerste plaats mijn vrouw en kinderen.
Ik moet een ander het zijne niet hebben, dus moeten ze ook met hun fikken van het mijne blijven.
Als er ooit iemand binnen raakt in onze woning om te stelen, dan zal ik me verdedigen met alles wat ik voorhanden heb. Hij, of eventueel zij, heeft geen recht om mijn eigendom te betreden of er iets van te stelen.
"It's better to die as a hero, than to live like a zero."
Helemaal mee eens Utah
Comment
-
En dan kan je zelf in den bak geen zitten omdat je uzelf hebt verdedigd, heel Borgerhout staat op zen achterste poten en gaan ze zich wreken op uw naaste familieleden want de overvaller was een lieve jongen die niets verkeerd deed...BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenheb zoiets blauw, geen pepper. als je spuit zwelt dat geweldig op zodat ze geen zak meer zien, dan neemt het terug af maar uw gezicht blijft enkele dagen blauw
omschrijving dader: "blauw gezicht"!
Comment
Comment